نقشه جدید وارزون 2 Ashika Island
یحیی رحیمی

نقشه جدید وارزون 2 به نام جزیره Ashika معرفی شد

یحیی رحیمی 12 بهمن 1401 1 دیدگاه
201 بازدید

استودیو اینفینتی وارد با نزدیک شدن به آغاز فصل دوم Warzone 2 از محتوای جدید این محصول آنلاین رونمایی کرد. حالت Resurgence که روند بتل رویال را در نقشه‌ای کوچک‌تر با المان‌های مهیج ارائه می‌دهد باز می‌گردد و این بار شاهد نقشه‌ای مربوط به جنگ جهانی هستیم. Ashika Island دارای هفت منطقه به خصوص است که قرار است بخشی از محتوای فصل جدید باشد و به‌صورت رایگان در اختیار بازی‌کنان قرار گیرد.

وجود نقشه Ashika Island چند ماه پیش فاش شده بود، اما اطلاعاتی از آن در دسترس نبود. اولین تصویر رسمی و باکیفیت از این مپ جدید منتشر شده است و می‌توانیم ببینیم که چه مناطقی برای آن در نظر گرفته شده‌اند. صفحه توییتر کالاف دیوتی با رونمایی از تصویر نوشت که این نقشه قرار است هم در بخش Resurgence و هم DMZ در روز پانزدهم فوریه (26 بهمن) در دسترس قرار گیرد.

نقشه جدید وارزون 2 Ashika Island

می‌توانید در نقشه بالا ببینید که چند منطقه اصلی از جمله مزارع Oganikku، مرکز شهر، منطقه مسکونی، قلعه Tsuki و دریایی وجود دارند. به نظر می‌رسد که این نقشه مربوط به بازی World of War باشد و نسخه جدید مپ Castle باشد. گفتنی است این نقشه اخیراً برای بازی کالاف دیوتی ونگارد با ظاهر تازه منتشر شد. اکتیویژن هیچ گونه تریلری برای آشنایی بیشتر با مپ پخش نکرده است و باید منتظر روزها و هفته‌های آتی باشیم.

نقشه جدید وارزون 2

جزیره آشیکا، نقشه‌ای با ابعاد کوچک است که نبردهای مهیجی در آن جریان می‌یابد و روز پانزدهم فوریه در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین سلاح‌های جدید، اپراتورهای بیشتر و تغییرات اساسی در راه هستند. قرار است که روند بازی به وارزون 1 شباهت پیدا کند و گولاگ تک به تک بازخواهد گشت. بازگشت گولاگ به حالت اولیه از جمله درخواست‌های بازی‌کنان بود و بسیاری از روند جدید بازی و دشواری بی‌دلیل آن به ستوه آمده بودند.

اکتیویژن همچنین آپدیت فصل دوم Modern Warfare II را ارائه خواهد کرد و حالت رقابتی ویژه (رنک) به همراه نقشه‌های جدید و حالت‌های بیشتر در دسترس قرار می‌گیرد. قرار است اطلاعاتی کاملی در دو هفته آینده منتشر شود و از بتل پس ویژه فصل دوم هم رونمایی شود. نقشه جدید وارزون 2 حالتی درون‌گرا دارد و جزیره نیز به‌طور کامل استوایی است. این در حالی است که مپ اصلی بخش بتل رویال کاملاً بیابانی است و خبری از جنگل و مناطق خوش آب و هوا نیست. عدم جذابیت نقشه باعث شده تا نصف بازی‌کنان وارزون 2 این اثر آنلاین را ترک کنند.

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    حامد

    مهمان

    سلام من وقتی ربات وسط زمین را می کشم نمی تونم هک ش کنم. مربع رو می گیرم هم نمی شه. راهکاری دارید؟

    پاسخ دهید