ساخت بازی Gears 6
یحیی رحیمی

ساخت دو پروژه جدید برای تمرکز روی بازی Gears 6 لغو شد

یحیی رحیمی 14 بهمن 1401 بدون دیدگاه
174 بازدید

استودیو The Coalition شرکت مایکروسافت واقع در شهر ونکوور کانادا مشغول تولید چند پروژه مرتبط با دنیای گیرز آو وار بوده است. آن‌ها همچنین پروژه The Matrix Awakens را به‌عنوان دمو آنریل انجین 5 و با کمک اپیک گیمز توسعه دادند و به بسیاری از استودیوهای ایکس‌باکس در کار با فناوری جدید اپیک کمک می‌کنند. جف گراب، خبرنگار سرشناس ویدیوگیم مدعی است که ساخت دو پروژه جانبی به‌منظور تولید بازی Gears 6 لغو شده است.

جف گراب در طی استریم زنده‌ای به بیان و تحلیل آخرین اخبار از استودیوهای بازی‌سازی پرداخت. طبق گفته وی، دو پروژه‌ی جانبی به‌منظور تمرکز کامل روی بازی Gears 6 لغو شده است. یکی از این دو پروژه، کلکسیون بازی‌های گیرز آو وار بوده است که شامل ریمستر سه‌گانه اصلی می‌شود و گزارش‌های مختلفی در مورد انتشار آن برای نسل جدید کنسول ایکس‌باکس منتشر شده بود. این پروژه در حال حاضر ادامه نمی‌یابد تا ساخت گیرز 6 با دغدغه کمتری دنبال شود.

گراب در این مورد گفت: «The Coalition ساخت چند پروژه غیر مرتبط با گیرز را لغو کرده است. قبلاً گزارش دادم که آن‌ها می‌خواهند سرعت توسعه با آنریل انجین 5 را افزایش دهند و می‌خواستند که چند پروژه جدید قبل از ساخت بازی ششم دنبال کنند. گیرز 6 در حال ساخت است و می‌خواستند که چند بازی دیگر هم امتحان کنند و یکی از آن‌ها دمو ماتریکس بود. آن‌ها دو بازی را لغو کرده‌اند که نتیجه‌ی اخراج کارمندان در مایکروسافت است و اندکی به استودیو ضربه زد. این باعث شد تا تمام تمرکز روی بازی Gears 6 گذاشته شود.» بازی Gears 5 در سال 2019 منتشر شد.

ساخت بازی Gears 6

ساخت بازی Gears 6

به نظر می‌رسد که ریمستر بازی‌های گیرز آو وار قرار نیست منتشر شود و استودیو رسماً پروژه را کنار گذاشته است. در مورد بازی دوم نیز اطلاعاتی در دست نیست و به نظر می‌رسد که این اثر مرتبط با دنیای گیرز نیست. فصلی از لغو بازی‌های مختلف را سپری می‌کنیم. شرکت EA به‌تازگی بازی تک‌نفره تایتان‌فال یا ایپکس لجندز را لغو کرده است و همچنین بازی موبایل ایپکس لجندز به‌طور کامل کنار گذاشته شد. مایکروسافت نیز در حال دست و پنجه نرم کردن با اخراج کارمندان است و استودیو 343 به همین دلیل با مشکلاتی مواجه شده است.

مانند همیشه باید بگوییم که صحبت‌های جف گراب در حد شایعه هستند و توسط منبع رسمی تائید نشده‌اند. البته او منبع مطمئنی است و اطلاعات اشتباه فاش نمی‌کند. وی به‌تازگی از جزئیات گیم پلی مارول ولورین گفته است و معتقد است که این بازی نیمه‌جهان‌باز خواهد بود. شما چه فکر می‌کنید؟ استودیو The Coalition چه ایده‌هایی برای Gears 6 استفاده می‌کند؟

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.