دانلود بازی Ixion برای PC
دانلود بازی Ixion برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Ixion برای PC

پارسی گیم 18 آذر 1401 بدون دیدگاه
10,038 بازدید

دانلود بازی Ixion برای کامپیوتر

اگر تابه‌حال پیش خود فکر کرده‌اید که چه می‌شد اگر فرنچایز Homeworld المان‌هایی از ژانر شبیه ساز و مدیریتی هم می‌داشت، برایتان خبرهای خوبی داریم. بازی Ixion از استودیوی مستقل Bulwark Studios بهترین جواب برای همچنین سؤالی است. این بازی حول محور شاتل‌های فضایی و سفرهای طولانی در کهکشان عظیم برای جمع آوری منابع و ساخت و ساز می‌گذرد. گیم پلی Ixion به قدری پیچیده و عمیق است که ساعت‌ها طول می‌کشد بخش تمرینی آن را تکمیل کنید. شما باید از گیمرهای باحوصله و همچنین باتجربه در زمینه آثار مدیریتی باشید تا بتوانید لذت کافی را از این بازی ببرید؛ البته در پایان ارزشش را خواهد داشت.

Ixion به سه لایه جداگانه و در عین حال به هم پیوسته تقسیم می‌شود. اولین مورد که بیشترین زمان را در آن خواهید گذراند، فضای داخلی کشتی فضایی است. اینجاست که Ixion بیشترین شباهت را به یک شبیه ساز استاندارد مدیریتی دارد. برای اینکه خدمه خود را زنده و شاد نگه دارید، باید برای آنها خانه بسازید، از عرضه ثابت غذا اطمینان حاصل کنید و از طریق ساختن ساختمان‌های خاص و اعمال سیاست‌های مختلف، ثبات را حفظ کنید. انجام همه اینها مستلزم ایجاد زنجیره‌های تولید برای منابع مختلف مانند آلیاژها، الکترونیک و پلیمرها است. همچنین باید با خدمه خود ارتباط برقرار کرده و از نیازهایشان باخبر شده و برطرفشان کنید.

لایه دوم نمای بیرونی ایستگاه است که از نظر مکانیکی بسیار ساده‌تر از فضای داخلی است. تنها کاری که در اینجا انجام می‌دهید این است که پنل‌های خورشیدی برای انرژی اضافی بسازید و چند افزودنی خاص دیگر که با دنبال کردن داستان، قفل آن را باز خواهید کرد. با این حال، به دلیل مناظر گرافیک فوق‌العاده و باشکوهش، ارزش این را دارد که گاهی اوقات از آن دیدن کنید. لایه سوم بازی حول محور دنبال کردن مسیر ستارگان و یافتن منابع جدید می‌گذرد که باید آن‌ها را بررسی کرده و چیزهای مورد نیازتان را آن‌ها استخراج کنید. تمام این موارد، Ixion را تبدیل به جذاب‌ترین سفر فضایی سال 2022 در صنعت گیم کرده‌اند.

بازی Ixion عنوانی در سبک مدیریتی و شبیه ساز فضایی است. شما در این بازی از انجام کارهای درون و بیرون سفینه گرفته تا جستجوی کهکشان برای منابع جدید را انجام خواهید داد. صدها ساعت فعالیت مختلف داستانی در این بازی قرار گرفته که می‌تواند شما را برای مدت‌ها درگیر کند. پس اگر از عاشقان فضا هستید، بازی زیبای Ixion برای شما ساخته شده است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های XF5700 Mantis Experimental Fighter و Spacelines from the Far Out را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Ixion برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i5-3570K or AMD FX-8310
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX 1060 4GB or Radeon RX 590
DirectX: Version 12
Storage: 20 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i7-4790 or AMD Ryzen 3 3200G
Memory: 16 GB RAM
Graphics: RTX 2060 6GB or Radeon RX 5700
DirectX: Version 12
Storage: 20 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

IXION combines city building, survival elements and exploration, into a thrilling space opera as you explore the stars. Propelled onwards through a perilous journey, you are the Administrator of the Tiqqun space station, charged with finding a new home for humanity.
Keeping the station sound and flying will require a deft hand and strategic thinking, as you are constantly pulled between maintaining hull integrity, bringing in new resources and managing power consumption.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 5.22 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.