بازی Silent Hill 2 Remake
یحیی رحیمی

بلوبر تیم در مورد Silent Hill 2 Remake: به بازی اصلی پایبند هستیم

یحیی رحیمی 16 دی 1401 1 دیدگاه
143 بازدید

شرکت کونامی سال گذشته میلادی از بازی Silent Hill 2 Remake رونمایی کرد. این بازی توسط استودیو Bloober Team خالق بازی ترسناک مدیوم ساخته می‌شود. نگرانی‌هایی در مورد تجربه کاری این استودیو و اینکه نتیجه نهایی ممکن است با انتظار مخاطبان یکسان نباشد وجود دارد. مدیر مارکتینگ استودیو بلوبر در گفتگو تازه‌ای به شایستگی‌های تیم توسعه‌دهندگان اشاره کرده و گفته است که آن‌ها تنها استودیویی نبوده‌اند که برای ساخت بازی دعوت شدند.

آنا جاسینسکا، مدیر مارکتینگ استودیو بلوبر در گفتگو با DreadXP به موضوعات مختلفی اشاره کرده است. او می‌گوید که ایده بازسازی سایلنت هیل 2 برای مدت‌ها آن‌ها را مشغول نگه داشته بود و بالاخره در سال 2019 بود که استودیو برای شرکت در نمایشگاه بازی توکیو توسط کونامی دعوت می‌شود. کونامی پس از نمایشگاه از استودیو بلوبر تیم می‌خواهد که با ارائه ایده‌ی و نظرشان، آن‌ها را برای اعطاء پروژه مجاب کنند. طبق ادعای جاسینسکا، آن‌ها تنها استودیو شرکت‌کننده نبودند؛ اما طرح اولیه در نهایت دل کونامی را می‌رباید.

مدیر مارکتینگ استودیو در ادامه می‌گوید که اعضای تیم متعهد به ژانر ترس هستند و علاقه به این سبک به یک فاکتور اساسی برای جلب نظر کونامی تبدیل شد. وی به اسامی استودیوهایی که برای ساخت Silent Hill 2 Remake تلاش کردند، اشاره‌ای نمی‌کند. وی در ادامه به نگرانی طرفداران قدیمی در مورد بازی نهایی می‌پردازد و به آن‌ها اطمینان خاطر می‌دهد که ساخت بازی با ظرافت خاصی دنبال می‌شود و آن‌ها کاملاً به ریشه‌های این سری پایبند هستند.

بلوبر تیم Silent Hill 2 Remake

تغییرات بازی Silent Hill 2 Remake

آنا جاسینسکا در مورد پایبندی Silent Hill 2 Remake به بازی اصلی می‌گوید:‌ «طرفداران قدیمی نباید نگران عدم درک بازی توسط ما در هنگام بازسازی این عنوان باشند. ما کاملاً به معیار داستانی سنتی بازی پایبند هستیم و در عین حال، گیم‌پلی و گرافیک را به‌طور کامل از ابتدا بازسازی کرده‌ایم. این دلایلی است که کونامی در وهله‌ی اول به ما اعتماد کرد.» استودیو بلوبر تیم سال‌ها قبل، آرزوی بازسازی سایلنت هیل 2 را داشت و این اثر، پایه‌گذار عناوین ویژه آن‌ها بوده است. در نهایت ایده بازسازی این اثر به واقعیت می‌پیوندد.

بلوبر تیم از سطح انتظار بازی‌کنان آگاه است و می‌داند که پروژه ریمستر HD در سال 2012 چندان موردپسند قرار نگرفت: «بله ازآنجایی‌که با یکی از بهترین بازی‌های ترسناک روان‌شناختی روبه‌رو هستیم، فشار بسیار زیادی وجود دارد. ما می‌خواهیم به بازی اصلی پایبند باشیم و این عنوان را برای سال‌ها در مرکز توجهات قرار دهیم.» تریلر معرفی ریمیک سایلنت هیل 2 نشان داد که بازیگر اصلی تعویض شده است و این مسئله به مذاق تمام طرفداران خوش نیامد. مدیر مارکتینگ در پایان به تغییرات جدید بازی اشاره می‌کند.

طبق گفته آنا جاسینسکا، تعدادی از صحنه‌های بازی از لحاظ زاویه دوربین، نورپردازی و… اصلاح شده‌اند و او معتقد است که گذر زمان باعث شده تا تعدادی از بخش‌های بازی نیازمند اصلاح کامل باشند. تولید Silent Hill 2 Remake ادامه دارد و تاریخ عرضه بازی مشخص نیست.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Silent

    مهمان

    ولی چهره ی جیمز کوچکترین شباهتی به نسخه اورجینال نداره تو نسخه اورجینال از اون چهره ی معصوم و گیگاچد به یک معتاد الکلی تبدیلش کردن از اینا گذشته جوری که جیمز اول بازی به خودش تو آینه نگاه میکنه انگار میدونه چیکار کرده حتی در ماشین تو نسخه ریمیک بسته هستش در حالی که در ماشین باید باز باشه در ضمن خیلی ها چهره جدید جیمز رو دارن مسخره میکنن بیچاره لوک رابرتز تو دنیای واقعی خیلی خوشتیپه ولی تو بازی که چهره ی جیمز رو ازش الهام گرفتن خیلی خوب چهره ش جا نیفتاده ?
    https://www.thegamer.com/silent-hill-2-fans-mock-james-new-face/

    پاسخ دهید