مراحل بازی Hogwarts Legacy
یحیی رحیمی

انواع مراحل و جزئیات گیم پلی Hogwarts Legacy فاش شد

یحیی رحیمی 4 بهمن 1401 بدون دیدگاه
801 بازدید

ساختار مأموریت‌ها و مراحل Hogwarts Legacy به همراه گیم‌پلی آن در آرت بوک بازی درج شده است. فاش شدن تصاویری از آرت‌بوک، اطلاعات تازه‌ای در اختیار طرفداران قرار داده است. گفتنی است مطالعه‌ی ادامه مطلب، جزئیات بازی را برای شما فاش خواهد کرد و اگر می‌خواهید تجربه‌ای کامل و بدون اسپویل داشته باشید، مطالعه‌ی بقیه‌ی متن را کنار بگذارید.

به‌سرعت در حال رسیدن به زمان انتشار بازی هاگوارتز لگسی هستیم. این بازی نقش‌آفرینی بر اساس دنیای خیالی هری پاتر، جزئیات منحصر به فردی خواهد داشت. آرت بوک رسمی، اطلاعاتی در مورد مدرسه‌ جادو فاش کرده است و اینکه ساختار مراحل Hogwarts Legacy به چه شکل خواهد بود. گفتنی است زمان مورد نیاز هاگوارتز لگسی مدتی پیش با بررسی آرت‌بوک یا کتاب هنری بازی فاش شده بود و می‌دانیم که با چقدر محتوا روبه‌رو هستیم.

گفتنی است توضیحات کامل در مورد مراحل ارائه نشده است، داستان را افشاء می‌کند. بار دیگر هشدار می‌دهیم که مطالعه‌ی ادامه مطلب منجر به فاش شدن داستان خواهد شد و عواقب آن بر عهده شماست.

بازی هاگوارتز لگسی

مراحل بازی Hogwarts Legacy

مأموریت‌های بازی جدید در سه دسته ارائه می‌شوند. اولین دسته که «مسیر طلایی» خوانده می‌شود، مربوط به مأموریت‌های اصلی است و بخش داستانی را پیش می‌برد. سپس نوبت به مراحل فرعی می‌رسد و سومین دسته نیز شامل وظایف کلاسی است و همان تکالیفی که باید در مدرسه جادو انجام دهید. پیش بردن این مراحل نیازمند یادگیری وردهای جادو است و هر چه وردهای بیشتری بیاموزید، مأموریت‌ها را راحت‌تر تمام خواهید کرد.

گفتنی است مأموریت‌های اصلی بازی در مورد یادگیری جادو خواهند بود و حتی چند مرحله برای یادگیری جادوی کهن وجود دارد و اینکه باید جلوی دشمنان برای یادگیری و استفاده از آن را بگیرید. گفتنی است مأموریت‌های اصلی طوری ساخته شده که هر بار به بخش تازه‌ای از نقشه سر بزنید و ماجراجویی را گسترش دهید. سازندگان می‌خواهند شما را با جهان بازی بهتر آشنا کنند. اما در مورد مأموریت‌های فرعی باید چه انتظاری داشته باشیم؟

مأموریت‌های جانبی بازی بیشتر روی تقویت شخصیت اصلی و بازدید از مکان‌های مخفی و یادگیری رازهای هاگوارتز تمرکز می‌کنند. مراحل فرعی آزادی عمل بیشتری به بازی‌کننده می‌دهند و می‌توانید انتخاب کنید که چطور آن‌ها را پیش ببرید و در مورد شخصیت‌ها و سرنوشت‌ آن‌ها تصمیم بگیرد. خبری از یک پی‌رنگ بسته در این حالت نیست. با بررسی مراحل Hogwarts Legacy باید به تکلیف‌های کلاسی بپردازیم. این مراحل شما را مجاب به یادگیری وردهای جدید می‌کنند و آیتم‌های بیشتری خواهید یافت.

مراحل بازی Hogwarts Legacy

گفتنی است پیش دانلود Hogwarts Legacy برای کنسول‌های ایکس‌باکس آغاز شده است، اما هنوز چند هفته تا انتشار اثر باقی مانده است. نظر شما چیست؟ آیا این بازی را تجربه خواهید کرد؟

منبع: PCGAMESN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.