Death Stranding
یحیی رحیمی

آیا کوجیما با انتشار تصویری در اینستاگرام، طرفداران بازی Death Stranding را به بازی گرفته است؟

یحیی رحیمی 24 بهمن 1396 بدون دیدگاه
847 بازدید

Death Stranding از جدیدترین ساخته‌های Hideo Kojima بعد از جدایی از کمپانی کونامی است. این بازی به سبک اکشن جهان باز است و در حال ساخت توسط استدیو Kojima Productions است و تنها قرار است برای کنسول بازی PS4 منتشر شود. کوجیما همیشه علاقه‌مند به اکشن فیگور (مجسمه‌های کوچک شخصیت‌های فیلم و بازی) بوده است و این بار نیز با انتشار تصویری از آن‌ها احتمالاً از جزئیات جدیدی از بازی تحت توسعه‌اش پرده برداشته است.

شاید مضحک به نظر برسد اما او قبلاً نیز چنین کاری را کرده است و حتی یک‌بار با انتشار ویدیویی که در حال بازی با این اکشن فیگورها بود، جزئیاتی از بازی را منتشر کرد و بعداً معلوم شد که این ویدیو مربوط به تریلر سوم بازی بود. او بار دیگر نیز این اکشن فیگورها را به کار گرفته است. کوجیما تصویری در شبکه‌های اجتماعی توییتر و اینستاگرام از شخصیت‌های فیلم Star Wars همچون Storm trooper ها و Capitan Phasma منتشر کرده است.

او در توضیح تصویر، هشتک‌های Death Stranding و Game Design را اضافه کرده است و احتمالاً با انتشار این تصویر می‌خواسته است که بخشی از طراحی بازی را نشان دهد. گفتنی است که بازی ابتدا برای کنسول PS4 و سپس برای رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود و هنوز تاریخ مشخصی برای انتشارش نیز در دسترس نیست اما به نظر نمی‌رسد که انتشار آن زودتر از 2019 باشد. نظر شما چیست؟

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.