بازی Silent Hill 2 Remake
یحیی رحیمی

بازی Silent Hill 2 Remake‌ رسماً معرفی شد

یحیی رحیمی 28 مهر 1401 6 دیدگاه
770 بازدید

شرکت کونامی در طی رویداد زنده رونمایی از پروژه‌های جدید سایلنت هیل، شایعات چند وقت اخیر را به واقعیت تبدیل کرد. معرفی بازی Silent Hill 2 Remake برای کنسول بازی پلی استیشن 5، اولین خبر بزرگ کونامی برای طرفداران قدیمی این سری است. ریمیک سایلنت هیل 2 به مدت یک سال در انحصار PS5 قرار دارد و سپس برای کامپیوتر هم منتشر خواهد شد. صحبتی در مورد انتشار بازی برای ایکس باکس نشده است.

توسعه Silent Hill 2 Remake‌ به استودیو بلوبر تیم سپرده شده است. این استودیو به دلیل ساخت بازی The Medium و همچنین Blair Witch شناخته می‌شود و متشکل از 200 توسعه‌دهنده خبره است. بلوبر تیم بازی دوم این سری را از ابتدا ساخته و هیچ‌کدام از بافت‌ها و سیستم‌های اصلی استفاده نشده‌اند. البته خالقان اصلی این اثر به استودیو بلوبر کمک می‌کنند و در فرایند خلق بازی شرکت دارند.

سپردن پروژه به تیم بلوبر باعث نگرانی طرفداران قدیمی و ژورنالیست‌ها شده است؛ بسیاری می‌گویند که بلوبر، استودیو مناسبی برای بازسازی سایلنت هیل 2 نیست. به هرحال این استودیو سال گذشته میلادی قرارداد همکاری با کونامی بست و شریک استراژیک آن‌ها به‌حساب می‌آید. کارگردان Silent Hill 2 Remake‌ نیز همان کارگردان بازی مدیوم است و طبق گفته‌ها، تغییری در روند داستانی ایجاد نشده است. حضور دوباره آکیرا یامائوکا به‌عنوان آهنگ‌ساز و بازگشت ماساهیرو ایتو پس از 21 سال، می‌تواند موفقیت بازی را تضمین کند.

بازی Silent Hill 2 Remake

معرفی Silent Hill 2 Remake

یامائوکا در پیام ویدیویی گفت که شخصاً از همکاری دوباره با این سری خوشحال است و سپس به تغییرات موسیقایی بازی پرداخت. ریمیک سایلنت هیل 2 دارای سبک موسیقایی تازه‌ای است و همچنین چالش‌های جدید و طراحی صدای تازه‌ای را خواهیم دید که طبق گفته یامائوکا، طرفداران این سری را راضی نگه خواهد داشت. توسعه‌دهندگان بلوبر تیم هم طی یک پیام ویدیویی از همکاری نزدیک با سازندگان اصلی صحبت کردند و اینکه ایده‌های آن‌ها همچنان حفظ شده است.

کونامی در ادامه صحنه‌هایی از جلسات موشن کپچر و خلق انیمیشن را نشان داد و فهمیدیم که Silent Hill 2 Remake‌ به‌صورت کاملاً جدا از بازی اصلی ساخته می‌شود. کارگردان بازی جدید می‌گوید که آن‌ها دوربین بازی را تغییر داده‌اند تا بازی‌کنان بتوانند در جهان بازی غرق شوند و تغییرات شگرفی در روند اثر ایجاد شده است. استفاده از آنریل انجین باعث شده تا گرافیک بازی به واقعیت نزدیک شود و در نهایت این بازی یک سال در انحصار PS5 است. یکی از مدیران سونی هم در استریم حضور یافت و از همکاری دوباره با کونامی صحبت کرد. پروژه‌های دیگری از جمله Silent Hill F هم معرفی شدند که در مطالب دیگر به‌طور مفصل به آن‌ها می‌پردازیم. نظر شما چیست؟

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 6 دیدگاه
  • Avatar

    Plus

    مهمان

    الان کلی میم از چهره جیمز ساختن که همه دارن چهره جدید جیمز رو مسخره میکنن انصافا خیلی جیمز زشت شده

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امیر

    مهمان

    چه بلایی سر قیافه جیمز آوردن تو نسخه اورجینال از اون چهره معصوم و گیگاچد تبدیلش کردن به یک الکلی لاغر مردنی زشت که دستاش هم حتی میلرزه ☹️ جیمز تو نسخه اورجینال خیلی جذاب بود چرا تو نسخه ریمیک آنقدر بدترکیب و پیر و زشت شده آخه؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Ali

    مهمان

    چطوریه که مری رو خوشگل درست کردن ولی جیمز چرا انقدر بیریخت شده؟ ? از اینا گذشته اصلا مری چطور حاضر شد با یه همچین آدم زشتی ازدواج بکنه ?

    پاسخ دهید
  • Avatar

    علی

    مهمان

    بعد از مدتها یه خبر خوب شنیدیم بالاخره!

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Hamed در پاسخ به علی

      مهمان

      دقیفا!!

    • Avatar

      The در پاسخ به علی

      مهمان

      جیمز قیافش تو این نسخه ریمیک افتضاحه چرا انقدر پیر و زشت شده؟ از یک جوون ۲۸ ساله شده یک مرد ۴۰ ساله ? اصلا اوکی خواستن میانسالش بکنن چرا انقدر زشت درستش کردن؟