بازی موبایل Tomb Raider Reloaded (توم ریدر)
علیرضا نظری

بازی موبایل Tomb Raider Reloaded به زودی منتشر خواهد شد

علیرضا نظری 14 بهمن 1401 بدون دیدگاه
320 بازدید

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، سرانجام تاریخ انتشار جهانی بازی موبایل Tomb Raider Reloaded برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS به طور رسمی اعلام شد و بازیکنان در حال حاظر می‌‌توانند برای این بازی پیش‌ ثبت نام کنند.

بازی موبایل Tomb Raider Reloaded با سبک روگ لایک، برای اولین بار در سال 2021 در برخی مناطق آسیایی منتشر شد و این بار قرار است به طور گسترده در تاریخ 14 فوریه (25 بهمن) برای سیستم‌های عامل‌های اندروید و آی‌او‌اس در دسترس علاقه مندان سراسر دنیا قرار گیرد. پیش ثبت نام این بازی هم اکنون برای پلتفرم iOS آغاز شده است و کاربران می‌توانند از طریق وب‌سایت بازی شروع به ثبت نام کنند تا از روز عرضه آن مطلع شوند. در حالی که کاربران اندروید می‌توانند به صورت مستقیم از طریق فروشگاه گوگل پلی پیش ثبت نام کنند.

علاوه بر این، بازی مذکور در نتفلیکس نیز منتشر خواهد شد و مشترکین آن می‌توانند بازی را در همان روز انتشار در حالی که فاقد هرگونه تبلیغات یا خریدهای درون بازی بوده، در برنامه خود دریافت کنند. به کاربرانی که برای بازی Tomb Raider Reloaded پیش‌ثبت‌نام می‌کنند، نسخه طلایی اسلحه‌های دوقلو لارا کرافت نیز داده می‌شود تا مقداری هیجان بیشتر به ماجراجویی اضافه کنند. کیلی هاوز، همچنین در نقش لارا کرافت بازگشته است؛ او برای اولین بار در سال 2014، در آثار دیگری مانند Legend ،Anniversary ،Underworld و The Guardian of Light بازی کرد.

بازی موبایل Tomb Raider Reloaded (توم ریدر)

انتشار جهانی بازی موبایل Tomb Raider Reloaded

بدیهی است که گیم پلی بازی موبایل Tomb Raider Reloaded با سری اصلی توم ریدر متفاوت است. در کنار چالش برانگیز بودن بازی، همچنان ترکیبی از معماهای مختص این سبک و مبارزات اکشن نیز در آن وجود دارد. به عنوان لارا کرافت، بازیکنان وظیفه دارند تا اشیاء باستانی و ارزشمند Scion را به دست آورند و در طول مسیر با دشمنان جدید و آشنا روبرو خواهند شد. همچنین پاداش‌های دائمی در بازی وجود دارد که به واسطه آن بازیکنان می‌توانند قفل‌ها را باز کنند. از جمله تغییرکننده‌های XP، آیتم‌هایی که آمار لارا را بهبود می‌بخشند و کتابچه‌های راهنمای قابل استفاده برای باز کردن قفل و ارتقای لباس‌های او از این دست هستند.

بازی توم ریدر ریلودد، همچنین دارای بخش‌هایی خواهد بود که بازیکنان از مکان‌های کلاسیک مختلفی مانند شهر ویلکابامبا، دره گمشده و غیره دیدن کرده و همچنین با شخصیت‌های گذشته مانند Winstno ،Anaya Imanu و Werner Von Croy روبرو می‌شوند. در مورد سری Tomb Raider، ماه گذشته شرکت کریستال داینامیکس اعلام کرد که استودیو آمازون گیمز بازی بعدی توم ریدر را منتشر خواهد کرد، اگرچه هنوز جزئیات زیادی در مورد آن وجود ندارد.

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.