دانلود بازی Graven برای PC
دانلود بازی Graven برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Graven برای PC

پارسی گیم 18 فروردین 1401 بدون دیدگاه
3,997 بازدید

دانلود بازی Graven برای کامپیوتر

بازی‌های تیراندازی اول شخص معمولاً شامل کلیشه‌های تکراری بسیاری هستند. در این مدل بازی‌ها شما باید تعداد زیادی دشمن که در محیط پخش شده‌اند را کشته و به مرحله بعد بروید تا با باس روبرو شوید. اگر نوآوری زیادی در این بازی‌ها وجود نداشته باشد، به سرعت برای گیمر خسته کننده می‌شوند. با این حال هر چند وقت یک بار، استودیویی دست به ساخت یک بازی تیراندازی اول شخصی میزند که به طور کلی با تمامی محصولات درون بازار متفاوت است. بازی Graven یکی از این موارد است که با گرافیکی نوآورانه و گیم پلی ای خاص، مخالف جهت تمامی بازی‌های هم شکل خود عمل کرده و تا حدودی نیز موفق بوده است.

بازی Graven جدیدترین محصولی است که از دست ناشر بزرگ 3D Realms خارج می‌شود. همانند چند بازی اخیر این ناشر مانند Ion Fury و Wrath که در استایل شوترهای کلاسیک دهه 90 میلادی مانند Duke Nukem (که از همین ناشر است) ساخته شده بودند، بازی Graven نیز تلاش کرده تا ادای احترامی به کلاسیک‌هایی مانند Hexen و Heretic داشته باشد. این بازی از نظر بصری، یکی از خالص‌ترین اقدامات بازی سازان مدرن برای دستیابی به ظاهر و حس بازی‌های شوتر دهه 90 است. Graven شما را در دنیایی پر از هیولاهای شیطانی رها کرده و با اکشنی سرعتی، انتظار دارد که بلافاصله قتل و عام را آغاز کنید.

Graven داستان کشیشی جادویی را روایت می‌کند که از طرف همکارانش به وی خیانت شده و سپس در سرزمینی ممنوعه رها می‌شود. او پس از دشواری‌های زیاد برگشته و باید جلوی این کشیش‌های شیطانی را که می‌خواهند درهای جهنم را به روی زمین باز کنند بگیرد. اسلحه‌های به کار رفته درون گیم پلی Graven تعدادی از خاص‌ترین نمونه‌های اخیر در بازی‌های شوتر است. از چوب‌های جادویی که انرژی شلیک می‌کنند گفته تا تیر و کمان‌های باستانی و شمشیرهایی که دشمنان را از وسط نصف می‌کنند. Graven موفق شده تا حس و حال بازی‌های کلاسیک تیراندازی اول شخص را به بهترین شکل ممکن کسب کند.

اگر از تجربه شوترهای مدرن و تکراری خسته شدید و به دنبال یک جایگزین عالی می‌گردید، تجربه Graven را از دست ندهید. گرافیک قدیمی در عین حال چشم نواز و مکانیک‌های چالش برانگیز گیم پلی، بازیکنان را به یاد دوران خوش شوترها در دهه 90 میلادی می‌اندازد و در این زمینه شاهد یکی از بهترین نمونه‌هایی هستیم که در سال 2022 منتشر شده است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Nightmare Reaper و KUR را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Graven برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64-bit or later
Processor: Intel i5, 2.5 GHz or faster
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD 4400 or faster
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space
Sound Card: Integrated

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: intel i5 3.5 GHz or faster
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 470 / AMD Radeon 6870 HD
DirectX: Version 12
Storage: 8 GB available space
Sound Card: Integrated

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

A faithful priest of the Orthogonal order, exiled unto death for a crime in defense of another, you live again in a small boat, adrift in a swamp. A stranger ferries you to solid ground and bestows upon you vague instructions, along with a mysterious staff and book. Go forth, pious priest, alleviate suffering, uncover deceptions, and smash the eldritch perversions encroaching upon reality itself.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.