آپدیت 21.2 پابجی
یحیی رحیمی

آپدیت 21.2 بازی پابجی معرفی شد

یحیی رحیمی 25 دی 1401 1 دیدگاه
322 بازدید

شرکت کرفتون به‌تازگی از جزئیات آپدیت 21.2 بازی پابجی رونمایی کرده است. این پچ روز هفدهم ژانویه برای کامپیوتر منتشر می‌شود و سپس 25 ژانویه در اختیار کاربران کنسول‌های بازی قرار می‌گیرد. تغییرات مهمی در مورد نقشه ایجاد می‌شود و همچنین امکان انتقال میان بخش‌های مختلف ساده‌تر می‌شود. در ادامه به تغییرات آپدیت PUBG 21.2 خواهیم پرداخت.

مهم‌ترین تغییر به مپ Sanhok مربوط است. تغییراتی در بدنه نقشه ایجاد شده است و تعداد سنگ و ماسه‌های زیادی در نقشه اضافه شده است. دریاچه اهداف منطقه Ruins عمق بیشتری پیدا کرده است و می‌توان با شنا کردن به آن‌سوی منطقه رفت و دیگر لازم نیست کل منطقه را دور زد. یک سری پل‌های جدید اضافه شده است تا بتوان سریع‌تر از مرکز طوفان فرار کرد و بتوان به مناطق امن رفت. آیتم مهمی برای صخره‌نوردی از ابتدا در میان آیتم‌ها قرار گرفته و می‌توان به کمک آن از کوه و سنگ بالا رفت.

نقشه ویکندی تغییرات گسترده‌ای به خود دیده است. ابزار تازه‌ای اضافه شده و می‌توان اتومبیل و زره را تعمیر کرد و آن را به حالت اول بازگرداند. یک سری اتاق‌های مخفی هم اضافه شده است که می‌توان آن را پیدا کرد و آیتم‌های نادری یافت. با یافتن کلید مخفی و باز کردن اتاق، آیتم‌های بسیار باارزشی را خواهید یافت. تغییر اساسی آپدیت 21.2 پابجی برگشت تغییرات آب و هوایی به ویکندی است. با دریافت آپدیت خواهید دید که نقشه‌ی جدید به‌طور مداوم دچار تغییرات آب و هوایی می‌شود و این باعث می‌شود تا بازی‌کنان کندتر حرکت کنند و حتی وقتی خودروها داخل طوفان گیر می‌کنند، قدرت مانور آن‌ها کاهش می‌یابد و ممکن است تخریب جدی ببینید.

آپدیت 21.2 پابجی

تغییرات آپدیت 21.2 پابجی

اضافه شدن منطقه طوفانی بدین معنی است که حرکت افراد کندتر می‌شود و کنترل اتومبیل بسیار سخت می‌شود. این حالت فعلاً برای نقشه ویکندی فعال شده است. اتاق مخفی هم بخش تازه‌ای است که به معرفی آن پرداختیم و مکانیسمی شبیه وارزون 2 دارد. کیت‌های تعمیر هم علاوه بر اتومبیل، زره و کلاه‌ را هم تعمیر می‌کند. میزان دراپ یا ارسال هوایی بسته‌های آیتم در نقشه ویکندی افزایش پیدا می‌کند. تغییرات جزئی در طراحی نقشه‌ها ایجاد شده است تا بتوان با خیال راحت بازی کرد. این تغییرات بر اساس بازخوردهای ارسال‌شده اعمال شده‌اند.

کرفتون در پایان باگ‌های تازه‌ای را برطرف کرده است و همچنین بخش فروشگاه‌ها را با آیتم‌های مخصوص شروع سال نو میلادی و سال نو چینی مزین کرده است. شرکت کرفتون به‌تازگی اعلام کرده است که ساخت پروژه جدید بر اساس رمان فانتزی پرنده‌ای که اشک می‌نوشد شروع شده است. این شرکت تنها روی بازی پابجی تمرکز نمی‌کند و پروژه‌های تازه‌ای را ادامه می‌دهد. این پروژه بسیار بلندپروازانه است و قرار است نسخه‌ی کره‌ای بازی ویچر باشد.

آپدیت 2.1 پابجی روز 28 دی ماه و ساعت 04:00 بامداد به وقت ایران منتشر خواهد شد.

منبع: PUBG

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Ali

    مهمان

    سلام بنظر من باید مث پابجی موبایل باید صدا پا تو نقشه بده باید موقعی که تیراندازی میشه تو نقشه بیفته اینطوری هیجان بیشتری داره تا اینکه. یکی کمپ کنه و از نا کجا اباد بزندت

    پاسخ دهید