بازی The Day Before
یحیی رحیمی

حجم و سیستم مورد نیاز بازی The Day Before

یحیی رحیمی 14 تیر 1401 3 دیدگاه
2,927 بازدید

بازی The Day Before از جمله عناوین جدید سبک MMO است که تا همین چند روز پیش در صدر چارت موردانتظارترین بازی‌های استیم قرار داشت. فضای پساپاندمی و استفاده از المان‌های واقع‌گرایانه باعث شده تا بسیاری از بازی‌کنان شیفته آن شوند. استودیو توسعه‌دهنده با آپدیت صفحه استیم، سیستم مورد نیاز The Day Before را رسماً اعلام کرد؛ در همین راستا شاهد سیستم متوسطی هستیم که البته نیازمند حافظه رم زیادی است.

بازی The Day Before از جمله بازی‌های جهان‌باز است که در آمریکا پساپاندمی روایت می‌شود. پس از آنکه ویروس مهیبی تمام جهان را در بر گرفت؛ اکثر انسان‌ها به زامبی‌ و موجودات وحشی تبدیل شده‌اند و به‌صورت گله‌ای زندگی می‌کنند. تنها تعداد اندکی از انسان‌ها سالم مانده‌اند که این افراد، همان بازی‌کنان هستند. شما همراه دیگر گیمرها از سراسر جهان در این دنیای فلاکت‌زده برای یافتن غذا، سلاح و اتومبیل تا سر حد مرگ تلاش خواهید کرد و خواهید جنگید.

سیستم مورد نیاز The Day Before

سیستم مورد نیاز The Day Before

از آنجایی که بازی جدید استودیو FNTASTIC ماهیت آنلاین دارد؛ قادر به دانلود آن به صورت آفلاین نخواهید بود. این اثر همچنین در مارس سال آینده میلادی منتشر می‌شود و هنوز زمان زیادی تا شروع تجربه جدید باقی مانده است. قبل از آنکه برای دانلود بازی هیجان‌زده شوید؛ بهتر است نگاهی به سیستم مورد نیاز The Day Before بیندازید و ببینید که آیا کامپیوتر شما قادر به اجرای بازی هنگام انتشار خواهد بود یا خیر؟

طبق اطلاعات اعلام‌شده، اجرای بازی با کمترین گرافیک نیازمند پردازنده اینتل Intel Core i5-8400 یا مدل معادل AMD‌ آن است. میزان حافظه رم حداقل نیز  شانزده گیگابایت اعلام شده است که نسبت به بازی‌های مشابه بیشتر است. در ادامه نیازمند کارت گرافیک انویدیا GTX 1060 به بالا خواهید بود. دایرکت ایکس 12 برای نصب بازی جزو شروط است و در نهایت 55 گیگابایت فضای خالی نیاز دارید. این رقم با انتشار آپدیت‌های جدید افزایش خواهد یافت.

سیستم پیشنهادی The Day Before نیز توسط استودیو اعلام شده است. برای اجرای بازی با گرافیک نرمال کافی است پردازنده اینتل Core i7-8700 یا مدل معادل AMD را در اختیار داشته باشید. میزان حافظه رم در این حالت نیز 16 گیگابایت اعلام شده است. کارت گرافیک انویدیا GTX 1080  برای اجرا با سیستم پیشنهادی کافی است. در نهایت نیازمند 55 گیگابایت فضای خالی برای نصب هستید. نصب بازی روی حافظه SSD پیشنهاد می‌شود.

همان‌طور که خواندید، سیستم چندان قدرتمندی نیاز ندارید و اکثر کامپیوترهای امروزی می‌توانند این اثر MMO را اجرا کنند. در ادامه نگاهی به جزئیات کامل سیستم مورد نیاز The Day Before بیندازید. نظر شما در مورد این بازی چیست؟

حداقل سیستم مورد نیاز :

  • سیستم‌عامل:  Windows 10
  • پردازنده: Intel Core i5-8400 و مدل معادل AMD
  • حافظه رم: 16 گیگابایت
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB / AMD Radeon RX 580 4GB
  • دایرکت‌ایکس: Version 12
  • فضای خالی: 55 گیگابایت

سیستم پیشنهادی :

  • سیستم‌عامل: Windows 10
  • پردازنده: Intel Core i7-8700 و مدل معادل AMD
  • حافظه رم: 16 گیگابایت
  • کارت گرافیک:  NVIDIA GeForce 1080 Ti
  • دایرکت‌ایکس: Version 12
  • حافظه خالی: 55 گیگابایت

منبع: PCGAMESN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

بازی The Day Before چه زمانی منتشر می‌شود؟

بازی جدید سبک MMO پس از تاخیر در ماه مارس 2023 برای کامپیوتر منتشر می‌شود. احتمال انتشار برای PS5 و ایکس باکس سری هم وجود دارد.

۱
بازی The Day Before با چه موتوری ساخته شده است؟

این بازی با موتور گرافیکی آنریل انجین 5 ساخته شده است.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    peyman

    مهمان

    دیشب منتشر شد بهتر بگم صبح ساعت 6 منتشر شد بیشتر یوتیوبرها رفتن استریم انلاین عالی بود نسبت به بازی هایی قبلی تو این سبک حالا ما ایرانی ها که نمیتونیم سه ملیون بدیم برایی بازی چون ریدن تو ارزش پول مملکت و از عمدم ریدن سال 53 حقوق یک کارگر 430 دلار میشد 1200 تومن به ارزش امروز 1800 دلار یعنی کارگر باید 1800 دلار بگیره دولت بهتر بگم رژیم شیطانی امد هر سال 400% افزایش قیمت در محصولاتی که تولید دولت هست زد و افزایش حقوق 10 تا 25 % در اصل پول رو از جیب مردم دزدیدن که ایرانی هارو کارگر ارزان تبدیل کنن مثل چینی ها الان قیمت خوراکی ها در کشور ارزان هست نسبت به جهان ولی ارزش پول دست مردم یک صدم چیزی که سال 1353 میگیرفتن در اصل عمدی مردم رو فقیر کرزدن که نتونن با جهان بیرون رابطه ای داشته باشن پولی که باید در جیب مردم باشه در جیب رژیم شیطانی هست در اصل حقوق هر کارگر به روز در کشور ایران باید ماهی 1800 تا 2500 دلار در ماه باشه ولی دارن 230 دلارش رو میدن کارگر باقی حقوق کارگرم هزینه موشک اسلحه بومب تروریسم و عراب لبنانی و فلسطین میشه کلی باید صبر کنیم بازی کرک بشه که اگر ماموران رژیم شیطانی نیان کرک شده بازی رو بردارن از سایتها و بگن به دستور حرامزده لبنانی حذف شد براییی مردم ایران یک مشت حرامزاده مردم ایران رو بدبخت کردن دست از ازارم بر نمیدارن بذا همین خدا هروز ازشون میکشه و اسرایل رو فرستاده بالا سرشون که هروز خار مادرشون بگاد تو فلسطینی و لبنان چون خداهم ازشون متنفر هست میدونه چه قوم شیطانی هستن این عراب

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Mohammad

    مهمان

    بهینه سازی یعنی همین با وجود اینکه با آنریل انجین ۵ ساخته شده ولی سیستم قدرتمند نمیخواد

    پاسخ دهید
  • Avatar

    کمال

    مهمان

    نسخه کرک میاد

    پاسخ دهید