بازی Just Cause Mobile
علیرضا نظری

انتشار بازی Just Cause Mobile بار دیگر به تاخیر افتاد

علیرضا نظری 22 آذر 1401 بدون دیدگاه
238 بازدید

اسکوئر انیکس در سال 2020 به طور رسمی از بازی Just Cause Mobile رونمایی کرد و انتشار آن برای پلتفرم‌های موبایل تایید شد. بازی جاست کاز موبایل که ابتدا قرار بود در سال 2021 عرضه شود، منتهی برای سال 2022 به تعویق افتاد. با این حال، به نظر می‌رسد این چرخه دوباره در حال تکرار است و عرضه این بازی تا اطلاع ثانوی به تاخیر افتاده است.

بازی‌ Just Cause Mobile در دسامبر 2020 معرفی شد و اسکوئر انیکس وعده داد که این بازی در سال 2021 عرضه می‌شود و طرفداران انتظار داشتند تا نسخه بتای بازی Just Cause Mobile را کمی پس از آن تجربه کنند؛ با این حال اسکوئر انیکس چیزی در این مورد اعلام نکرد. همچنین در ژوئیه 2021، حساب رسمی توییتر اسکوئر انیکس طبق بیانیه‌ای اعلام کرد که انتشار بازی به تعویق افتاده است و در عوض در سال 2022 منتشر خواهد شد. توسعه دهندگان دلیل اصلی این تاخیر را همه‌گیری کووید 19 و تاثیر نامطلوب آن بر صنعت اعلام کردند.

سرانجام در آوریل 2022، نسخه موبایل بازی Just Cause، در تایلند، فیلیپین، مالزی و سنگاپور وارد دسترسی اولیه منطقه‌ای شد. در حالی که بازی مناسب به نظر می‌رسید، اما مسلما با برخی از ویژگی‌ها و حالت‌هایی که در ابتدا وعده داده شده بود، به طور کامل به مرحله اتمام نرسیده بود. اینک، با نزدیک شدن به پایان ماه دسامبر، اسکوئر انکیس بیانیه دیگری را در صفحه توییتر منتشر کرد و گفت که عرضه بازی یک بار دیگر به تعویق می‌افتد.

توسعه دهندگان بابت این مسئله در توییتر بیان کردند: «ما می‌خواستیم بازی‌ Just Cause Mobile را امسال به صورت جهانی عرضه کنیم. با این حال، باید بگوییم که متاسفانه ما قادر به تحقق آن نیستیم. ما اطلاعات و جزئیات بیشتری از نسخه موبایل بازی Just Cause را در زمان دیگری برای طرفداران اعلام خواهیم کرد.»

تاخیر Just Cause Mobile

تاخیر در انتشار بازی Just Cause Mobile

توسعه‌دهندگان این بار دلیلی را برای تاخیر مداوم در انتشار جهانی مشخص نکرده‌اند؛ بنابراین، این تاخیر ممکن است به دلیل بهبود مکانیک بازی و احتمالاً اضافه کردن هرج و مرج بیشتر به گیم پلی آن باشد. همچنین از طرفی، این پیام به وضوح اعلام نکرده است که بازیکنان چه زمانی می‌توانند انتظار عرضه بازی را داشته باشند، به طوری که حتی سال 2023 هم عنوان نشده است. بنابراین طرفداران نسخه موبایل Just Cause باید منتظر بمانند تا از این بابت اطلاع پیدا کنند.

Just Cause Mobile یک بازی رایگان است که دارای حالت چند نفره رقابتی، با تعداد 30 نفر خواهد بود که طبق گفته Square Enix، در آن حداکثر 4 بازیکن می‌توانند با هم بازی کنند و باعث آشفتگی و هرج و مرج در روند بازی شوند. در حالی که این تاخیر یک خبر بسیار ناراحت کننده برای طرفداران است، با این حال، بهتر است که Square Enix یک نسخه کامل از بازی را بدون هیچ باگی منتشر کند و اگر از همه ویژگی‌ها برخوردار باشد، مطمئناً ارزش انتظار برای طرفداران را دارد.

منبع: Gamingonphone

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.