کریستوفر جاج God of War
علیرضا نظری

کریستوفر جاج می‌خواهد نقش کریتوس را در سریال God of War ایفا کند

علیرضا نظری 12 آذر 1401 2 دیدگاه
1,870 بازدید

در حال حاضر بازی‌های ویدیویی بسیاری وجود دارند که فیلم و سریال‌های اقتباسی برای آن‌ها تدارک دیده شده است و با این حال، بازی God of War نیز در نهایت از این قاعده پیروی خواهد کرد. آمازون احتمالاً پروژه سریال God of War را در کنار نمایش‌های Fallout و Mass Effect خود رهبری خواهد کرد و با وجود اینکه در بهترین حالت، مدت زیادی برای تحقق اقتباس God of War باقی مانده است، کریستوفر جاج (Christopher Judge) صداپیشه‌ی کریتوس مشتاق است تا نقش او را در یک برنامه تلویزیونی لایو اکشن بازی کند.

شخصیت Kratos در سری بازی‌های خدای جنگ تقریباً پس از گذشت دو دهه از انتشار اولین بازی God of War در سال 2005، تبدیل به یک شخصیت نمادین بازی ویدیویی شده است. صداپیشگی اصلی کریتوس را ترنس سی کارسون از سال 2005 تا 2013 بر عهده داشت و پس از آن در سال 2018، کریستوفر جاج این صداپیشگی را بر عهده گرفت.

در میان بحث‌های بین طرفداران درباره‌ی اینکه دقیقا چه کسی برای نقش اصلی لایو اکشن خدای جنگ مناسب خواهد بود، نام کریستوفر جاج مطرح شده است. با توجه به اینکه جاج بیان می‌کند که بسیار تمایل دارد تا این زمینه در نظر گرفته شود. زمانی که ساخت این پروژه برای اولین بار شایعه شد، بسیاری از افراد به سراغ Triple H رفتند و او را برای این نقش پیشنهاد کردند. در کنار آن یکی دیگر از شخصیت‌های دنیای کشتی کج، براون استرومن بود که نامزد برگزیده شخصیت کریتوس محسوب می‌شد.

کریستوفر جاج God of War

تمایل کریستوفر جاج به ایفای نقش شخصیت کریتوس

این در حالی است که یکی از طرفداران این سوال را در توییتر مطرح کرد که چرا با وجود کریستوفر جاج، مردی که در دو بازی اخیر صداپیشگی کریتوس را بر عهده داشته است و به معنای واقعی کلمه خدای جنگ است، مردم به دنبال افراد دیگری مانند تریپل اچ و براون استرومن هستند. کریستوفر نه تنها این توییت را دیده است، بلکه به سادگی به آن پاسخ داده است و ظاهراً تأیید می‌کند که برای پیوستن به کریتوس در قالب یک برنامه تلویزیونی کاملا آمادگی دارد.

البته تا حدود زیادی این امر منطقی به نظر می‌رسد؛ بدون شک جاج بسیار فراتر از صداگذاری کریتوس عمل کرده است. در واقع این بازیگر در دو بازی گذشته گاد آف وار، ضبط موشن کپچر را برای جان بخشیدن شخصیت اصلی انجام داده است و مطمئناً به اندازه کافی گزینه خوبی به حساب می‌آید تا بتوان از او یک کریتوس متقاعد کننده ساخت. گفتنی است که بیشتر افراد او را به خاطر بازی‌اش در فیلم Stargate محصول سال 1994 می‌شناسند.

وقتی صحبت از بازی جاج در نقش کریتوس در اقتباس تلویزیونی خدای جنگ می‌شود، مخالفان کمی در این باره وجود دارند. سن او به علاوه سلامت جسمانی‌اش در کنار موارد دیگر از نکات برتری آن است. به نظر می‌رسد رنگ پوست جاج یکی از انتقاداتی است که طرفداران در رابطه با جاج به میان آورده‌اند. با این حساب لازم به ذکر است که کریتوس نیز سفید پوست نیست. او یک مرد یونانی است که از زمان بازی God of War اصلی در سال 2005 توسط یک مرد سیاهپوست بازی می‌شود. در واقع رنگ پوست کریتوس برای همیشه توسط خاکستر خانواده‌‌ی مرده‌اش به خاطر یک نفرین سفید شده است، از این رو به وی لقب روح اسپارتا داده شده است.

منبع: Thegamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    علی

    مهمان

    گزینه های بهتری نسبت به کریستوفر جاج وجود دارد مثل تری پلیچ.کریستوفر نه بدن ورزیده ای داره و نه چهره خشنی.??

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Amir در پاسخ به علی

      مهمان

      مگه ثور نبود ک برای ی قسمت از فیلمش چاق شده بود و در عرض چند ماه تونست دوباره بدن خودشو بسازه پس اگه ثور تونسته اینم قطعا میتونه