استودیو 343 Industries سری Halo (هیلو)
علیرضا نظری

فیل اسپنسر از اهمیت استودیو 343 Industries برای سری Halo می‌گوید

علیرضا نظری 11 بهمن 1401 بدون دیدگاه
80 بازدید

علیرغم اینکه استودیو 343 Industries در چند هفته پیش با اخراج کارکنان خود به شدت تحت تأثیر قرار گرفته، فیل اسپنسر همچنان معتقد است که این استودیو، قلب و روح سری Halo (هیلو) بوده و برای موفقیت این فرنچایز موضوع بسیار حیاتی محسوب می‌شود.

دو هفته پیش، مایکروسافت اعلام کرد که تا پایان ماه مارس، ده هزار نفر از کارمندان خود در بخش‌های مختلف، از جمله بازی‌های ویدیویی را اخراج خواهد کرد. در همین حال، بخش‌هایی همچون شرکت بتسدا و کوالیشن تحت تأثیر این برکناری‌ها قرار گرفتند و به نظر می‌رسد که توسعه دهنده 343 Industries در این میان بیشترین آسیب را دیده است؛ به طوری که حتی برخی معتقدند، نزدیک به یک چهارم از کارکنان این استودیو، محل کار خود را ترک کرده اند. این خبر بلافاصله شایعاتی مبنی بر جدا شدن Halo از استودیو را آغاز کرد، اما سخنان اسپنسر بار دیگر شایعات مبنی بر این که استودیو 343 از توسعه سری هیلو فاصله گرفته است، رد می‌کند و می‌گوید که این تیم برنامه‌های بسیار خوبی برای آینده دارد.

فیل اسپنسر در مصاحبه اخیر خود با رسانه IGN در مورد وضعیت 343 Industries اظهار نظر کرده است و به طرفداران Halo اطمینان می‌دهد که استودیو همچنان به عنوان “قلب و روح” سری هیلو پا بر جا باقی مانده است. او در این باره توضیح داد: «هیلو به عنوان نقش مهمی که در ایکس باکس ارائه می‌دهد، همچنان باقی می‌ماند و 343 برای موفقیت این فرنچایز بسیار حیاتی است. از نظر استودیوهای پشتیبانی و موارد دیگر، این فقط بخشی از توسعه بوده و شرکای دیگر نیز به ما کمک می‌کنند. اعضای تیم 343 قلب و روح هیلو هستند و من به تیمی که آن را رهبری می‌کند و برنامه‌هایی که برای پیشرفت آن انجام می‌دهند، بی‌نهایت اطمینان دارم.»

استودیو 343 Industries سری Halo (هیلو)

اهمیت استودیو 343 برای سری هیلو

اسپنسر همچنین در مورد برخی از مشکلات بازی Halo Infinite در سال گذشته صحبت کرد و یادآور شد که 343 یک بازی Halo عالی ساخته است، اما در این راه اشتباهاتی از جهت به‌روزرسانی‌ها و انتشار محتوای بیشتر وجود دارد که مطابق انتظارات عمل نکرده است. با وجود استانداردهای ایکس باکس و استقبال متوسط ​​از هیلو اینفینیت در ماه‌های اخیر، به نظر می‌رسد اسپنسر در مورد آینده Halo و 343 Industries کاملا مطمئن است. اسپنسر گفت: «زمانی که بازی را منتشر کردیم، می‌دانستیم که باید در مورد به‌روزرسانی‌های محتوا و همچنین کیفیت و زمان‌بندی آن‌ها، تعهداتی را به مردم بدهیم. من به تیمی که آن‌جاست و رهبری آن را بر عهده دارد، اعتقاد دارم.»

آینده هیلو هر چه باشد، واضح است که فیل اسپنسر می‌خواهد 343 Industries نیز بخشی از آن باشد. و در حالی که بازیکنان منتظر هستند تا ببینند چه چیزی برای این فرنچایز در پیش است. گفتنی است که در مورد برنامه‌های آینده، فیل اسپنسر می‌گوید که استودیو 343 ترکیبی از محتوای جدید را برای بازی هیلو اینفینیت در دست تولید دارد که روی آن‌ها کار خواهند کرد. از جمله داستان‌های حماسی، فصل جدیدتر و برخی چیزهای دیگر که به تازگی شایعه شده‌اند. Halo Infinite هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و ایکس‌باکس وان در دسترس است.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.