بهترین بازی های تنیس اندروید
سارا هابطی

معرفی بهترین بازی های تنیس اندروید

سارا هابطی 17 بهمن 1401 بدون دیدگاه
780 بازدید

تنیس، یکی دیگر از محبوب‌ترین رشته‌های ورزشی در جهان است که میلیون‌ها نفر به آن علاقه دارند و از شنیدن نام ستارگانی همچون راجر فدرر، رافائل نادال و نواک جوکوویچ و غیره هیجان‌زده می‌شوند. هرساله هزاران نفر به ورزشگاه‌های مختلف می‌روند تا شاهد مسابقات هیجان‌انگیز ویمبلدون (Wimbledon) باشند و ورزشکاران مورد علاقه خود را تشویق کنند. خوشبختانه امروزه با پیشرفت گسترده‌ای که تلفن‌های هوشمند کرده‌اند دیگر لازم نیست علاقمندان به رشته‌های ورزشی برای تماشای بازی مورد علاقه خود به ورزشگاه‌های مختلف بروند. متاسفانه رشته ورزشی تنیس مانند سایر رشته، ورزش دم دستی نیست که هر علاقمند بتواند به راحتی به آن دسترسی داشته باشد. اما ما بازی‌های ویدیویی را داریم که می‌توانند در هر زمان و مکانی به عنوان یک ناجی به سراغ ما بیایند و هر آنچه را که آرزویش را داریم برایمان تداعی کنند. در ادامه همراه پارسی گیم با بررسی بهترین بازی های تنیس اندروید باشید.

بهترین بازی های تنیس اندروید؛ دعوتی هیجان‌انگیز به تنیس موبایل

همانطور که احتمالا می‌دانید ورزش تنیس از آن دست از رشته‌های ورزشی است که طرفداران خاص خودش را دارد و همچنین استودیو‌های بازی‌سازی سعی کردند تا به امروز بهترین آثاری که می‌تواند حس و حال یک تنیسور حرفه‌ای را به طرفداران انتقال دهند، بسازند؛ اینگونه شد که ما شاهد هزاران بازی در سبک و سیاق تنیس هستیم. اما در میان انبوهی از هزاران بازی تنیس و بهترین بازی های اندروید کدامشان ارزش تجربه و وقت گذاشتن را دارند؟

اگر به دنبال یک راهنما برای پیدا کردن بازی های تنیس اندروید هستید که بتواند بهترین آن‌ها را به شما معرفی کند، آدرس درست را دنبال کردید؛ زیرا در این مقاله ما هدفمان همین است و این بار می‌خواهیم به سراغ بررسی دقیق بهترین بازی های تنیس موبایل برویم که توانستند با قابلیت و ویژگی‌های منحصر به فرد خود طرفداران زیادی را به خود جذب کنند.

1) بازی 3D Tennis

بازی 3D Tennis

زمانی که صحبت از تهیه لیستی از بهترین بازی های تنیس موبایل می‌شود امکان ندارد سر و کله بازی پرطرفدار و محبوب 3D Tennis پیدا نشود و جایگاه اول را از آن خود نکند. در این عنوان در شکل و شمایل یک تنیسور حرفه‌ای قرار می‌گیرید که باید با مهارت‌های خاص خود و در یک زمانبندی کاملا مناسب به توپ ضربه بزنید و رقیبتان را مغلوب توانایی‌هایتان کنید.

عنوان 3D Tennis با گرافیک سه‌بعدی و گیم پلی ساده خود بهترین تجربه از یک بازی تنیس را به علاقمندان منتقل می‌کند و آن‌ها به راحتی می‌توانند حس و حال حضور در یک مسابقه ورزشی را احساس کنند. بازی دارای دو حالت سریع و تور جهانی است که شما با توجه به مهارت خود می‌توانید در هرکدام شرکت کنید و توانایی‌های خودتان را به چالش‌های دشواری بکشید. شما هرچه از یک بازی تنیس اندروید انتظار داشته باشید، بازی 3D Tennis در اختیارتان قرار می‌دهد و مطمئنا اثری به یادماندنی به شما هدیه خواهد کرد.

2) بازی Tennis Clash

بازی Tennis Clash

بازی آنلاین و چند نفره Tennis Clash یکی از برترین و محبوب‌ترین بازی‌های تنیس موبایل به حساب می‌آید که توانسته به خوبی روی سیستم عامل‌های تلفن‌های هوشمند خودی به رقبا نشان دهد و با گرافیک و گیم پلی خود طرفداران را هیجان‌زده کند. شما می‌توانید با قابلیت شخصی‌سازی، تنیسور خود را با راکت و لباس و آیتم‌های جذاب و متنوع مجهز کنید و آن را برای شرکت در چالش‌های سخت بازی آماده کنید.

این بازی همانطور که گفتیم آنلاین بوده و بازیکنان می‌توانند با پیدا کردن یک رقیب آنلاین به رقابت‌های هیجان‌انگیز بروند یا این‌که در تورنمنت‌های قهرمانی تنیس شرکت کنند. خوشبختانه توسعه‌دهندگان بازی با ارائه به‌روزرسانی‌های متعدد سعی کردند تا بهترین اثر را به مخاطبان خود ارائه کنند و این بازی با دریافت امتیاز 4.4 پاسخگوی تلاش‌های آن‌ها بوده است و همچنین بیش‌تر از 50 میلیون کاربر تا به امروز به تجربه آن پرداخته‌اند.

3) بازی Tennis World Open 2023

بازی Tennis World Open 2023

استودیوی INLOGIC SPORTS – football tennis golf soccer یکی از بهترین استودیوهای بازی‌سازی بوده که تخصصش در ارائه بهترین عناوین در رشته‌های ورزشی است و تا به امروز بازی‌های بسیار زیادی را روانه بازار نکرده است، با این حال آثاری که تا به امروز از این استودیو دیدیم دارای بالاترین کیفیت از جهات مختلف بودند. به‌گفته توسعه‌دهندگان این استودیو آن‌ها به هیچ‌وجه دوست ندارند کیفیت کار خود را فدای کمیت کنند.

حال بازی Tennis World Open 2023 با ساخت همین استودیو روانه بازار شده که توانسته طرفداران بسیار زیادی را جذب و امتیاز خوب 4.3 را از کاربران پلی‌استور دریافت کند. گرافیک بازی از همان ابتدا چشم شما را به خود جذب می‌کند و همین یک نگاه کافیست تا بدانید با چه اثر خوش ساخت و باکیفیتی روبرو هستید. بازی در هر دو حالت آنلاین و آفلاین قابل اجرا بوده و می‌تواند به کمک شما برای گذراندن اوقات بیکاریتان بیاید. بازی دارای مکانیسم پیچیده‌ای نیست و شما با یک بار حضور در مسابقات سریعا با مکانیزم آن آشنایی پیدا خواهید کرد و این عنوان به بهترین شکل قصد دارد شما را ساعت‌ها با محتوای هیجان‌انگیز و چالش‌های مختلف جهانی سرگرم کند.

4) بازی Ultimate Tennis

بازی Ultimate Tennis

به یکی دیگر از بهترین آثار شبیه‌ساز ورزش تنیس می‌رسیم که در لیست بهترین بازی ‌های تنیس موبایل ما قرار می‌گیرد و با گرافیک چشم‌نواز و واقع‌گرایانه خود می‌تواند ساعت‌ها باعث سرگرمی بازیکنان گردد. بازی Ultimate Tennis حالت و چالش‌های مختلفی را برای بازیکنان در نظر گرفته؛ از شرکت در مسابقات آنلاین تا لیگ و تورنمت‌های جهانی را در این بازی خواهید دید.

شما در هر حالتی که دوست داشته باشید می‌توانید مهارت‌های خود را به چالش بکشید و براساس جنسیت و ویژگی‌های تنیسور خود به سفارشی‌سازی آن بپردازید. بازی Ultimate Tennis با ارائه چالش‌های مختلف تلاش می‌کند تا خلاقیت و سرعت عمل بازیکنان را بالا ببرد و آن‌ها را با نوع دیگری از مسابقات جهانی تنیس آشنا کند. تا به امروز بیش از 10 میلیون کاربر پلی‌‌استور به تجربه این بازی پرداختند و مهارت‌های تنیسی خود را به چالش کشیدند.

5) بازی World of Tennis: Roaring 20’s

بازی World of Tennis Roaring 20’s

با تجربه بازی World of Tennis: Roaring 20’s به دوران طلایی و عصر شکوفایی تنیس یعنی دهه 1920 بازگردید. در این بازی شما می‌توانید با شخصی‌سازی و انتخاب کاراکتر مورد نظر خود در تورنمت‌های مختلف شرکت کنید و مهارت‌های دلخواهتان را به عنوان یک تنیسور حرفه‌ای افزایش دهید. بازی World of Tennis: Roaring 20’s یکی از جذاب‌ترین و برترین آثار در بازی های تنیس اندروید به شمار می‌آید که می‌تواند بازیکنان را به سفری هیجان‌انگیز در دهه 1920 ببرد و آن‌ها را با شمایل و شکل‌های مختلف شخصیت‌های گوناگون آشنا کند.

گرافیک جالب توجه و شبیه‌ساز فوق‌العاده دلنشین، مهم‌ترین مزیت‌های این عنوان به حساب می‌آید. ناگفته نماند که این بازی توسط استودیو Helium9 Games ساخته شده و در دو حالت آنلاین و آفلاین قابل اجرا است. از ویژگی‌های جالب این عنوان این است که شما می‌توانید انتخاب کنید؛ می‌خواهید به عنوان یک مربی تنیس در زمین حضور داشته باشید یا یک تنیسور حرفه‌ای و شناخته شده.

مکانیزم بازی به گونه‌ای طراحی شده تا بعد از پیروزی در چند چالش، هوش مصنوعی نوع بازی بازیکنان را بررسی می‌کند و رقیبانی همتای توانایی‌های آن‌ها در مسابقات بعدی پیش رویشان قرار می‌دهد؛ جالب نیست؟ با این حال اگر از تجربه این عنوان لذت بردید، می‌توانید به سراغ دیگر ساخته همین استودیو به نام Tennis Arena بروید و اوقات خوشی را برای خودتان رقم زنید.

6) بازی Virtua Tennis Challenge

بازی Virtua Tennis Challenge

احتمالا طرفداران قدیمی بازی‌های تنیس سری Virtua Tennis را در اوایل سال 2000 میلادی که توسط استودیو معروف سگا برای کنسول‌های مختلف عرضه شده بود را به خاطر دارند. این آثار تا سال‌های زیادی جزء بهترین عناوین در سبک و سیاق بازی‌های تنیس بودند و توسعه‌دهندگان زیادی این مجموعه را الهامی برای ساخت عناوین در نظر گرفتند.

حال با پیشرفت سخت افزار و سیستم عامل‌های گوشی‌های هوشمند، نسخه Virtua Tennis Challenge توانسته راهی به بازار داغ بازی‌های موبایلی پیدا کند. متاسفانه بازی دارای تبلیغات بسیار زیادی است، اما نمی‌توان از گرافیک جذاب و چالش‌های متنوع آن چشم‌پوشی کرد. بار اصلی بازی Virtua Tennis Challenge روی دوش گیم پلی جذاب آن قرار گرفته، به طوری که بازیکنان بعد از گذراندن هر مرحله به سختی می‌توانند از وسوسه وارد شدن به مرحله بعدی جلوگیری کنند.

توسعه‌دهندگان برای وارد نشدن به چرخه خانمان‌سوز تکرار، زمین‌های متنوع با شخصیت و کاراکتر های متنوع را در بازی طراحی کردند و با سبک کنترلی روان و جذاب خود باعث جذب مخاطبان بسیار زیادی شده اند. بدون شک بازی Virtua Tennis Challenge به عنوان یکی از بهترین بازی های تنیس اندروید و آی‌او‌اس به حساب می‌آید که می‌توانید هم‌اکنون به سراغ تجربه آن بروید.

کلام آخر

به نظر شما یک تنیسور حرفه‌ای به چه ویژگی بیش‌تر از هر چیزی نیاز دارد؛ هوش، تمرکز، قدرت یا سرعت؟ قطعا پاسخ این سوال، همه موارد است؛ زیرا همانطور که می‌دانید برای تبدیل شدن به یک تنیسور حرفه‌ای شما باید با هوشمندی کامل پا به میدان بگذارید و با سرعت و قدرت خود حریفانتان را یکی پست از دیگری شکست دهید. به طور کلی ورزش تنیس در سراسر جهان دارای علاقمندان بسیار زیادی بوده و ورزشگاه‌های به خصوصی برای این رشته پرطرفدار ایجاد شده است، اما متاسفانه در کشور ما امکانات زیادی در رابطه با این ورزش فوق‌العاده هیجان‌انگیز وجود ندارد و تنها راه‌‌حل همین انجام بهترین بازی‌های ویدیویی در سبک و سیاق تنیس است.

عناوین صنعت گیم همیشه سعی داشتند بهترین شرایط را برای ما به وجود بیاورند که بتوانیم بهترین تجربه را از آن موقعیت به دست بیاوریم؛ از مبارزه در جبهه‌های جنگی گرفته تا ورزش‌هایی که ممکن است فرصت و توانایی لازم برای تجربه‌شان را به دست نیاوریم. در نهایت امیدواریم از معرفی بهترین بازی های تنیس اندروید راضی باشید و به سراغ تجربه بازی مورد علاقه خود بروید و روزهای با ارزش خود را با آن سپری کنید. آیا شما به ورزش تنیس علاقه دارید؟ دوست دارید روزی به یک تنیسور حرفه‌ای تبدیل شوید؟ شما می‌توانید نظرات خودتان در رابطه با این ورزش با تیم پارسی گیم و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

آیا تمامی این عناوین را سخت افزار گوشی‌های هوشمند پشتیبانی می‌کند؟

بله خوشبختانه در سبک بازی تنیس عناوینی با گرافیک فوق‌العاده چشم‌گیری ساخته نشده و تمامی سخت افزارهای تلفن‌های هوشمند می‌توانند آنها را اجرا کنند. لازم به ذکر بوده برای تجربه بهتر از عناوین، اندازه صفحه نمایشگر گوشی هوشمند شما بسیار مهم است.

۱
بهترین بازی های تنیس موبایل کدام‌اند؟

تمامی عناوینی که ما در لیست قرار دادیم از بهترین و شناخته‌شده‌ترین بازی‌های ورزش تنیس هستند که طرفداران براساس نوع سلیقه خود می‌توانند به سراغ تجربه آن‌ها بروند.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.