بلا رمزی الی سریال The Last of Us
یحیی رحیمی

بیش از 100 بازیگر برای نقش الی در سریال Last of Us تست داده‌اند

یحیی رحیمی 8 دی 1401 بدون دیدگاه
250 بازدید

شروع سال 2023 میلادی و پخش سریال The Last of Us شبکه HBO نزدیک‌تر از هر زمانی به ماست. اطلاعات مختلفی در مورد سریال جدید HBO منتشر شده است و شاهد تغییرات متنوعی نسبت به بازی اصلی هستیم. سطح خشونت سریال کمتر خواهد بود و سوالات مهمی هم پاسخ داده می‌شوند. کریگ مازین، شورانر سریال در مصاحبه‌ای گفته است که بیش از صد بازیگر برای نقش الی تست بازیگری داده‌اند و آن‌ها در نهایت نقش را به بلا رمزی داده‌اند.

گفتگو کریگ مازین با مجله SFX با محوریت یافتن بازیگر نقش الی انجام شده است. مازین می‌گوید که بیش از صد بازیگر برای این نقش تست داده‌اند و حتی اسامی بزرگی هم وجود داشته‌اند که دیالوگ‌های این نقش را ادا کرده‌اند، اما کارگردان علاقه‌ای به انتخاب آن‌ها نداشته است. بلا رمزی در نهایت به‌عنوان بازیگر نقش الی انتخاب شده است. مازین می‌گوید که او جزو اولین بازیگرهایی بود که برای این نقش تست داد.

تهیه‌کننده سریال چرنوبیل می‌گوید که نیل دراکمن با تصمیم مازین مخالف بوده و فکر نمی‌کرده که بلا رمزی، انتخاب مناسبی برای این نقش باشد. مازین در این مورد گفت: «از اینکه او این انتخاب را نپسندید وحشت کردم. ترسیدم که مبادا بقیه عمرم را با این فکر بگذرانم که بهترین الی ممکن را انتخاب نکرده‌ام.» دراکمن در ادامه نحوه بازیگری بلا رمزی در نقش الی را می‌بیند و با شورانر سریال هم‌نظر می‌شود. آن‌ها در نهایت به این نتیجه می‌رسند که ستاره سریال بازی تاج و تاخت، کامل‌ترین گزینه برای این نقش است.

بلا رمزی الی سریال The Last of Us

انتخاب بلا رمزی برای نقش الی در سریال Last of Us

تیم انتخاب بازیگران بیش از صدها نفر را برای نقش الی در سریال The Last of Us بررسی کردند. این فرایند برای دیگر نقش‌ها تکرار نشد و بلکه تنها برای نقش الی تست گرفته شد. مازین در این مورد گفت: «انتخاب بازیگر الی بیشتر طول کشید، زیرا که این انتخاب بسیار دشواری است. تلاش برای انتخاب بازیگری مشابه یک دختر چهارده ساله که بتواند مهارت بازیگری عالی داشته باشید بسیار سخت است.» طرفداران لست آو آس در اوایل ساخت سریال نسبت به چهره بلا رمزی اعتراض داشتند و به نظر می‌رسد که این اعتراض‌ها کاهش یافته است.

کریگ مازین در مصاحبه با رسانه‌های متفاوت به جنبه‌های مختلف سریال لست آو آس پرداخته است. او می‌گوید که مرگ در یک بازی ویدیویی با یک سریال لایو اکشن تفاوت دارد. دراکمن هم به بازی بعدی ناتی‌داگ پرداخته و می‌گوید این‌که این بازی مشابه یک سریال تلویزیونی خواهد بود و تیمی از نویسندگان را جذب کرده است. در عین حال اطلاعاتی از قسمت اول سریال The Last of Us درز یافته است و احتمالاً مدت زمان این قسمت حدود 85 دقیقه خواهد بود. نظر شما در مورد انتخاب بلا رمزی برای نقش الی چیست؟

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.