بازی The Lords of the Fallen
علیرضا نظری

تصاویری از بازی The Lords of the Fallen منتشر شد

علیرضا نظری 13 بهمن 1401 بدون دیدگاه
1,040 بازدید

به تازگی استودیو Hexworks، تصاویر و جزئیات کاملا جدیدی را از ریبوت بازی Lords of The Fallen یعنی بازی The Lords of The Fallen به اشتراک گذاشته است. اسکرین شات‌های منتشر شده، از نظر بصری بسیار چشمگیر هستند و نگاه تازه‌ای را به بازی اکشن نقش آفرینی آینده استودیو Hexworks که قرار است برای کنسول‌های نسل جدید و کامپیوتر عرضه شود، ارائه می‌دهد.

در حالی که هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای بازی The Lords of the Fallen اعلام نشده است، استودیو Hexworks در حال بازاریابی این اثر است. بازی مذکور در واقع ریبوت نسخه اصلی بازی، محصول سال 2014، است. تصاویر منتشر شده، طراحی جذاب و امیدوارکننده محیط بازی، به همراه برخی باس‌فایت‌ها و موجودات بزرگ را به نمایش می‌گذارند. این بازی که توسط انریل انجین 5 طراحی شده است، ظاهر بسیار بهتری نسبت به نسخه قبلی خود و همچنین بسیاری از بازی‌های مشابه دیگر دارد.

جزئیاتی از ریبوت The Lords of The Fallen

The Lords of The Fallen بیش از هزار سال پس از وقایع بازی اصلی در یک دنیای به هم پیوسته، وسیع و گسترده رخ می‌دهد که تقریباً پنج برابر بزرگتر از دنیای قبلی، با جنگل‌ها، متروکه‌ها، صخره‌ها و سازه‌های عظیم خواهد بود. برخلاف بازی‌های Dark Souls و Elden Ring، بازیکنان می‌توانند بدون استفاده از آیتم‌ها به یکدیگر بپیوندند و تا زمانی که بخواهند می‌توانند با هم بازی کنند. پس از مرگ، بازیکنان به دنیای خود بازگردانده نخواهند شد، اما اگر بازیکنانی دوباره آن‌ها را احیا کنند، می‌توانند یک بار دیگر به انجام بازی بپردازند.

بازیکنان باید برای متوقف کردن آدیر، خدای شیطان، ماجراجویی کاملا جدیدی را آغاز کنند. به طوری که یک تجربه نقش آفرینی گسترده در کنار بسیاری از از ماموریت‌های فرعی، شخصیت‌های متقاعدکننده و روایت غنی را برای بازیکنان رقم می‌زند. بازیکنان باید قبل از شروع کمپین تک‌نفره، قهرمان خود را بسازند. علاوه بر این، بازیکنان به همراه گزینه‌هایی که در اختیار دارند می‌توانند یک بازیکن دیگر را نیز دعوت کنند تا به ماجراجویی آن‌ها در همکاری آنلاین بپیوندد که در واقع به عنوان یک ویژگی جدید برای این فرنچایز محسوب می‌شود.

The Lords of the Fallen در مقطعی از سال 2023 برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. این بازی همچنین شامل 9 کلاس شخصیت، صدها سلاح و چندین طلسم است. برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

منبع: Pushsquare

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.