بازی Viking Rise
علیرضا نظری

بازی Viking Rise اثر جدید سازندگان Lords Mobile معرفی شد

علیرضا نظری 20 آذر 1401 1 دیدگاه
3,934 بازدید

توسعه‌دهنده I Got Games که به اختصار با نام IGG شناخته می‌شود، با جدیدترین اثر خود یعنی بازی Viking Rise وارد بازار بازی‌های موبایل شده است. IGG بیشتر به خاطر توسعه بازی استراتژی محبوب قرون وسطایی به نام Lords Mobile شناخته می‌شود که همچنین یکی از پردرآمدترین بازی‌ها در فروشگاه Google Play و App Store اپل است.

بازی Viking Rise یکی دیگر از بازی‌های استراتژی است که توسط IGG ساخته شده است. استودیویی که در گذشته به عنوان طراح و توسعه‌دهنده بازی استراتژی برای پلتفرم موبایل بسیار مورد تحسین قرار گرفته‌ است. در بازی Viking Rise، بازیکن نقش یک رهبر وایکینگ از قبیله وایکینگ‌ها را در یک محیط تاریخی نوردیک ایفا می‌کند. این بازی به طور کلی در حالت چند نفره جریان دارد و از یک فرمت استاندارد پیروی خواهد کرد؛ به صورتی که هر بازیکن با برخورداری از نیروهای خود، به نبرد با نیروهای دیگر بازیکنان به میدان می‌رود.

مسلما حالت چند نفره بازی Viking Rise یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد آن محسوب می‌شود که این امر می‌تواند بر عوامل متعددی تأثیرگذار باشد. همچنین بازیکنان قادر خواهند بود، با کنترل کاملی از قلمروی خود، یک مرکز تجاری و منابع به علاوه یک شهرک نظامی و موارد دیگر را به انتخاب خود طراحی کنند.

بازی Viking Rise اندروید

رهبری وایکینگ‌ها در بازی Viking Rise

هر یک از بازیکنان به عنوان رهبر وایکینگ‌ها قرار است به همراه تجهیزات خود، قوی‌ترین قبیله را هدایت کنند. این امکان وجود دارد تا به همراه بازیکنان دیگر از سرتاسر جهان اتحاد ایجاد کنید تا ماموریت‌های Co-op را انجام دهید و به دنبال آن اهداف خود را آسان‌تر کنید. علاوه بر آن، بازیکنان می‌توانند با شرکت در حملات، جنگ‌ها و شکارها، منابع و غنیمت‌های جدیدی را بدست آورند.

نبردهای دریایی بخشی از ویژگی‌های برجسته بازی Viking Rise به حساب می‌آید. با شرکت در نبرد دریایی، فرد بازیکن می‌تواند دشمنان خود را غفلگیر کرده و در نتیجه شانس خود را در انجام یک حمله موفقیت آمیز افزایش دهد. همچنین می‌توان از کشتی برای عقب نشینی نیروها، در صورت عدم حمله استفاده کرد. این بازی دارای چندین جانور منحصر به فرد همچون اژدها خواهد بود که هر یکی از بازیکنان به نوبه‌ی خود قادراند پس از رام کردن آن‌ها، برای میدان نبرد تقویت کنند.

نسخه بتای بازی Viking Rise در مناطق منتخب برای دانلود در گوگل پلی در دسترس است و با گذشت زمان، کشورهای بیشتری به لیست اضافه می‌شوند. نسخه iOS نیز در دست توسعه است، اگرچه هنوز تاریخی برای آن مشخص نشده است. در حال حاظر هم توسعه‌دهندگان هنوز تاریخ یا ماه خاصی را برای عرضه رسمی بازی مشخص نکرده‌اند، اما با توجه به مرحله آزمایشی فعلی بازی، احتمالا در ماه‌های ابتدایی سال 2023 منتشر خواهد شد.

منبع: Gamingonphone

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Sam

    مهمان

    امکان خرید درون برنامه ای برای پلیرای ایرانی هست؟

    پاسخ دهید