هیدئو کوجیما ایکس باکس
یحیی رحیمی

کوجیما: مایکروسافت بازی جدید مرا فهمید و بقیه دیوانه خطابم کردند

یحیی رحیمی 1 دی 1401 بدون دیدگاه
645 بازدید

هیدئو کوجیما در مصاحبه‌ای با رسانه IGN به موضوعات مختلفی از جمله Death Stranding 2 و همچنین نابودی سخت‌افزار گیمینگ پرداخته است. وی می‌گوید که ایده بازی «عجیب» او که با همکاری ایکس باکس ساخته می‌شود، چندان موردپسند ناشران دیگر قرار نگرفت و این تنها مایکروسافت بوده که ایده او را فهمیده است.

همکاری میان ایکس باکس و هیدئو کوجیما در خرداد ماه امسال رونمایی شد. استودیو کوجیما پروداکشنز روی یک بازی مبتنی بر کلاود کار می‌کند که با پشتیبانی از سوی مایکروسافت و سرورهای آژور ساخته می‌شود. کوجیما در گفتگو تازه‌ای به جزئیات بازی پرداخته و آن را یک اثر کاملاً متفاوت و جدید نامیده که هیچ‌ فردی تابه‌حال نمونه آن را ندیده است. وی بازی جدید خود را یک مدیوم یا رسانه‌ای تازه نامیده است و معتقد است که این اثر، فراتر از یک بازی ساده است.

کوجیما در مورد بازی جدیدش گفت: «علاوه بر Death Stranding 2 ما یک بازی عجیب دیگر داریم. من معمولاً خیلی سریع دل‌زده می‌شوم و این شاید دلیلی است که توانسته‌ام در طول سی سال گذشته همچنان بازی بسازم. زیرا که فناوری جدید به‌سرعت جایگزین قدیمی می‌شود. فناوری که امروز به کار می‌برید، ممکن است فردا بی‌استفاده باشد و من می‌خواهم نحوه استفاده از فناوری جدید را پیدا کنم. تنها یک اشتباه می‌تواند منجر به شکست شود و از این لحاظ بیشتر شبیه یک برنامه سفر فضایی است.»

بازی جدید کوجیما مایکروسافت

بازی جدید هیدئو کوجیما

خالق بازی Death Stranding و Metal Gear Solid V در ادامه به همکاری با مایکروسافت پرداخت: «پروژه‌ای که با مایکروسافت می‌سازیم، چیزی است که حدود پنج تا شش سال روی آن فکر کرده‌ام. این پروژه نیازمند زیرساختی است که قبلاً وجود نداشته است. در نتیجه ایده را با شرکت‌های بزرگی در میان گذاشتم و بسیاری فکر کردند که من دیوانه شده‌ایم. در نهایت این مایکروسافت بود که نشان داد، ایده را درک کرده و ما در حال حاضر با همدیگر کار می‌کنیم.»

طبق تصاویر لورفته، بازی جدید هیدئو کوجیما ممکن است اثری ترسناک به نام Overdose باشد. بازی اوردوز اولین بار توسط تام هندرسون فاش شد. کوجیما تمایلی به معرفی بازی ندارد و به نظر می‌رسد که تولید این اثر پیشرفت زیادی نکرده باشد. وی هفته گذشته با پخش ویدیویی، پروژه‌هایی که روی آن کار می‌کند را اعلام کرد و این شامل یک بازی کاملاً جدید می‌شود. او امیدوار است بتواند اطلاعات بیشتری منتشر کند، اما هنوز آماده این کار نیست.

کوجیما در بخش پایانی صحبت‌هایش به فیلم Death Stranding پرداخت و گفت که ممکن است این فیلم در مورد سم پورتر بریجز، شخصیت اصلی بازی، نباشد.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.