واکنش فیل اسپنسر به اخراج کارکنان ایکس باکس
محمد صادق شجاعی

فیل اسپنسر اخراج کارکنان ایکس باکس را نتیجه انتخاب‌های دردناک می‌داند

محمد صادق شجاعی 4 بهمن 1401 بدون دیدگاه
115 بازدید

به عنوان بخشی از تعدیل نیرو‌های مایکروسافت، تعدادی از کارکنان بتسدا، 343 Industries و Xbox شغل خود را از دست دادند. حال فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس باکس، به این اتفاق واکنش نشان داده و اخراج کارکنان را حاصل «انتخاب‌های دردناک» خوانده است.

به تازگی شرکت مایکروسافت 4.5 درصد از کارکنان 220 هزاری نفری خود، معادل 10 هزار نفر، را اخراج کرده است. در مدت کوتاهی تایید شد که این اقدام ردموندی‌ها شامل بخش بازی‌های ویدیویی نیز شده و استودیو 343 اینداستریز (سازنده آثار اخیر سری هیلو) و استودیو‌های بازی‌سازی Bethesda بیشترین تاثیر را تجربه کرده‌اند.

در واکنش به اخراج کارکنان بخش ایکس باکس، فیل اسپنسر ایمیلی را برای کارکنان ارسال کرد که به دست رسانه‌ها نیز رسیده است. در این ایمیل رئیس بخش Xbox گفته است که اخراج نیروها در بلند‌مدت به موفقیت‌های بیشتر ختم خواهد شد.

فیل اسپنسر در ایمیل خود نوشته است: «هفته سختی را در سراسر مایکروسافت و تیم‌ها خودمان سپری کردیم. اکنون که بسیاری از گفتگو‌های فردی و تیمی اتفاق افتاده است، می‌خواهم لحظه‌ای وقت بگذارم و پیامی را که از مدیران خود شنیده‌اید، تکرار کنم. اکنون دوران چالش‌برانگیزی برای کسب و کار ما است و اقدامات این هفته انتخاب‌های دردناکی بود.»

«تیم مدیریت باید تصمیماتی می‌گرفت که احساس می‌کردیم ما را برای موفقیت بلند‌مدت محصولات و کسب و کارمان آماده می‌کند. اما نتایج این تصمیم به صورت فردی خوشایند نیست. می‌دانم که باعث رنجش می‌شود. از شما برای حمایت از کارکنانی که تحت تاثیر تغییرات قرار گرفته‌اند، سپاسگزاریم.»

 

 

واکنش فیل اسپنسر به اخراج کارکنان ایکس باکس

آینده سری هیلو تحت تاثیر اخراج کارکنان ایکس باکس

در ادامه ایمیل فیل اسپنسر آمده است: «در هفته‌های آینده فرصت‌های زیادی برای ارتباط و پاسخ به سوالات شما خواهیم داشت. از جمله Monthly Gaming Update برای تیم‌هایی که در آن جلسه شرکت می‌کنند. همچنین با تیم‌های شرکت ZeniMax ارتباط نزدیکی دارم. ما متعهد هستیم که تا جای ممکن شفاف عمل کنیم. حرکت رو به جلو با وجود ابهام چالش‌برانگیز است، اما مطمئن هستم که در کنار هم این دوران سخت را پشت سر خواهیم گذاشت.»

«ایکس باکس به لطف شما موفقیت‌های بسیاری به دست آورده است. اعمال شما در این دوران تغییر ارزشمند و برای شتاب کسب و کار ما ضروری است. من به آینده اطمینان دارم و به این که بخشی از ایکس باکس هستم افتخار می‌کنم. می‌دانم که دوران سخت و دشواری است و می‌خواهم از شما برای کار‌هایی که انجام می‌دهید، تشکر کنم.»

شرکت مایکروسافت در رابطه اخراج 10 هزار نفر از نیرو‌های خود، ادعا کرد که دلیل این اقدام پاسخ به شرایط اقتصاد کلان و تغییر اولویت‌های مشتریان است. بر اساس گزارش Business Insider، این شرکت افرادی را هدف قرار داده که معتقد است در بین کارمندانی با عملکرد ضعیف قرار می‌گیرند.

منبع: Video Games Chronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.