داستان بازی Star Wars Jedi: Survivor
یحیی رحیمی

اطلاعاتی از داستان بازی Star Wars Jedi: Survivor منتشر شد

یحیی رحیمی 15 دی 1401 بدون دیدگاه
246 بازدید

کامرون موناگن، بازیگر نقش کال کستیس در بازی Star Wars Jedi: Survivor مصاحبه‌ای با مجله گیم اینفورمر داشته است و به جوانب مختلف بازی پرداخت است. وی در مورد داستان Star Wars Jedi: Survivor اظهارنظر کرده است و اینکه چه تغییراتی نسبت به نسخه اول خواهیم دید و این بازی چطور به دنیای جنگ ستارگان متصل می‌شود و به چه موضوعاتی در بازی جدید پرداخته خواهد شد.

بازیگر نقش اصلی می‌گوید که هدف داستان بازی Star Wars Jedi: Survivor پیچیده‌تر از بازی Jedi Fallen Order است و وضعیت پیچیده اخلاقی پیش خواهد آمد و همچنین روابط میان شخصیت‌ها بسیار پیچیده می‌شود. او می‌گوید که تغییرات جدید کاملاً با آنچه او انتظار داشت هم‌خوانی دارند و وی در مورد آن‌ها با تیم توسعه‌دهنده از زمان ساخت بازی اول صحبت کرده است. او می‌خواست که شخصیت کامل در نقطه‌ای قرار بگیرد که او را از لحاظ روانی و فیزیکی به آستانه‌ی نابودی بکشاند.

موناگن در ادامه به شرایطی که کال کستیس در آن قرار می‌گیرد اشاره‌ای نکرد و مشخص است که وی داستان بازی را افشاء نخواهد کرد. وی در ادامه توضیح داد که داستان بازی Jedi Fallen Order در مورد یافتن یک خانواده جدید بود، اما بازی بعدی به نام Survivor چنین مضمونی را دنبال نمی‌کند و بلکه به نحوه حفظ این خانواده جدید و اینکه داشتن چنین خانواده‌ای چه تأثیری روی فرد می‌گذرد و اینکه چه اندازه کال کستیس را تغییر می‌دهد خواهد پرداخت. وی در این مورد می‌گوید: «اگر بار زیادی روی خانواده بگذارید و تنش زیادی در روابط‌ ایجاد کنید، چه اتفاقی می‌افتد؟ این شخصیت‌ها چه واکنشی نشان می‌دهند؟»

داستان بازی Star Wars Jedi: Survivor

تغییرات داستان بازی Star Wars Jedi: Survivor

وی در ادامه می‌گوید که پاسخ سؤال در تریلر معرفی بازی وجود دارد و شخصیت‌های تازه‌ای می‌بینیم که جریان داستان Star Wars Jedi: Survivor را تغییر می‌دهند و آن را از روندی که کال کستیس انتظار دارد، خارج می‌کنند. موناگن می‌گوید که کال با چالش‌های تازه‌ای روبه‌رو می‌شود که پاسخ صحیحی برای آن‌ها ندارد. او معتقد است که این مسئله باعث ایجاد داستانی می‌شود که در کنار ماجراجویی، فرصت کاوش برای مقوله‌ای تاریک‌تر، عمیق‌تر و پیچیده‌تر هم فراهم می‌شود.

سؤال بزرگ آن است که تغییرات شخصیت کال کستیس و داستان بازی جدید چطور به دنیای جنگ ستارگان متصل می‌شود؟ کامرون موناگن می‌گوید که فهم داستان نیازی به دنبال کردن فیلم‌های جنگ ستارگان ندارد و هر فردی می‌تواند به بازی کردن بپردازد، اما داستان کلی به فیلم‌ها و جهان جنگ ستارگان متصل است و فردی که با این جهان آشنا باشد، درک بهتری از بازی دریافت می‌کند. بازی Star Wars Jedi: Survivor روز هفدهم مارس برای کنسول‌های نسل نهم و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.