بازی eFootball 2022
یحیی رحیمی

کونامی دلیل انتشار ضعیف بازی eFootball 2022 را فاش کرد

یحیی رحیمی 21 فروردین 1401 8 دیدگاه
11,500 بازدید

کونامی پس از اعلام زمان انتشار آپدیت 1.0 بازی eFootball 2022 در مورد دریافت بازخورد از سوی بازی‌کنان صحبت کرده و گفته است که آن‌ها انتقادات نسبت به بازی و گیم پلی آن را «بسیار جدی» تلقی می‌کنند و قرار است آپدیت بزرگ بازی، اکثر انتقادات را برطرف کند. اولین آپدیت بزرگ بازی در تاریخ چهاردهم آوریل برای کامپیوتر و کنسول‌های بازی منتشر می‌شود که علاوه بر افزودن ویژگی‌های جدید، گیم‌پلی نیز متعادل‌تر خواهد شد.

به استناد آخرین اخبار بازی، آپدیت 1.0 بازی eFootball 2022 با هدف برطرف کردن مشکلات هنگام پاس‌کاری، شوت زدن، دریبل زدن و حرکت داخل زمین منتشر می‌شود. ویژگی چندان مهمی در این آپدیت اضافه نمی‌شود و در واقع هدف اصلی، ارتقاء روندی پر از باگ و ایراد بازی است. اولین نسخه از ای فوتبال که در شهریور سال گذشته منتشر شد؛ ایرادات اساسی داشت و به‌عنوان بدترین بازی سال 2021 شناخته شد.

کونامی در بیانیه مطبوعاتی که برای رسانه VGC فرستاده است؛ انتقادات پیرامون بازی eFootball 2022 را تشریح کرده است. کونامی معتقد است که استفاده از موتور کامل جدید و انتشار بازی برای پلتفرم‌های نو، باعث ایجاد مشکلات اساسی شد. کونامی در این مورد نوشته است: «سخت است یک دلیل واضح را برشماریم؛ نواقص بازی نتیجه فاکتورهای مختلفی از جمله انتقال به یک موتور فوتبال جدید، پشتیبانی از نسل نهم و تغییر سبک بازی به رایگان دخیل بودند. ما سعی کردیم بازی را در اسرع وقت به دست بازی‌کنان برسانیم».

آپدیت بازی eFootball 2022

دلیل مشکلات بازی eFootball 2022

شرکت بازی‌سازی ژاپنی در ادامه نوشته است: «در نتیجه، بازخوردهای شدیدی در مورد کیفیت بازی دریافت کردیم. از زمان انتشار بازی در سپتامبر، اولویت ما بهبود بازی و توجه به بازخوردها و نظرات شخصی‌ای بود که دریافت کردیم. ما عقیده و نظر هر بازی‌کننده را بسیار جدی تلقی می‌کنیم و به بهبود بازی مانند همیشه ادامه می‌دهیم و از بازخوردهای باارزش بازی‌کنان استقبال می‌کنیم».

خبرنگار VGC در ادامه از سخنگوی کونامی پرسیده است که آیا انتشار زودتر از موعد بازی eFootball 2022 در شهریور سال گذشته، تصمیم اشتباهی بوده است یا خیر؟ وی در جواب گفته است که «تمایل شدیدی» به انتشار بازی در اسرع وقت وجود داشت و آن‌ها هیچ برنامه‌ای برای تأخیر بازی نداشتند و همین باعث شد تا بازی به صورت ناقص به دست عموم برسد. سخنگوی Konami در این مورد گفت:‌

ما معمولاً عادت داریم که بازی جدید را در فصل پاییز و با شروع فصل جدید فوتبال اروپا منتشر کنیم. از تمام افرادی که منتظر انتشار بازی کامل بودند؛ معذرت می‌خواهیم.

این رسانه موفق به تجربه آپدیت 1.0.0 بازی eFootball 2022 شده است و بنابر گزارش منتشر شده؛ تغییرات اساسی ایجادشده می‌تواند نظر بازی‌کنان را جلب کند. منتظر انتشار آپدیت در روز چهاردهم آوریل باشید.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 8 دیدگاه
  • Avatar

    امیدم

    مهمان

    این لاگینش هم چرت شده باید جوایزش بره بالا تر

    پاسخ دهید
  • Avatar

    جواد

    مهمان

    همون بهتر که منتشر نشه کلا جمع بشه
    واقعا فیفا اصل کیفیت و بازی فوتباله فقط ایراد اساسی که داره برای ما ایرانیا لیگ ایران ولیگ قطر رو ندارن وحتی تیم ملی

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمودگلزاری

    مهمان

    یعنی واقعا دیگه ناامید شدیم ریدن بااین آپدیت شون

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Ho3in64

    مهمان

    دیگه فاتحه خوندی و عذرخواهی فایدش چی؟ بقول معروف نوش دارو بعد مرگ سهراب فایده نداره، فصل دیگه تموم شد، تازه قراره اولین اپدیت بده ک پاس و شوت و غیره درست کنه، زکی،

    پاسخ دهید
    • Avatar

      G27 در پاسخ به Ho3in64

      مهمان

      پس میخواستی چی رو درست کنن

  • Avatar

    صابر

    مهمان

    سلام این خبری که دادی یعنی pes2022در گوشی اندروید آپدیت نمیشه فقط در کامپیوتر آپدیت میشه اره

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به صابر

      نویسنده

      فعلا نسخه موبایل ارائه نشده و قراره در زمان دیگری آپدیت بشه

    • Avatar

      ممدم در پاسخ به صابر

      مهمان

      باهم انتشار میشن