کریستوفر جاج بازی God of War Ragnarok در گیم اواردز
علیرضا نظری

بازیگر بازی God of War Ragnarok رکورد طولانی‌ترین سخنرانی گیم اواردز را ثبت کرد

علیرضا نظری 7 دی 1401 بدون دیدگاه
452 بازدید

طبق گزارش‌های رسمی صفحه توییتر The Game Awards، سخنرانی کریستوفر جاج، بازیگر نقش کریتوس در بازی God of War Ragnarok، با مدت 7 دقیقه و 59 ثانیه طولانی‌ترین سخنرانی در تاریخ رویداد گیم اواردز و تمامی مراسم‌های اهدای جوایز به حساب می‌آید. در واقع، طولانی‌ترین سخنرانی متعلق به گریر گارسون است که در مراسم جایزه اسکار سال 1942 به مدت 5 دقیقه و 30 ثانیه صحبت کرد، اما کریستوفر جاج با سخنرانی اخیر خود در مراسم گیم اواردز 2022 توانست رکورد جدیدی را با مدت زمان فقط یک ثانیه کمتر از 8 دقیقه ثبت کند.

رویداد گیم اواردز امسال به لطف اجرای خوب بخش‌های مختلف و حضور آل پاچینو در کنار سخنرانی طولانی مدت کریستوفر جاج، به سرعت تبدیل به موضوع خاطره انگیز شده است. کریستوفر جاج جایزه بهترین اجرا را برای ایفای نقش باورنکردنی خود به عنوان کریتوس در بازی God of War Ragnarok دریافت کرد. او همچنین در سال 2018 همان جایزه را برای بازی گاد آف وار دریافت کرد، اما در آن زمان سخنرانی او پس از دریافت جایزه چندان طولانی نبود.

کریستوفر جاج امسال پس از دریافت جایزه از بسیاری از مردم قدردانی کرد و سخنان او به هیچ عنوان توسط جف کیلی، مجری و تهیه‌کننده مراسم قطع نشد و سپس جاج هم از مهربانی کیلی نیز قدردانی کرد. به هر حال می‌توان گفت، این دستاوردی است که شما سال‌های زیادی برای بدست آوردن آن تلاش می‌کنید و در این نقطه هیچ مشکلی ندارد حدود 8 دقیقه صحبت کرده و از همه کسانی تشکر کنید که به شما کمک کردند تا به آنچه که لیاقتش را داشتید، برسید.

کریستوفر جاج بازی God of War Ragnarok در گیم اواردز

حاشیه رویداد گیم اواردز 2022

با این حال، سخنرانی کریستوفر جاج بیشترین بحث را در این رویداد نداشته است، زیرا یکی از افراد حاضر در مراسم تصمیم گرفت تا سخنرانی دریافت کننده جایزه بهترین بازی سال یعنی الدن رینگ را خراب کند. فرد متهم، مدت کوتاهی پس از آن دستگیر شد و تحقیقات بیشتر نشان داد که این اولین اقدام وی نبوده است. با توجه به اینکه او در گذشته هم یک نمایش از بازی World of Warcraft را بر هم ریخته بود.

علیرغم اینکه بازی God of War Ragnarok امسال جایزه بهترین بازی سال گیم اواردز را در رقابت با بازی Elden Ring از دست داد، بدون شک این بازی یکی از برترین تجربیات در زمینه بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود. هنوز مشخص نیست که آینده‌ی حرفه‌ای کریستوفر جاج چه خواهد بود، اما با توجه به موفقیت باورنکردنی God of War در چند سال گذشته، احتمالاً شاهد بازگشت کریتوس در آینده خواهیم بود، هرچند ممکن است این اتفاق به این زودی‌ها رخ ندهد.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.