یحیی رحیمی

استند زیر کنسول Xbox Series X غیرقابل جدا شدن است

یحیی رحیمی 23 شهریور 1399 بدون دیدگاه
567 بازدید

یکی از ویژگی‌های برجسته کنسول‌های نسل نهم، قرار دادن آن‌ها در حالت عمودی است. کنسول Xbox Series X به دلیل ظاهر مکعبی‌اش، قابلیت ایستادن در حالت عمودی را دارد که ظاهر زیبایی به آن می‌بخشد. برای تکان نخوردن کنسول از یک استند استفاده‌شده است که برعکس کنسول پلی‌استیشن 5، غیرقابل جدا شدن است. اگر می‌خواهید کنسول را در حالت افقی قرار دهید، امکان جدا کردن استند را نخواهید داشت.

مایکروسافت نمونه‌هایی از کنسول Xbox Series X و Xbox Series S را به خبرنگاران و افراد مطرح صنعت بازی فرستاده است و آن‌ها هم‌ نظر خود را در مورد کنسول و اندازه آن منتشر کرده‌اند. عده‌ای قطعات کنسول را از هم جدا کرده‌اند تا معماری آن را بهتر درک کنند و عده‌ای هم تنها به آنباکس کردن و بررسی ظاهری آن بسنده کرده‌اند.

سؤالی که از زمان معرفی کنسول ایکس باکس سری ایکس تابه‌حال ذهن طرفداران را مشغول نگه‌داشته است، امکان جدا شدن استند است. این کنسول طوری طراحی‌شده که در بیشتر مواقع به‌صورت ایستاده قرار داده شود اما می‌دانیم که کنسول قابلیت قرار گرفتن به‌صورت افقی را هم دارد و این نکته توسط مایکروسافت تائید شده است.

Xbox-series Stand

قرار دادن کنسول در حالت افقی، ظاهر عجیبی به آن می‌بخشد زیرا که دکمه‌های روشن کردن و لوگو ایکس باکس در موقعیت نه‌چندان جالبی قرار می‌گیرند و این خود دلیلی است برای ایستاده قرار دادن دستگاه. Ryan McCaffrey که یکی از نویسنده‌های IGN است، نمونه دریافتی از سوی مایکروسافت را موردبررسی قرار داده و به سؤالات مختلف طرفداران جواب داده است. او عدم جدا شدن استند کنسول را تائید کرده است.

افراد زیادی از من پرسیده‌اند که آیا می‌توان استند زیر Xbox Series X را جدا کرد یا خیر؟ اگر بخواهید آن را در حالت افقی قرار دهید، این استند قابل جدا شدن نیست. من تمام تلاشم را برای جدا کردن آن به خرج دادم اما تأییدیه‌ای از سوی مایکروسافت دریافت کردم که نشان از عدم جدا شدن استند می‌داد.

استند استفاده‌شده باعث بهبود چرخه هوا در زیر کنسول می‌شود و جدا کردن آن منجر به ایجاد مشکل جدی برای خنک‌کننده سیستم می‌شود. نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.