بازی The Day Before
یحیی رحیمی

آیا بازی The Day Before واقعی است یا طرفداران سرکار هستند؟

یحیی رحیمی 8 بهمن 1401 بدون دیدگاه
1,007 بازدید

تاخیر دوباره بازی The Day Before داد طرفداران و افرادی که منتظر این بازی بودند را درآورد. در حالی که استودیو Fntastic دلیل تاخیر را حق کپی‌رایت خواند، اما سازندگان بازی اعتراف کرده‌اند که تصمیم تاخیر بازی قبل از این اتفاق گرفته شده بود و این تنها بهانه‌ای بود که به طرفداران ارائه شد. مؤسسان استودیو در مصاحبه با IGN به موضوعاتی مختلفی پرداخته‌اند و اینکه چرا این بازی برعکس گفته‌ی طرفداران واقعی است و افرادی که از سال 2016 تابه‌حال منتظر هستند، سرکار گذاشته نشده‌اند.

ادوارد و آیزن گوتوستوف، دو برادر مؤسس استودیو Fntastic در مورد تاخیر دوباره بازی گفتند: «می‌خواستیم که تاریخ انتشار را تغییر دهیم و اینکه آن را در ویدیو گیم‌پلی ده‌دقیقه‌ای اعلام کنیم. بعد می‌دانیم که چه رخ داد و باید بگوییم که دیگر این اتفاق رخ نمی‌دهد. ما همراه ناشر تاریخ دهم نوامبر را انتخاب کردیم و این تاریخ با توجه به وضعیت کپی‌رایت قطعی است. ما مطمئنیم که مشکل برطرف می‌شود، زیرا که تیم حقوقی قدرتمندی داریم. زمان بیشتر باعث می‌شود تا بهتر برای انتشار آماده شویم و تجربه‌ی کلی را بهبود بخشیم.»

استودیو تابه‌حال هیچ ویدیویی از گیم‌پلی The Day Before نمایش نداده است. تمامی ویدیوها به‌شدت کارگردانی شده بودند تا مبادا کیفیت واقعی فاش شود. این مسئله طرفداران را نگران کرده است. عده‌ی زیادی می‌گویند که این بازی حتی وجود ندارد. در واقع این اثر سال 2016 باید منتشر می‌شد، سپس وقفه‌ای بزرگ ایجاد شد و هر بار خبر تاخیر به گوش رسید. ویدیویی از روند بازی منتشر نشده است و در نهایت استودیو هم سابقه خوبی برای پشتیبانی از بازی‌هایش ندارد. تقریباً تمامی بازی‌های این استودیو پس از چند ماه ورود به حالت آزمایشی ارائه‌شده‌ بودند. مسئله دیگر آن است که این بلندپروازانه‌ترین بازی چند سال اخیر است و استودیو مهارت کافی برای ساخت آن را ندارد. اما نظر سازندگان بازی و پاسخ آن‌ها به این افراد چیست؟

تاریخ انتشار The Day Before

تاریخ انتشار بازی The Day Before

دو برادر مؤسس استودیو به طرفداران اطمینان خاطر دادند و گفتند:

The Day Before برای ما و میلیون‌ها نفر، رؤیایی کودکی است که به واقعیت تبدیل شده است. این بازی در مورد زامبی‌ها و بازمانده‌هایی در شهری پساآخرالزمانی با آسمان‌خراش‌های عظیم است. می‌دانیم که عده‌ای معنی کلی بازی را نمی‌فهمند و در مورد بازی دچار شک شده‌اند. تمام تمرکز ما روی محصول بوده است. ما چهار سال است که روی بازی کار می‌کنیم و تمام این سال‌ها زحمت زیادی کشیده‌ایم و ناخوشایند است که چنین اتهاماتی را می‌شنویم. ما که یک سنت هم از کسی نگرفته‌ایم، نه سرمایه‌ای دریافت کرده‌ایم، نه پیش‌فروش داشته‌ایم، نه گل‌ریزان کرده‌ایم. تمام بودجه را شرکت Mytona تأمین کرده که یکی از بزرگ‌ترین ناشران بازی موبایل در دنیاست و اینکه بیلد بازی را در هر مرحله از قرارداد بررسی کرده است.

مدیر استودیو در ادامه افزود: «ما همانند آن قهرمان فیلم‌های اکشن دهه 90 هستیم که دیوار ناباوری و شک را می‌‌شکند و زمانی که کسی به او باور نداشت، او قدرت درونی می‌یابد و در پایان به همه ثابت می‌کند که از پس کار برمی‌آید. ما به محصول نهایی ایمان‌داریم و مهم نیست چه پشت سر بازی می‌گویند، دهم نوامبر امسال نتیجه را خواهید داد. ما امیدواریم پس از موفقیت بازی، این ایمان را در مردم ایجاد کنیم که اگر به‌سوی یک هدف قدم بردارید، آرزوی شما برخلاف تمام موانع و مشکلات برآورده می‌شود.»

در حال حاضر زمان نمایش گیم پلی The Day Before مشخص نیست و استودیو به روز دهم نوامبر به‌عنوان تاریخ انتشار بازی اشاره کرده است. نظر شما چیست؟‌ آیا این بازی در قد و قواره توصیف سازندگان است؟

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.