دانلود بازی Sailing Era برای PC
دانلود بازی Sailing Era برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Sailing Era برای PC

پارسی گیم 15 بهمن 1401 بدون دیدگاه
4,905 بازدید

دانلود بازی Sailing Era برای کامپیوتر

بازی‌های زیادی وجود دارند که بر روی مفهوم دریا و دریانوردی تمرکز کرده‌اند. جذابیتی زیادی در اقیانوس‌های بزرگ و کشف کردن رازهای مختلف درونش وجود دارد. اکثر بازی‌های مربوط به دریا و کشتی، بر روی نبردها و موضوعات حماسی دست می‌گذارند. با این حال، این هدف Sailing Era نیست. می‌توان Sailing Era را یک بازی استراتژیک توصیف کرد که بسته به شخصیتی که برای ماجراجویی انتخاب می‌کنید، اهداف نهایی متفاوتی دارد. عنوانی زیبا که ساعت‌ها شما را درگیر خود می‌کند.

کاراکترهای بازی شامل: اندرو که می‌خواهد بزرگ‌ترین دریانورد جهان باشد و در دریا سفر می‌کند تا اولین نقشه جهان را بسازد، در حالی که عبدالله با دزدان دریایی برخورد می‌کند و نقشه انتقام خود را می‌کشد و یون مو می‌خواهد از طریق امواج وارد تجارت جهانی شود. هر کس را که انتخاب کنید، این فرصت را خواهید داشت که در تمام دسته‌بندی‌های بالا شرکت کنید، بنابراین می‌توان گفت که Sailing Era قابلیت تکرارپذیری بالایی داشته و هر بار که به تجربه‌اش بنشینید، چیزی متفاوت دریافت می‌کنید.

گیم پلی بازی Sailing Era به شدت تاکتیکال و پیچیده طراحی شده است. با یک بازی استراتژیک ترکیبی با المان‌های نقش آفرینی طرف هستید که زمان زیادی برای یادگیری نیاز دارد. با این حال وقتی قلق آن دستتان بیاید، همه چیز جذاب‌تر خواهد شد. از کنترل کشتی گرفته تا جمع آوری منابع و انجام مأموریت‌ها، همگی به جذاب‌ترین شکل ممکن طراح شده و گرافیک بازی نیز بسیار خیره کننده است. اگر به انجام بازی‌های سخت و طولانی تاکتیکال و نقش آفرینی علاقه دارید، Sailing Era برای شما ساخته شده است.

بازی Sailing Era عنوانی در سبک استراتژیک و نقش آفرینی تاکتیکال است. این بازی شامل نقشه‌ای بزرگ و تعداد زیادی شخصیت با موضوعات و داستان‌های مختلف است. هدف اصلی بازی دریانوردی و کشف ناشناخته‌های دنیا است. اگر به تجربه بازی‌های عمیق و پیچیده علاقه دارد، Sailing Era می‌تواند مدت زمان زیادی شما را درگیر خود کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Octopath Traveler و The Outbound Ghost را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Sailing Era برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7(64-Bit)
Processor: i5-2320 3GHZ 4 Core
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GTX 750 2GB
DirectX: Version 11
Storage: 15 GB available space
Additional Notes: Need 64 bit system

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10(64-Bit)
Processor: i7-7700k 4.2GHz 6 Core
Memory: 16 GB RAM
Graphics: GTX 1050 TI 4GB
DirectX: Version 11
Storage: 15 GB available space
Additional Notes: Need 64 bit system

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

The story takes place during the era of great geographical discovery in the 15th to 17th century. The world is linked by nautical routes, leading to an upsurge in ocean exploration.
Every young navigator of this era dreams of their own ship to sail freely through the ocean. Some seek to change their destiny, others hope to make history. A real-world scale map, and highly detailed recreation of the ocean, land, monsoon currents, and weather changes form a huge maritime world. Face sudden changes in weather, unpredictable winds, sunken treasure, pirate attacks, and luring danger. And experience a novel and thrilling voyage through the ocean.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 11.1 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.