دانلود بازی Ship of Fools برای PC
دانلود بازی Ship of Fools برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Ship of Fools برای PC

پارسی گیم 7 آذر 1401 بدون دیدگاه
3,369 بازدید

دانلود بازی Ship of Fools برای کامپیوتر

تجربه بازی‌های مستقل این روزها برای بسیاری یک تجربه لذت‌بخش و سرگرم‌کننده است. بازیکنان در قالب بازی‌های مستقلی که اغلب حجم کم، قیمت مناسب و مملو از محتوا هستند، تجربیات بسیاری را در دنیای گیمینگ به خورد خود می‌دهند. ژانرهای مختلفی از بازی‌های مستقل امروزه در دسترس است که محبوب‌ترین آن‌ها را می‌توان تلفیقی از بازی‌های ماجراجویی و سبک Roguelike دانست. بازی Ship of Fools از استودیو Fike Productions عنوانی جدید در همین سبک و سیاق بوده که ماجراهای سرگرم‌کننده‌ای را در یک اتمسفر زیبا و با تم دریا و کشتی‌رانی به خوردتان می‌دهد.

همان‌طور که شاید از اسم بازی متوجه شده باشید، بازی شما را در نقش موجوداتی شجاع اما احمق قرار می‌دهد که این حماقتشان باعث شده برای ماجراجویی و گشت و گذار دریاهای خطرناکی را انتخاب کنند. کشتی شما که Stormstrider نام دارد تنها یاور شما خواهد بود و هدف اصلی پیدا کردن یک فانوس دریایی جادویی بوده که در گذشته امنیت دریا را فراهم می‌کرد اما اکنون خاموش شده و نیروهای پلیدی در سراسر اقیانوس جولان می‌دهند.

گیم پلی بازی بیشتر به مبارزات اکشن و گشت و گذار توسط کشتی خلاصه می‌شود. کشتی شما به انواع سلاح‌های مرگبار مجهز است که توسط آن‌ها اهریمن‌ها و دشمنان شرور را از بین می‌برید. وجود عناصر Roguelike تنوع گیم پلی را بسیار بیشتر کرده و ارزش تکرار بازی بالا خواهد بود. نقشه‌ای وسیع و بزرگ برای گشت و گذار در دسترس دارید که در طول آن انواع گنجینه‌ها را پیدا کرده، مأموریت فرعی به پایان رسانده و با سایر شجاعان احمق ملاقات می‌کنید! این نقشه نیز به صورت کاملاً تصادفی شکل می‌گیرد و هر بار چالش جدید و متفاوتی را در آن تجربه می‌کنید. گرافیک دوبعدی و زیبای بازی نیز از لحاظ هنری بسیار ارزشمند بوده و تجربه‌ای لذت‌بخش را به خوردتان می‌دهد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ The Binding of Isaac را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Ship of Fools برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64-bit)
Processor: Intel Core i5-2300, 2.8 GHz or AMD FX-4350, 4.2 GHz
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 8800 GT, 512 MB or AMD Radeon HD 6570, 1 GB
DirectX: Version 9.0
Storage: 2 GB available space
Additional Notes: 720p @ 30 FPS

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64-bit)
Processor: Intel Core i5-3470, 3.2 GHz or AMD FX-6300, 3.5 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660Ti, 2 GB or AMD Radeon HD 7870, 2 GB
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space
Additional Notes: 1080p @ 60 FPS

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Ship of Fools is a seafaring roguelite co-op game where you play the Fools, the only creatures fool enough to brave the sea. The Great Lighthouse that once protected the Archipelago is broken and a storm of malice and corruption is coming.
Together, you and your ship mate will jump aboard The Stormstrider and make your voyage across the sea. Man the cannons, ready your sails and protect your ship from sea monsters over multiple runs. It’s up to you to defend your home from the almighty Aquapocalypse.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.