دانلود بازی Axiom Verge برای PC
دانلود بازی Axiom Verge برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Axiom Verge برای PC

پارسی گیم 15 شهریور 1400 بدون دیدگاه
4,661 بازدید

دانلود بازی Axiom Verge برای کامپیوتر

سبک Metroidvania بازی‌های زیادی را زیر سایه خودش پرورش داده که هرکدام به نحوی فوق‌العاده و سرگرم‌کننده هستند زیرا عناصری موفق و جذاب را در دل خود جای داده‌اند. این سبک ترکیبی از عناوین اکشن و پلتفرمر بوده که معمولاً طراحی مراحلش بسیار متنوع بوده و روند داستانی جذابی نیز دارند. بازی Axiom Verge از استودیو Thomas Happ Games عنوانی در همین سبک بوده که دنیایی سورئال و تخیلی را برای ماجراجویی در اختیار شما قرار می‌دهد.

داستان بازی در مورد دانشمندی است که پس از یک حادثه آزمایشگاهی، در یک دنیای بیگانه به هوش می‌آید و از هیچ‌چیز خبری ندارد. اینکه آیا او وارد سیاره‌ای جدید شده، در زمان به جلو سفر کرده و یا حتی وارد یک برنامه شبیه‌ساز کامپیوتری شده معلوم نیست؛ اما چیزی که مشخص است، این بوده که دنیایی خطرناک و مملو از دشمنان هولناک در انتظار او خواهد بود.

شما در این بازی با گشت‌وگذار در محیط‌های وسیعش، باید راز و رمزهای آن را کشف کرده و نقش خودتان را در آن پیدا کنید. تنوع مراحل و طراحی منحصربه‌فرد هرکدام از ویژگی‌های مثبت این عنوان جذاب هستند. در کنار این مورد، به طیف گسترده‌ای از سلاح‌های آینده‌گرایانه و تجهیزات و قابلیت‌های مختلف دسترسی دارید که همگی را به‌مرور پیدا کرده و قدرتمندتر می‌شوید.

تنوع دشمنان نیز به‌قدری بالا بوده که هرگز گیم پلی برای شما تکراری و خسته‌کننده نخواهد شد. هر دشمن خاص، نقطه‌ضعف مخصوص به خودش را داشته و سبک مبارزه با آن متفاوت است. علاوه بر مبارزات اکشن و سریع، معماها و پازل‌های پلتفرمر نیز در بازی وجود دارد تا ماهرترین بازیکنان را هم به چالش بکشاند و آن‌ها را سرگرم کند. در Axiom Verge مرز میان رؤیا و واقعیت، دنیای مجازی و یا دنیای مادی و کابوس بسیار کمرنگ بوده پس مراقب قدم‌های خودتان باشید!

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Ori and the Will of The Wisps و Dead Cells را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Axiom Verge با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP
Processor: Intel Pentium E2180 2.0 GHz
Memory: 500 MB RAM
Graphics: Intel HD Graphics 4400
Storage: 300 MB available space
Additional Notes: Dual Shock 4 or XInput controller recommended.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

This is the action-adventure you’ve been waiting decades for. After a lab accident, a scientist awakens in a mysterious, alien world. Is this a distant planet? The far future? Or a complex virtual-reality computer simulation?
Plumb the recesses of a large, labyrinthine world in order to learn its secrets and uncover your role within it. Discover tons of weapons, items, and abilities, each with their own unique behaviors and usage. You’ll need your wits to find them all.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.