دانلود بازی Lords of the Fallen برای PS5
دانلود بازی Lords of the Fallen برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Lords of the Fallen برای PS5

پارسی گیم 24 آذر 1402 بدون دیدگاه
1,063 بازدید

دانلود بازی Lords of the Fallen برای پلی استیشن 5

The Lords of the Fallen یک بازی اکشن و نقش آفرینی جذاب است که در ژانر Soulslike قرار گرفته و از عناوینی مانند سری Dark Souls از FromSoftware الهام می‌گیرد. در حالی که نسخه اول این سری با همین نام که در سال 2014 منتشر شد، نقص‌هایی داشت، ادامه آن در سال 2023 فرصتی دوباره برای بازیکنان فراهم می‌کند تا در دنیایی تاریک، چالش‌برانگیز و مرموز این بازی فانتزی تاریک غوطه‌ور شوند. این عنوان با قلمروهای دوگانه، ساخت و سازهای پیچیده و مبارزات روان، پیشرفت قابل توجهی نسبت به نسخه قبلی خود داشته و به راحتی می‌توان از آن به عنوان یکی از بهترین بازی‌های Soulslike سال نیز یاد کرد.

یکی از بهترین Soulslikeهای سال

روایت و گیم پلی بازی برای طرف‌داران ژانر Soulslike آشنا خواهد بود. این بازی یک محیط فانتزی تاریک با عناصر گیم پلی چند نفره و بازیکن در مقابل بازیکن و همچنین درجه سختی بالایی دارد. مبارزه در The Lords of the Fallen یادآور مجموعه Dark Souls است که بر جاخالی دادن، مدیریت وضعیت سلامتی و حرکات تاکتیکی تأکید دارد. با این حال، بازی برخی از عناصر منحصر به فرد را برای درگیر نگه داشتن بازیکنان معرفی می‌کند، مانند توانایی مبادله بین دو واقعیت موازی. این ویژگی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به مکان‌های مخفی دسترسی پیدا کنند و بینش‌هایی را در مورد آنچه در پیش است به دست آورند.

گشت و گذار در دو دنیای بزرگ

یکی از ویژگی‌های بارز بازی، مکانیک واقعیت دوگانه است. دنیای فیزیکی که به نام Axiom شناخته می‌شود، با یک دنیای شبح‌آلود و کابوس‌آمیز به نام Umbral هم‌زیستی می‌کند که از طریق یک فانوس جادویی قابل دسترسی است. بازیکنان باید در هر دو قلمرو حرکت کرده و کاوش کنند، زیرا هر کدام چالش‌ها و اسرار منحصر به فردی را ارائه می‌دهند. این مفهوم نوآورانه به کاوش عمیق می‌افزاید و هر منطقه را شامل ارزش بازبینی مجدد می‌کند و به بازیکنان امکان می‌دهد محتوایی را که قبلاً از دست داده‌اند کشف کنند. شما می‌توانید با استفاده از لامپ جادویی برای آشکار کردن بخش‌هایی از قلمرو Umbral در دنیای فیزیکی اقدام کنید.

راهنمای قدم به قدم بازی Lords of the Fallen

راهنمای قدم به قدم بازی Lords of the Fallen

بازی Lords of the Fallen توسط استودیو CI Games ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Lords of the Fallen با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Lords of the Fallen

طراحی فوق‌العاده زیبای مراحل

طراحی مراحل زیبا و پیچیده بازی یک نکته برجسته است که محیط‌های متنوع و نفس گیر را با رازهای زیادی برای کشف ارائه می‌دهد. با این حال، بازیکنان همچنین ممکن است با برخی از درها روبرو شوند که از یک طرف باز نمی‌شوند که باید برای یافتن راه ورود به آن‌ها، مسیر طولانی ای را طی کنند. از نظر شخصیت‌ها و سفارشی‌سازی، بازی The Lords of the Fallen انواع مختلفی از سبک‌ها را با 9 کلاس شخصیت‌های شروع و دسته‌های قابل بازگشایی اضافی ارائه می‌کند. ارتقاء سلاح‌ها، طلسم‌ها و قرار دادن جادو در تجهیزات، عمق ساخت‌وساز بازی را فراهم کرده و ساعت‌های زیادی سرگرمی را به بازی اضافه می‌کند.

باس‌های چالش برانگیز و دشوار

مبارزات در بازی شدید است و دارای انواع مختلفی از دشمنان و باس‌فایت‌ها است. هوش مصنوعی عالی این باس‌ها، باعث خلق تعدادی از نفس گیرترین و حماسی‌ترین نبردهای سال جاری می‌شود. بازی در حالت Co-op با دوستان نیز می‌تواند بسیار سرگرم کننده باشد. به طور کلی، The Lords of the Fallen یک اثر قدرتمند در ژانر Soulslike است که مکانیک‌های منحصر به فرد با واقعیت دوگانه و گزینه‌های ساخت و ساز چشمگیر را ارائه می‌دهد. اگر از طرف‌داران بازی‌های اکشن و نقش آفرینی هستید و می‌خواهید از بهترین‌ها را تجربه کنید، این بازی به دلیل دنیای فراگیر و تنوع گیم‌پلی‌اش ارزش کاوش و گشت و گذار را دارد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Elden Ring و Warframe را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Lords of the Fallen برای پلی استیشن 5 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

After an age of the cruellest tyranny, the demon God, Adyr, was finally defeated. But Gods… do not fall forever. Now, aeons later, Adyr’s resurrection draws nigh. As one of the fabled Dark Crusaders, journey through both the realms of the living and the dead in this expansive RPG experience, featuring colossal boss battles, fast challenging combat, thrilling character encounters, and deep, immersive storytelling. Will your legend be one of light… or one of darkness?
Journey across two expansive, parallel worlds in your epic quest to overthrow Adyr. While the living realm presents its own brutal challenges, untold terrors lurk in the nightmarish realm of the dead.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 32.4 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Lords of the Fallen در پارسی گیم با هزینه ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود روی وب سایت پارسی گیم با هزینه ترافیک نیم بها حساب می شود و بازی Lords of the Fallen نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
دیتای مناسب بازی برای اکانت من کدام است ؟

با توجه به اینکه بازی‌های پلی استیشن 5 دارای کدهای مختلفی هستند، قبل از دانلود بازی حتماً کد بازی قرار گرفته در پارسی گیم را با ریجن اکانت خود بررسی کنید. اگر ریجن اکانت خود را نمی دانید، با استفاده از نرم افزار PSX Download Helper می توانید کد بازی خود را استخراج کنید.

۲
منظور از ریجن اکانت پلی استیشن چیست ؟

هنگام دانلود دیتای مورد نظر خود برای پلی استیشن 5 ابتدا باید اکانت خود را بررسی کنید که مرتبط به کدام ریجن است. سونی کشورهای جهان را به 6 ریجن تقسیم کرده است که با اعداد 1، 2، 3، 4، 5 و 6 شناخته می‌شوند ریجن 1 مربوط به کشورهای آمریکا و کانادا، ریجن 2 مربوط به کشورهای اروپایی، خاورمیانه، آفریقای جنوبی، ژاپن و امارات، ریجن 3 مربوط به آسیای شرقی، ریجن 4 مربوط به آمریکای لاتین و استرالیا، ریجن 5 مربوط به آفریقا و روسیه و ریجن 6 مربوط به کشور چین می‌شود. برای اینکه ریجن اکانت خود را تشخیص بدهید به وب‌سایت Psnprofiles.com مراجعه کنید و نام کاربری اکانت PSN خود یا PSN ID را وارد کنید تا خلاصه‌ی از اطلاعات شما برایتان به نمایش درآید.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.