سرویس Ubisoft+ (یوبی سافت پلاس)
علیرضا نظری

احتمال اضافه شدن سطح‌های مختلف به سرویس یوبی سافت پلاس وجود دارد

علیرضا نظری 23 دی 1401 بدون دیدگاه
128 بازدید

به نظر می‌رسد یوبی سافت در حال ایجاد تغییرات بزرگی در سرویس اشتراک فعلی خود است. به تازگی در نظرسنجی فروشگاه دیجیتالی بازی‌های ویدیویی GOG مشخص شده است که سرویس Ubisoft+ (یوبی سافت پلاس) می‌تواند در آینده نزدیک به چند لایه تقسیم شود و به بازیکنان گزینه‌های بیشتری برای سفارشی کردن آنچه دریافت می‌کنند، ارائه دهد. به همین واسطه، کاربران هزینه کمتر یا بیشتری برای سطح انتخابی خود می‌پردازند.

در این نظرسنجی، سوالاتی با هدف خدمات اشتراکی وجود دارد و مطابق آن، GOG نظرات کاربران را بررسی می‌کند و از آن‌ها می‌خواهد تا خدمات یا سرویس‌های بازی را که در آن مشترک هستند، انتخاب کنند؛ در همین حال، سه پاسخ برای یوبی‌سافت پلاس شامل، سطح‌های طلایی (Gold)، دیلاکس (Deluxe) و آلتیمیت (Ultimate) ارائه می‌شود. البته در حال حاضر چنین سطوحی در یوبی سافت پلاس وجود ندارد و این فقط در حد یک نظرسنجی است تا اشتیاق بیشتر کاربران از هر یک از خدمات‌ها را نشان دهد.

سرویس اشتراک یوبی سافت پلاس که در ابتدا Uplay+ نام داشت، برای اولین بار در سال 2019 راه اندازی شد. در آن زمان و حتی امروزه، این یک سرویس فوق‌العاده برای هر گیمری به حساب می‌آید که می‌خواهد کل بازی‌های یوبی‌سافت را در یک حرکت به دست آورد و در را به روی فرنچایزهایی مانند Far Cry ،Assassin’s Creed و Rainbow Six باز کند. Ubisoft+ در قالب فعلی خود به مشترکین اجازه دسترسی به بیش از 100 بازی یوبی سافت روی رایانه شخصی و همچنین آثار مستقل و دسترسی به محتوای اضافی را می‌دهد.

سرویس Ubisoft+ (یوبی سافت پلاس)

سطح‌های جدید سرویس یوبی سافت پلاس

یوبی سافت پلاس ابتدا فقط برای رایانه‌های شخصی در دسترس بود، اما در چند سال گذشته، Ubisoft این سرویس را در سایر پلتفرم‌ها عرضه کرده است و محتوای زیادی از آثار یوبی سافت را در ازای پرداخت هزینه ماهانه به صورت رایگان ارائه می‌دهد. سال گذشته، یوبی سافت فاش کرد که خدمات اشتراک محور خود را برای کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس ارائه خواهد کرد. پس از اعلام این خبر، بسیاری از بازی‌های یوبی سافت به بخش‌های پلی استیشن پلاس اکسترا و پرمیوم اضافه شدند.

با فرض اینکه یوبی‌سافت واقعاً در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی سطح‌های مختلفی از اشتراک جدید بوده، جالب است که ببینیم چه زمانی در دسترس خواهند بود و هزینه هر کدام چقدر است. در حال حاضر، تنها یک گزینه اشتراک یوبی سافت پلاس وجود دارد که با قیمت 14.99 دلار در ماه در دسترس قرار دارد. همچنین، می‌توانید اولین ماه اشتراک خود را تنها با 1 دلار دریافت کنید. گفتنی است چندی پیش، EA یک سطح کاملاً جدید به نام Origin Access Premier را معرفی کرد که به ازای گران بودن آن، مزایای بسیار بیشتری را به مشترکین ارائه می‌دهد.

آیا سطح‌های اشتراک جدید، Ubisoft+ را برای شما جذاب‌تر می‌کند؟ چقدر حاضر هستید برای آن هزینه کنید؟ در قسمت نظرات، دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Dualshockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.