بازی Remnant 2
سارا هابطی

بازی Remnant 2 از سوی گیرباکس معرفی شد

سارا هابطی 18 آذر 1401 بدون دیدگاه
279 بازدید

در رویداد گیم اواردز 2022 اولین تریلر از بازی شوتر سوم شخص Remnant 2 توسط گیرباکس (Gearbox) توسعه‌دهنده استودیو Gunfire Games (گان‌فایر گیمز) به نمایش داده شد که علاوه بر دنباله بازی نسخه قبلی یعنی Remnant: From the Ashes شامل ویژگی‌های جدید و یک سیستم جالب و منحصر به فرد به نام Archetype است.

براساس تازه‌ترین اخبار بازی منتشر شده، گیرباکس ناشر این بازی اعلام کرده که بازیکنان در نسخه دوم بازی Remnant به اعماق دنیای ویران شده و تاریک بیش‌تر فرو خواهند رفت و باید با استفاده  از مبارزات روشمند و منحصر به فرد به از بین بردن دشمنان حیله‌گر بازی بپردازند. بازی نقش‌آفرینی و سوم شخص Remnant: From the Ashes در سال 2019 عرضه شد و توانست با استقبال خوبی از سوی طرفداران روبرو شود. براساس این استقبال استودیو سازنده تصمیم بر ساخت نسخه دوم آن گرفت که در توضیحات به دست آمده، گیمرها می‌توانند به صورت تک نفره یا حالت Co-op به جنگ با دشمنان سرسخت بازی بروند.

هر منطقه‌ای از بازی دارای دشمنان، باس فایت‌های متنوع، سلاح‌های مختلف و کلی موارد جالب توجه و منحصر به فرد دیگر است. آقای دیوید آدامز، بنیانگذار و مدیرعامل استودیو Gunfire Games گفت: «ما هیجان‌زده هستیم که با تیم سازنده بازی در شرکت گیرباکس حضور داریم و به دنیای Remnant بازگشته‌ایم. داستان‌های هیجان‌انگیز زیادی برای بازیکنان در این عنوان وجود دارد و آن‌ها می‌توانند با سیستم‌های مختلف بازی به نبردی خونین علیه دشمنان بروند و ما نمی‌توانیم منتظر باشیم تا همگی افراد آن را در سال آینده بازی کنند.

بازی Remnant 2

معرفی بازی Remnant 2

بنا بر گفته‌های سازندگان، سیستم Archetype دارای انعطاف‌پذیری بیش‌تری است و بازیکنان با ارتقا آن می‌توانند به ویژگی و توانایی‌های جدیدی دسترسی پیدا کنند. همین سیستم بازیکنان را ترغیب به کندوکاو بیش‌تر، رویارویی با دشمنان ترسناک و کلی موارد هیجان‌انگیز دیگر می‌کند.

همچنین در صفحه استیم این بازی ذکر شده که، سیستم ارتقای کاراکترها در بازی بسیار پرجزئیات‌تر از نسخه قبل خواهد بود. با تایید استودیو گان فایر بازی Remnant 2 دنباله نسخه قبلی خواهد بود و قرار است در تاریخ نامشخصی در سال 2023 برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، سری ایکس باکس و پی‌سی منتشر شود.

منبع: ign

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.