دانلود زیرنویس فارسی بازی Immortals Fenyx Rising
نوید قادری

دانلود زیرنویس فارسی بازی Immortals Fenyx Rising

نوید قادری 3 اردیبهشت 1402 102 دیدگاه
24,172 بازدید

«واژه‌های تهی، شیطانی هستند». این را هومر در اودیسه به زبان می‌آورد. اما هر چه در مورد Immortals Fenyx Rising بگوییم تهی خواهد بود و این اثری است که باید شخصاً در دنیای آن غرق شوید و مانند آنچه یوبی‌سافت می‌گوید به آخرین امید خدایان تبدیل شوید. پارسی گیم در ادامه روند انتشار زیرنویس فارسی بازی تصمیم به ترجمه و بومی‌سازی بازی اکشن ماجراجویی یوبی‌سافت گرفت که اساطیر یونانی را به امید پرداختن به حکایتی افسانه‌ای به کار می‌گیرد. با دانلود زیرنویس فارسی Immortals Fenyx Rising می‌توانید به هفت سرزمین موجود در بازی سفر کنید و کنار ایزدهای یونانی، قصه‌ای متفاوت را دنبال کنید و بدون نیاز به فهم زبان انگلیسی از تجربه بازی لذت ببرید.

بازی Immortals Fenyx Rising را می‌توان نمونه مشابه Zelda Breath of the Wild نامید، اثری که بازی‌های جهان‌باز را برای همیشه تغییر داد و روندی کاملاً تازه خلق کرد. یوبی‌سافت هم از دیگر شرکت‌ها به دور نماند و ترجیح داد تا کپی مشابه آن را با تکیه روی اسطوره‌شناسی یونانی ارائه کند. داستان بازی حکایت زندگی دختری یونانی به نام Fenyx است که از غرق شدن کشتی نجات پیدا می‌کند و خود را در جزیره‌ی طلایی می‌یابد. او که از وضعیت آشفته خبردار می‌شود، تصمیم می‌گیرد تا ایزدهای المپ‌نشین را به تاج‌وتختشان بازگرداند. او آخرین امید خدایان است. وی در این راه با پرنده‌ای جادویی آشنا می‌شود که می‌تواند محیط را جستجو کند و ماجراجویی افسانه‌ای را برای نجات خدایان آغاز می‌کند. با دانلود زیرنویس Immortals Fenyx Rising، موبه‌مو داستان را متوجه خواهید شد و سفری بی‌نظیر در دنیای اساطیری یونان خواهید داشت.

زیرنویس فارسی بازی Immortals Fenyx Rising

روند بازی فناناپذیران ظهور فنیکس به‌صورت سوم شخص دنبال می‌شود. در ادامه با هفت منطقه بزرگ مواجه خواهید شد که هر منطقه بر اساس یک ایزد طراحی شده است. بازی به‌صورت جهان‌باز و آزادانه پیش می‌رود و همچنین پرنده‌ی جادویی برای یافتن مکان‌های مخصوص به شما کمک خواهد کرد. این بازی با الهام از زلدا، دسترسی به تمام نقشه را آزاد کرده است. در ادامه با مأموریت‌های متفاوتی روبه‌رو می‌شوید و با هیولاها و دشمنانی خواهید جنگید که نفس شما را خواهند برید. در واقع میزان توانایی و استقامت در حین مبارزه اهمیت دارد و اگر خسته باشید، شانس پیروزی شما کاهش می‌یابد. داستان بازی پر از پیچ و تاب‌های مختلف است و خواهید دید که فهم آن، نیازمند دانش مناسبی از زبان انگلیسی است. با دانلود زیرنویس فارسی می‌توانید تجربه‌ای کامل داشته باشید و از اتفاقات مختلف باخبر شوید.

زیرنویس بازی Immortals Fenyx Rising به لطف تیمی از مترجم‌های خبره در زمینه بازی، فیلم و سینما تهیه شده است. از آنجایی که زبان بازی به داستان‌های اساطیری نزدیک است، نیاز به توجه جدی به گزینش واژگان و انتخاب ساختارهای مناسب وجود داشت و تیم ترجمه از ترفندهای مختلفی برای حفظ اصالت زبانی بازی استفاده کرده است. در واقع شما تنها یک زیرنویس ساده دریافت نخواهید کرد و بلکه فارسی ساز Immortals Fenyx Rising، تجربه‌ای نو در زبان فارسی می‌آفریند. فرایند بومی‌سازی بازی برای نزدیک بودن داستان به زبان فارسی انجام شده است و یک ترجمه ضعیف و بدون هویت نخواهید یافت. بدون شک فارسی سازی یک اثر کار ساده‌ای نیست و پارسی گیم مفتخر است که زیرنویس بازی را به‌صورت کاملاً رایگان در اختیار شما قرار دهد.

پارسی گیم هیچ هزینه‌ای برای دانلود زیرنویس Immortals Fenyx Rising دریافت نمی‌کند و شما می‌توانید به رایگان آن را دریافت کنید. گفتنی است این زیرنویس با کمک تیمی از مترجم‌ها، ویراستارها، گرافیست‌ها، برنامه‌نویس‌ها و دبیران ویژه تهیه شده است و این نتیجه‌ی یک کار تیمی با مدیریت جدی است. هدف نهایی ما جلب نظر شما و ارائه یک زیرنویس باکیفیت است. درحالی‌که بازی ماجراجویانه یوبی‌سافت آن‌چنان که باید کامل نیست، اما امیدواریم که زیرنویس آن بتواند تجربه‌ی شما را دل‌نشین کند و سفر شما به یونان باستان و آشنایی با ایزدهایی همانند زئوس و آفرودیته سرشار از لحظات جذاب باشد.

فارسی ساز Immortals Fenyx Rising در پایان مطلب برای دانلود قرار داده شده است. می‌توانید عضو کانال تلگرام پارسی گیم شوید یا صفحه اینستاگرام پارسی گیم را دنبال کنید و علاوه بر آنکه از اخبار زیرنویس بازی آگاه شوید به هزاران محتوا و خبرهای روزانه دسترسی پیدا کنید. در پایان از دلگرمی و حمایت‌های شما تشکر می‌کنیم و امیدواریم که توانسته باشیم اندکی از نالطفی به زبان فارسی از سوی بازی‌سازها بکاهیم.

پارسی گیم هفته های قبل هم بازی هایی نظیر A Plague Tale: Requiem و God of War و چندین بازی دیگر را فارسی سازی کرده است که می توانید به بخش فارسی ساز بازی مراجعه کنید و کلیه بازی های فارسی شده توسط تیم پارسی گیم را دانلود نمایید.

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

دانلود زیرنویس فارسی بازی Immortals Fenyx Rising

مراحل نصب زیرنویس فارسی:

پس از دانلود فایل فشرده، آن را استخراج کنید.
سپس فایل Immortals Fenyx Rising Persian Subtitle.exe را به صورت Run as Administrator اجرا کنید.
در بخش انتخاب محل نصب فایل، محل نصب بازی را انتخاب کنید و روی گزینه Next کلیک کنید.
پس از تکمیل نصب زیرنویس فارسی روی بازی شما قابل فعال سازی خواهد بود.

برای فعال سازی زیرنویس به تنظیمات بازی مراجعه کنید و از بخش زبان بازی، نمایش زیرنویس را روشن و سپس زبان نوشته را بر روی “العربیه” تنظیم نمایید.

نکته 1: درصورتی که قصد غیرفعال سازی زیرنویس فارسی را داشتید، کافی است در کنترل پنل Immortals Fenyx Rising Persian Subtitle را پیدا کرده و Uninstall کنید.

امیدواریم از نسخه فارسی بازی Immortals Fenyx Rising لذت ببرید

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

آیا فارسی ساز بازی Immortals Fenyx Rising رایگان است؟

بله تمامی فارسی ساز های پارسی گیم و فارسی ساز بازی Immortals Fenyx Rising به صورت کاملا رایگان قابل دریافت هستند. همچنین شما می توانید بازی Immortals Fenyx Rising را هم به صورت کاملا رایگان از پارسی گیم دانلود کنید.

۱
من بازی Immortals Fenyx Rising را برای کامپیوتر دانلود کرده‌ام، آیا می‌توانم از زیرنویس فارسی استفاده کنم؟

بله! شما می‌توانید با دانلود زیرنویس فارسی بازی Immortals Fenyx Rising و با استفاده از راهنمای نصب ساده آن، به‌راحتی از این فارسی ساز استفاده کنید.

۲
آیا زیرنویس فارسی به فایل بازی اصلی ضربه‌ای نمی‌زند؟

زیرنویس فارسی بازی Immortals Fenyx Rising هیچ مشکلی برای بازی شما پیش نمی‌آورد و در تمامی نسخه‌ها قابل‌نصب است. این زیرنویس مشابه نسخه انگلیسی عمل می‌کند و تغییری درروند بازی نخواهید دید.

۳
آیا زیرنویس فارسی بازی Immortals Fenyx Rising روی تمامی نسخه‌های فشرده کار می‌کند؟

بله! زیرنویس فارسی Immortals Fenyx Rising روی تمامی نسخه‌ها کار می‌کند و مهم نیست که کدام نسخه را از پارسی گیم دانلود کرده‌اید.

۴
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 102 دیدگاه
  • Avatar

    mamareza

    مهمان

    با سلام و تشکر از سایت خوبتون. امکان ترجمه این بازی برای ps4 نیست؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    سید حامد

    مهمان

    سلام ممنون از زیرنویساتون
    وقتی زیرنویس این بازی رو نصب میکنم از بازی میپره بیرون تو همون لود اولیه
    ولی بدون زیرنویس بازی اجرا میشه راه حلی نداره؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    رامین

    مهمان

    با سلام وقتتون بخیر ضمن خدا قوت و خسته نباشید خدمت عوامل تولید زیر نویس لطفا سه گانه بازی های Watch Dogs را هم در صورت امکان زیر نویس کنید با سپاس

    پاسخ دهید
  • Avatar

    khosrow

    مهمان

    دی ال سی ها چرا زیرنویس نشده

    پاسخ دهید
  • Avatar

    khosrow

    مهمان

    چرا دی ال سی ها ترجمه نشده؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    علی

    مهمان

    ممنون از زحماتتون
    کاش قسمت های جنبی بازی مثل new god یا myths of the estern realm هم ترجمه می کردید.
    آیا توی آپدیت بعدی زیر نویس میاد؟ و چه زمانی حدودا منتشر میشه ؟

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 102 دیدگاه