دانلود بازی Unforeseen Incidents برای PC
دانلود بازی Unforeseen Incidents برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Unforeseen Incidents برای PC

پارسی گیم 19 تیر 1401 بدون دیدگاه
4,442 بازدید

دانلود بازی Unforeseen Incidents برای کامپیوتر

بازی‌های ماجراجویی و کلیک و اشاره یکی از ژانرهای صنعت گیم بوده که برای سال‌ها به طور حرفه‌ای به آن پرداخته نمی‌شود. متأسفانه به دلیل محبوب نبودن این آثار، کمپانی‌های بزرگ از توسعه‌شان سر باز می‌زنند. با این حال وظیفه ساخت و پرداخت بازی‌های ماجراجوی چند سالی است که دوش کمپانی‌های مستقل افتاده و آن‌ها پرچم سبک ماجراجویی را زنده نگه داشته‌اند. بازی Unforeseen Incidents نیز نام یکی از چندین بازی خوش ساخت ماجراجویی است که به دست استودیوی Backwoods Entertainment ساخته شده و قرار است تا با فرمول‌های جدید و داستان جذابش، تأثیر زیادی بر صنعت بگذارد.

بازی Unforeseen Incidents روایتگر داستان یک شخص ساده است که پس از کشف ویروسی مشکوک در شهرش، به دنبال یافتن سرنخ‌هایی برای حل این معما می‌گردد. شما در مسیر روایت داستان، همانند سایر بازی‌های ماجراجویی و معمایی باید به حل پازل‌های گوناگونی بپردازید که برخی از آن‌ها حتی می‌توانند برایتان چالش‌های زیادی ایجاد کنند. با این حالا سازندگان Unforeseen Incidents خیلی هم به بازیکنان جدید به این ژانر سخت نگرفته و سرنخ‌های زیادی در محیط پخش کرده‌اند. گیم پلی بازی به شدت جذاب و خیره کننده بوده و تا آخرین پازل شما را درگیر وقایع بی نظیر داستانی خود خواهد کرد.

یکی از ویژگی‌هایی که باعث شده تا بازی Unforeseen Incidents در اولین نگاه برای مخاطبانش جذاب باشد، نه داستان و نه پازل‌های سختش، بلکه گرافیک زیبا و خیره کننده آن است. این گرافیک با استایلی هنری کارتونی و به طور کامل با دست کشیده شده تا حس و حال بازی‌های قدیمی این ژانر را برای علاقه‌مندان زنده نگه دارد. همچنین صداگذاری و موسیقی‌های بازی نیز از کیفیت بالایی برخوردار بوده و به شدت با استاندارد‌های این ژانر هماهنگی دارند. در نهایت در رابطه بازی Unforeseen Incidents می‌توان گفت که شاهد یک بازی ماجراجویی و پازل محور بسیار باکیفیت هستیم که نباید از دست دهید.

بازی Unforeseen Incidents عنوانی در سبک ماجراجویی و کلیک و اشاره است. این بازی ادای احترامی به بازی‌های قدیمی پازل داشته و شاهد حضور معماهای دشوار و درگیر کننده‌ای درون آن هستیم. علاوه بر این، داستانی جذاب با حضور شخصیت‌های دوست داشتنی در بازی روایت می‌شود که قطعاً برای علاقه‌مندان به بازی‌های ماجراجویی جذاب خواهد بود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Voodoo Detective و Chinatown Detective Agency را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Unforeseen Incidents برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 64-bit
Processor: 1.2 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1024MB VRAM
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Unforeseen Incidents is a classical style interactive mystery set in a beautifully hand-painted world. When small-town handyman Harper Pendrell meets a dying woman in the street, he unwittingly stumbles into a diabolical conspiracy – a mystery only he can solve. An unknown disease is spreading across the country, and between them a scientist, a reporter and a reclusive artist hold the key to stopping it. A perilous journey awaits, and every step brings Harper closer to a cabal of dangerous fanatics. Before he knows it, he finds himself in a fight for the future of humankind armed only with his trusty multi-tool.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.