Splinter Cell Conviction
یحیی رحیمی

بازی‌های جدیدی برای حالت Backwards Compatibility کنسول Xbox One منتشر خواهد کرد

یحیی رحیمی 20 بهمن 1396 بدون دیدگاه
770 بازدید

حالت Backwards Compatibility یکی از نقاط قوت کنسول مایکروسافت بوده است و با اضافه کردن بازی‌های زیادی از Xbox 360 به Xbox One توانسته رضایت کاربران این کنسول را بالا ببرد. روند اضافه کردن این بازی در سال جدید کمی کند بوده است اما مایکروسافت امروز خبر از بازی‌های Xbox 360 جدیدی داد که می‌توان توان روی Xbox One بازی کرد.

یکی از این بازی‌ها عنوان به‌یادماندنی Splinter Cell: Conviction است که در سال 2010 توسط کمپانی خوش‌نام یوبی‌سافت منتشرشده است. اگر که بازی را به‌صورت فیزیکی خریداری کرده‌اید؛ تنها لازم است که دیسک بازی را وارد Xbox One خود کنید و شروع به بازی کنید. اگر نسخه دیجیتالی بازی را در اختیار دارید؛ در بخش My Games and Apps می‌توانید به دانلود آن بپردازید. همچنین می‌توانید بازی را نیز تا تاریخ 12 فوریه به قیمت 10 دلار خریداری کنید.

بازی البته از طبیعت دزدی محور و پنهان‌کاری خود فاصله گرفت و به همین دلیل طرفداران خود را سرد کرد؛ اما به‌هرحال بازی تجربه جالبی را در اختیار می‌گذارد و همچنین می‌توانید داستان را به‌صورت co-op و در کنار یکی از دوستان خود تجربه کنید. بازی داستان فوق‌العاده‌ای دارد و بازیکن را ساعت‌ها به خود مشغول می‌دارد. مایکروسافت از زمان شروع این قابلیت توانسته بالغ‌بر 400 بازی را به Xbox One اضافه کند. مایکروسافت اخیراً دو بازی The Darkness II و Spec Ops: The Line را به بخش Backwards Compatibility اضافه کرده است و اگر فرصت انجام این بازی‌ها را در کنسول Xbox 360 نداشته‌اید؛ می‌توانید آن‌ها را باقیمتی ناچیز تجربه کنید.

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.