hitman
یحیی رحیمی

بازی های رایگان ماه سپتامبر سرویس Xbox Live Gold معرفی شدند

یحیی رحیمی 8 شهریور 1398 بدون دیدگاه
547 بازدید

فردا رسما ماه سپتامبر میلادی شروع خواهد شد و به همین منظور نیز مایکروسافت بازی های رایگان سرویس Xbox Live Gold را معرفی کرده است. سونی نیز دیروز این بازی ها را معرفی کرده بود و این ماه نیز می توانید از بازی هایی مانند Hitman و Earth Defense لذت ببرید.

بزرگ ترین بازی ماه سپتامبر سرویس Xbox Live Gold قطعا Hitman: The Complete First Season از ساخته های استودیو IO Interactive است. این بازی در تمام طول ماه سپتامبر در دسترس خواهد بود و می توانید به تمامی اپیزودهای اولین نسخه از سری جدید و بازطراحی شده Hitman دسترسی داشته باشید. این بازی فوق العاده جذاب است و اگر قبلا آن را بازی نکرده اید، قطعا ارزش این را دارد که آن را به حساب کاربری خود اضافه کنید.

Xbox-Games-with-Gold-September-2019

دیگر بازی این ماه Xbox One نیز We Were Here از استودیو Total Mayhem Games است. این بازی از روز 16 سپتامبر تا 15 اکتبر در دسترس دانلود همگان خواهد بود. مایکروسافت هنوز به پشتیبانی از Xbox 360 ادامه می دهد و به این منظور بازی Earth Defense 2025 از تاریخ 1 تا 15 سپتامبر در دسترس قرار خواهد گرفت و از آن روز تا آخر ماه نیز قادر به دریافت Tekken Tag Tournament خواهید بود. هر دو این بازی ها توسط قابلیت Backward Compatibility در دسترس Xbox One نیز خواهند بود.

به نظر می رسد که ماه فوق العاده ای در اتنظار کاربران Xbox Live Gold است و شخصا بازی Hitman را اگر تا به حال آن را بازی نکرده اید پیشنهاد می کنم. دیگر بازی ها البته می توانست بهتر باشند اما قطعا طرفداران سری بازی Earth Defense از دیدن این بازی در لیست این ماه خوشحال خواهند شد. اگر از اعضای سرویس طلایی Xbox هستید، می توانید از فردا این بازی ها را دریافت کنید. نظر شما در مورد بازی های ماه سپتامبر چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.