بازی Hogwarts Legacy
یحیی رحیمی

تکمیل کردن بازی Hogwarts Legacy حدود 70 ساعت زمان می‌برد

یحیی رحیمی 28 دی 1401 بدون دیدگاه
626 بازدید

آرت‌بوک بازی Hogwarts Legacy به‌تازگی فاش شده است و اطلاعات تازه‌ای در مورد جنبه‌های مختلف این اثر نقش‌آفرینی به بیرون درز کرده است. مطالعه این مطلب بدون شک بخشی از جزئیات بازی را فاش خواهد کرد و به همین دلیل هشدار لو رفتن داستان را همین ابتدا به شما می‌دهیم. طبق اطلاعات فاش‌شده، زمان مورد نیاز Hogwarts Legacy حدود 70 ساعت است و تکمیل کردن آن وقت زیادی نیاز دارد.

تصاویر فاش‌شده از بازی، شخصیت‌های موجود و همچنین نقشه‌های اولیه بازی را نمایش می‌دهد، اما اطلاعات کافی در مورد زمان مورد نیاز Hogwarts Legacy و اینکه چقدر وقت برای تمام کردن آن لازم است در اختیار ما قرار می‌دهد. تصویر جدید توسط کاربر توییتر به نام Bigby فاش شده است و مشخص نیست که او چطور به آرت‌بوک بازی دسترسی پیدا کرده است. برخلاف این صحبت‌ها، تصاویر جزئیات تازه‌ای از بازی هاگوارتز لگسی فاش می‌کنند.

طبق گفته‌ی افشاگر، تمام کردن داستان کلی نیازمند 35 ساعت است. زمان کلی بازی با در نظر گرفتن مأموریت‌های اصلی و فرعی نیز هفتاد ساعت خواهد بود. بازی‌کننده در این حالت می‌تواند تمامی محتوا را تجربه کند و تمام گوشه و کناره‌های مدرسه جادو را بگردد. البته داستان اصلی کوتاه است و نیازمند وقت زیادی نیست. تعدادی از بازی‌کنان علاوه بر آرت‌بوک، توانسته‌اند به دیسک بازی هم دسترسی پیدا کنند و اطلاعات کاملی در مورد مراحل فرعی و شخصیت‌ها فاش کنند. طبق این اطلاعات، بازی Hogwarts Legacy در ابتدا نسخه‌ای از بازی کوییدیچ، مخصوص هری پاتر را پشتیبانی می‌کرد. توسعه این بخش پس از یک سال رها شد.

زمان مورد نیاز Hogwarts Legacy

زمان مورد نیاز Hogwarts Legacy

افشاگر مدعی است که نقشه فعلی بازی حدود یک‌چهارم نقشه اولیه است و اکثر بخش‌های نقشه از دسترس خارج شده‌اند. توضیحاتی در مورد مکانیسم چوب جادو و معماهای بازی ارائه شده است که به دلیل امکان فاش شدن داستان و اسپویل به آن‌ها اشاره نخواهیم کرد. می‌توانید از تالار گفتگوهای ردیت برای دسترسی به اطلاعات کامل استفاده کنید یا اینکه منتظر انتشار بازی بمانید و شخصاً آن را تجربه کنید. گفتنی است به‌تازگی سیستم مورد نیاز Hogwarts Legacy اعلام شده است و همچنین می‌دانیم که کرک بازی هاگوارتز لگسی به دلیل استفاده از دنوو به‌سادگی منتشر نخواهد شد.

بازی Hogwarts Legacy پس از چندین بار تأخیر بالاخره روز دهم فوریه برای کنسول‌های بازی نسل جدید و کامپیوتر منتشر خواهد شد. گفتنی است نسخه نسل هشتم بازی تا روز چهارم آوریل در دسترس قرار نمی‌گیرد. این نسخه از بازی نیازمند پیرایش بیشتر است. نسخه نینتندو سوییچ نیز روز 25 ژوئیه منتشر می‌شود و توسعه‌دهنده هنوز آماده انتشار این نسخه نیست. گفتنی است کاربران پلی استیشن می‌توانند به یک مأموریت فرعی مخصوص دسترسی پیدا کنند.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.