دانلود بازی Archvale برای PC
دانلود بازی Archvale برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Archvale برای PC

پارسی گیم 14 آذر 1400 بدون دیدگاه
2,714 بازدید

دانلود بازی Archvale برای کامپیوتر

سبک نقش‌آفرینی از گذشته تا به امروز یکی از محبوب‌ترین سبک‌ها بوده و طرفداران خاصی در سراسر دنیا دارد. عمق بالای گیم پلی، گستردگی دنیای بازی و آزادی عمل زیاد از ویژگی‌های اصلی بازی‌های نقش‌آفرینی هستند که تجربه آن‌ها را برای هر کسی می‌تواند سرگرم‌کننده و لذت‌بخش کند. بازی Archvale از استودیو Idoz & Phops یک عنوان ساده و دوبعدی در همین سبک بوده که ماجراجویی‌های اکشن و مهیجی را در یک دنیای وسیع و دوبعدی برای شما رقم خواهد زد. برای شرکت در نبردهایی جذاب، سلاح خود را آماده کنید.

داستان بازی سبک و سیاقی فانتزی دارد. در دوران قدیم، یک پادشاه بی‌رحم حکمرانی می‌کرده و همه را از دست خودش عاصی کرده بود. حال از آن دوران تاریک زمان زیادی می‌گذرد و سرزمین Archvale از شر این پادشاه پلید خلاص شده است اما موجوداتی نامیرا و جاودانه از آن دوران باقی مانده‌اند، موجوداتی که از آن‌ها با نام Undying یاد می‌شود و افرادی هستند که توسط پادشاه نفرین شده‌اند و باید تا ابد در زندان بمانند. حال شما باید برای نابودی این موجودات عازم ماجراهای پرمخاطره و مهیجی شوید.

علاوه بر گستردگی دنیای بازی، مانند تمامی عناوین نقش‌آفرینی اینجا هم با آیتم‌های مختلف، کلاس‌های متعددی برای انتخاب کردن، ساخت‌وساز و… روبه‌رو هستید. با پیشروی در بازی تجهیزات و سلاح‌های بهتری به دست خواهید آورد و برای چالش‌های سخت‌تر در آینده آماده خواهید شد. با استفاده از این تجهیزات جدید، افزایش سطح Level و ارتقا قابلیت‌ها می‌توانید رازهای پشت پرده سرزمین Archvale را ساده‌تر کشف کنید.

گیم پلی بازی با زاویه دوبعدی طراحی شده و محیط‌های ساده و پیکسلی جذابی را برای گشت‌وگذار در اختیار شما قرار می‌دهد. بیش از 200 مدل مختلف سلاح و زره در بازی وجود داشته و سبک مبارزات و کلاس‌های زیادی برای کاراکتر شما در دسترس است. علاوه بر داستان جذاب و ساده، ماجراجویی در دنیای Archvale به شکلی طراحی شده تا ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Tales of Arise و Binding of Isaac را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Archvale با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core 2 Duo E8400 or AMD Phenom II X2 550
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce 8800 GT, 512 MB or AMD Radeon HD 7570, 1 GB

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-650 or AMD Phenom II X4 965
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTS 450, 1 GB or AMD Radeon R7 250, 1 GB

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

A malicious and cruel king once ruled the land and terrorized all who faced him. He along with the fabled arch to Archvale have become the fodder for ghost stories and passed down myths. All that remains of him are the Undying; beings whom the king cursed with immortality to live out their eternity in his prisons.
You and you alone can defeat the Undying and rid the world from the dark shadow the king has left. Journey across diverse regions, looting and crafting your way to better weapons and equipment. Through these upgrades you will be able to succeed against the host of enemies that await you and stand between you and the truth about the said-to-be-mythic arch to Archvale.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.