Deathloop پلی استیشن پلاس دث لوپ
محمد صادق شجاعی

بازی Deathloop به سرویس پلی استیشن پلاس اضافه شد

محمد صادق شجاعی 29 شهریور 1401 بدون دیدگاه
134 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، از امروز مشترکین سرویس‌های ایکس باکس گیم پس و پلی استیشن پلاس می‌توانند بازی Deathloop (دث لوپ) را بدون صرف هزینه اضافه تجربه کنند.

هم‌زمان با معرفی نسخه ایکس باکس بازی Deathloop، اضافه شدن آن به جمع آثار سرویس Xbox Game Pass تایید شد. اما اضافه شدن این اثر به سرویس PS Plus موجب تعجب بسیاری از بازیکنان شده است. مسلما این اثر در قالب بازی‌های رایگان ماهیانه در دسترس مشترکین سرویس مذکور قرار نخواهد گرفت. در عوض، بازی دث لوپ از طریق سطح‌های Extra و Premium سرویس پلی استیشن پلاس قابل تجربه است. این بدان معنا است که اگر اشتراک سطح Essential سرویس PS Plus را در اختیار داشته باشید، نمی‌توانید بازی Deathloop را دریافت کنید.

به مناسبت اضافه شدن بازی دث لوپ به سرویس‌های پلی استیشن پلاس و ایکس باکس گیم پس، آپدیت Goldenloop به صورت رایگان منتشر می‌شود. در قالب این آپدیت ابزار‌ها و موانع جدیدی به بازی مذکور اضافه خواهد شد. در وهله اول، سلاح جدیدی به نام The Halps Protoype در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد که لیزر‌هایی با قابلیت کمانه کردن و متلاشی کردن شلیک می‌کند. همچنین در قالب آپدیت Goldenloop، یک قدرت جدید به دست می‌آورید که به کمک آن می‌توانید دشمنان را گیج کرده و آن‌ها را به جان هم بیندازید.

علاوه بر موارد ذکر شده، ارتقا‌های جدیدی از جمله توانایی به دست آوردن دو برابر Trinket بیشتر و چهار ارتقا برای توانایی Masquerade در اختیار بازیکنان Deathloop قرار گرفته است. در قالب آپدیت رایگان Goldenloop فهرست اعضای گروه Aeon گسترش یافته و دشمنان بیشتری در بازی دث لوپ وجود دارد که باید با آن‌ها وارد نبرد شوید.

Deathloop پلی استیشن پلاس دث لوپ

Deathloop به مدت یک سال در انحصار پلی استیشن 5 بود

از دیگر ویژگی‌های جدید بازی Deathloop می‌توان به امکان استفاده از ویژگی Cross-Play در بخش Matchmaking اشاره کرد. به این واسطه کاربران پلی استیشن، کامپیوتر و ایکس باکس می‌توانند فارغ از پلتفرم مورد استفاده از بخش چند‌نفره استفاده کرده و با یکدیگر بازی کنند. برای آگاهی از دیگر ویژگی‌های آپدیت Goldenloop می‌توانید به صفحه مربوطه در وب‌سایت شرکت Bethesda مراجعه کنید.

بازی Deathloop یکی از آثاری است که نسخه کنسولی آن برای مدت مشخصی تنها روی پلی استیشن 5 در دسترس قرار داشت. با این که همزمان با نسخه PS5، اثر مذکور روی کامپیوتر نیز منتشر شد، اما خبری از نسخه ایکس باکس نبود. این امر از آن جهت غافلگیر‌کننده است که استودیو Arkane و شرکت Bethesda Softworks جزو زیر‌مجموعه‌های ایکس باکس هستند. از آن جایی که قرارداد بین استودیو آرکین و شرکت سونی پیش از نهایی شدن مالکیت مایکروسافت بر شرکت بتسدا امضا شده بود، نسخه ایکس باکس بازی دث لوپ با یک سال فاصله نسبت به نسخه پلی استیشن 5 در دسترس قرار گرفته است.

نظر شما در مورد اضافه شدن بازی Deathloop به پلی استیشن پلاس چیست؟ آیا قصد دارید از طریق این سرویس اثر مذکور را تجربه کنید؟ کدام‌یک از بخش‌های آپدیت رایگان Goldenloop توجه شما را جلب کرده است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.