بازی Hitman 3
یحیی رحیمی

بازی هیتمن 1 و 2 برای مالکان Hitman 3 رایگان شد

یحیی رحیمی 14 دی 1401 بدون دیدگاه
935 بازدید

استودیو IO Interactive با حمایت همه‌جانبه از سه‌گانه هیتمن، تصمیم مهمی برای ارائه دو بازی اول سری به‌صورت رایگان گرفته است. بازی‌کنانی که Hitman 3 را خریده‌اند می‌توانند بدون پرداخت هزینه به دو بازی قبلی دسترسی پیدا کنند. این استودیو هر سه بازی را تحت عنوان World of Assassination و در قالب یک بازی کامل منتشر خواهد کرد و درصورتی‌که نمی‌دانستید کدام و نسخه و بسته الحاقی را باید بخرید، توسعه‌دهنده این کار را برای شما ساده کرده است.

بازی Hitman 3 از این به بعد تحت برند Hitman World of Assassination فروخته می‌شود. این پکیج شامل بازی سوم، بازی دوم و همچنین نسخه کامل بازی اول می‌شود. قیمت این پکیج 70 دلار اعلام شده است و تنها راه خرید بازی به‌صورت قانونی خواهد بود. بازی Hitman 1 و Hitman 2 رسماً از فروشگاه‌های حذف می‌شوند. این فرایند در استیم شروع شده است و در صورتی که به این فروشگاه سر بزنید، خواهید دید که امکان خرید دو بازی اول این مجموعه وجود ندارد.

در نهایت هر فردی که بازی هیتمن 3 را خریده باشد، می‌تواند به‌صورت کاملاً رایگان به نسخه جدید دسترسی پیدا کند. این بدین معنی است که محتوای بازی هیتمن 1 و هیتمن 2 را به‌صورت رایگان دریافت خواهد کرد. گفتنی است این بازی روی ایکس باکس گیم پس وجود دارد و کاربران می‌توانند هر سه بازی را به‌صورت کامل با بسته‌های الحاقی تجربه کنند. نکته قابل‌توجه آن است که DLC دو بازی اول و دوم به‌صورت رایگان به مالکان هیتمن 3 اهدا نمی‌شود و بلکه آن‌ها را باید جداگانه خرید.

رایگان Hitman World of Assassination

تغییر نام بازی Hitman 3

تمامی محتوای اضافه دو بازی اول در قالب یک پک جدید به نام Hitman World of Assassination Deluxe Pack ارائه می‌شود. این بسته با قیمت 30 دلار به فروش می‌رسد و تمامی محتوای اضافه را در بر دارد. این باعث می‌شود تا بازی‌کنان هنگام خرید، سردرگم نشوند و در سریع‌ترین زمان ممکن به محتوایی که می‌خواهند دسترسی پیدا کنند. استودیو در طی سال اخیر محتوای بسیار زیادی برای Hitman 3 منتشر کرد و حال وقت خوبی است که به این بازی عظیم سر زد.

بازی Hitman 3 به همراه دو بازی پیشین با ارائه روندی مهیج و نفس‌گیر، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است و یکی از بهترین بازی‌های سندباکس مخفی‌کاری به‌حساب می‌آید. ارائه این اثر در قالب یک پکیج کامل، فرصتی بسیار مناسب در اختیار شما قرار می‌دهد تا به دنیای هیتمن پا بگذارید. بازی هیتمن 3‌ روز 26 ژانویه به Hitman World of Assassination تبدیل می‌شود و دقیقاً در همان روز می‌توانید حالت جدید روگ‌لایک به نام Freelancer را تجربه کنید.

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.