ماموریت فرعی Hogwarts Legacy
یحیی رحیمی

بازی Hogwarts Legacy بیش از 100 ماموریت جانبی دارد

یحیی رحیمی 7 بهمن 1401 2 دیدگاه
356 بازدید

در مطلب پیشین به ساختار مراحل Hogwarts Legacy پرداختیم و اینکه بازی جدید هری پاتر دارای سه نوع ماموریت است. علاوه بر ماموریت‌های اصلی که داستان را پیش می‌برند، دو نوع ماموریت دیگر وجود دارد. طبق گفته کارگردان داستانی بازی، حدود 100 ماموریت جانبی یا فرعی برای هاگوارتز لگسی طراحی شده است و بازی‌کنان از محتوای جانبی و تأثیر آن روی داستان اصلی شگفت‌زده خواهند شد.

مویا اسکویر، کارگردان داستانی Hogwarts Legacy در مورد محتوای جانبی بازی می‌گوید: «خط روایی اصلی پیچیده و سرگرم‌کننده است و شامل تنوعی از شخصیت‌های مختلف و نظرگاه آن‌هاست، اما با توجه به آنکه بازی‌کننده باید در لحظه تصمیم بگیرد، اجازه می‌دهیم که هر کس نسخه‌ای از داستان حماسی خود را روایت کند.» احترام به انتخاب‌های بازی‌کنان و اینکه داستان بر اساس نظر شخصی جلو می‌رود قبلاً هم بیان شده بود.

کارگردان در ادامه به ماموریت فرعی Hogwarts Legacy اشاره می‌کند و می‌گوید:‌ «حتی ماموریت‌های جانبی که تعداد آن‌ها بیشتر از صدتا است به بازی‌کننده اجازه می‌دهند تا بر اساس تجربه‌ی شخصی، کمپین اصلی را تغییر دهند. تعامل با فردی در یک ماموریت داستانی روی تعامل با او در مراحل اصلی تأثیر می‌گذارد و برعکس آن‌هم صادق است. ترتیب تجربه‌ی مأموریت‌ها نیز روی داستان و بازی تأثیر می‌گذارد. همه‌چیز به همدیگر متصل است.»

ماموریت فرعی Hogwarts Legacy

تنوع ماموریت فرعی Hogwarts Legacy

نظرات کارگردان بازی بدون شک گنگ هستند و به توضیح بیشتری نیاز دارند. اما بدون شک جالب است که هاگوارتز لگسی به بازی‌کنان میدان می‌دهد و اجازه می‌دهد تا بتوانند خود را بهتر با جادو درگیر کنند و آزادی عمل بیشتری داشته باشند. بازی‌کنان می‌توانند تصمیم بگیرند که در دل شر فرو روند یا اینکه از جادوی سیاه دوری کنند و علیه آن بجنگند. کارگردان در ادامه گفت: «مهم بود که به بازی‌کنان اجازه دهیم تا یک جادوگر دانا باشند یا یک جادوگر سیاه و این اوج تجسم یک بازی نقش‌آفرینی است، اینکه اجازه دهید تا به نیروی شر تبدیل شود. در نهایت اگر می‌خواهید شر باشید، این انتخاب در اختیار شماست.»

طبق گفته‌های توسعه‌دهنده، شخصیت‌ها به مسیری که بازی‌کننده انتخاب می‌کند واکنش نشان می‌دهند. این باعث نشده تا یک سیستم اخلاقی ایجاد شود و فرد به دلیل آنکه به سمت شر قدم برمی‌دارد، تنبیه شود. بلکه می‌توان هر مسیری را دنبال کرد و داستان را پیش برد. از آنجایی که رمان‌های هری پاتر یک جدال خطی میان خیر و شر را ارائه می‌کند، ایده‌ی جدید بازی Hogwarts Legacy قابل‌توجه است و اینکه قرار نیست تنها پیروزی خیر بر شر را ببینیم.

بسیاری از بازی‌های دیگر امکان انتخاب مسیر دشمن را فراهم کرده‌اند، اما عواقب سختی در ادامه قرار داده‌اند که بازی‌کننده را مجبور به تغییر تصمیم کرده است. بازی Hogwarts Legacy در روز دهم فوریه (21 بهمن) منتشر خواهد شد.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    Hossein Iranshahi

    مهمان

    سلام ادمین سیستم بازی Hogwarts Legacy رم کامپیوتر من ۸ است اجرا میشه یا رم ۱۶ و ۳۲ اجرا میشه؟ ممنون میشم توضیح بدین سپاس

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به Hossein Iranshahi

      نویسنده

      کمترین میزان رم شانزده گیگابایته