دانلود بازی A Knight's Quest برای PC
دانلود بازی A Knight's Quest برای PC پارسی گیم

دانلود بازی A Knight’s Quest برای PC

پارسی گیم 20 مهر 1398 بدون دیدگاه
2,184 بازدید

دانلود بازی A Knight’s Quest برای کامپیوتر

همه ما در زندگی‌مان اشتباه می‌کنیم. چه در انتخاب یک‌رشته تحصیلی یا حتی خرید یک لباس و اعتماد به فردی دیگر. این اشتباهات همه‌جا می‌تواند وجود داشته باشد اما چه اتفاقی می‌افتد اگر شما اشتباهی به بزرگی شوت کردن دنیا به سمت آخرالزمان انجام دهید و کاری کنید که تمام دنیا در یک‌قدمی نابودی قرار گیرد؟ استودیو Sky 9 Games با فکر به همین موضوع ما را با یکی از چالش‌برانگیزترین بازی‌های ممکن روبه‌رو کرده است. شما شیاطین مختلفی را آزادکرده‌اید و آن‌ها نیز تنها یک کار و پایان دادن به دنیا و آخرالزمان را بلدند. اینجاست که باید خراب‌کاری خود را درست کنید و دنیا را سر جای اولیه خود بیاورید و دوباره صلح را به دل این سیاره آبی‌رنگ برگردانید. Curve Digital که ناشر این بازی جالب است، همه را به امتحان این ماجراجویی جذاب دعوت کرده است. اینجا دنیای مخوف A Knight’s Quest است.

در بازی A Knight’s Quest شما نقش یک شخصیت بامزه به نام Rusty را بر عهده‌دارید. او آدم شجاعی است و بالاخره بعضی‌اوقات اشتباهات عجیبی هم از او رخ می‌دهد. این بار اما اشتباه او باعث آزاد شدن یک سری شیاطین شده است و آن‌ها نیز می‌خواهند نه‌تنها انسان‌ها بلکه همه‌چیز را در یک‌چشم به هم زدن نابود کنند. حالا همه‌چیز به شما بستگی دارد و باید جلوی آن‌ها را بگیرید و این خراب‌کاری خود را جبران کنید. جزیره بازی سرشار از حس صلح و آرامش است و مسئول به هم زدن آن دقیقاً خود شما هستید. ماجراجویی که به دست خودتان شروع‌شده است و این سفری اعجاب‌انگیز را بدون اینکه خودتان بخواهید آغاز می‌کند. بازی A Knight’s Quest یک ماجراجویی عظیم و بامزه در دل دنیای بحران‌زده و آخرالزمانی است.

جلوه‌های بصری بازی جذاب و خوش‌رنگ هستند و مانند بسیاری از بازی‌های اکشن ماجراجویی، معماهای مختلفی پیش رویتان قرار می‌گیرد که باید تک‌تک آن‌ها را حل کنید و سفر خود را ادامه دهید. درراه باشخصیت‌های مختلفی آشنا خواهید شد. دیالوگ‌ها در نوع خود جالب هستند و مراحل مختلف نیز پشت سر هم از راه می‌رسند هرچند که بازی شمارا در گردانه‌ای تکراری قرار می‌دهد و دنیای بازی را باری پیدا کردن مراحل مختلف باید حسابی بگردید. بزرگ‌ترین بخش بازی نیز قطعاً مبارزات است که در نوع خود جالب و قابل‌توجه است و می‌تواند باعث شود که اسم بازی در بین چارت بازی‌های برتر دیده شود. در دل بازی A Knight’s Quest این طنز و بامزگی است که رنگ و روی خاصی به آن بخشیده است و مانند او را به‌سختی می‌توان پیدا کرد. اگر به این ژانر علاقه‌مند هستید، ما بازی The Legend of Zelda را نیز پیشنهاد می‌کنیم.

در ادامه برای دانلود بازی A Knight’s Quest با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7,8, 8.1, 10 x 64 (Requires a 64-bit processor and operating system)
Processor: Intel Core i3-2100 (2 * 3100) or equivalent / AMD Athlon II X4 645 AM3 (4 * 3100) or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 550 Ti (1024 MB) or Radeon HD 6850 (1024 MB) or Intel Iris Pro 5200
Storage: 15 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7,8, 8.1, 10 x 64 (Requires a 64-bit processor and operating system)
Processor: Intel Core i5-6600K (4 * 3500) or equivalent / AMD Ryzen 3 2200G (4 * 3500) or equivalent Memory: 8 GB RAM
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 960 (4096 MB) or Radeon R9 285 (2048 MB)
Storage: 15 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

A gorgeous action adventure on an epic scale. Play as Rusty – a kind-hearted, but clumsy adventurer who accidentally starts a chain of events which will destroy his world. Solve mind-bending puzzles, fight challenging enemies, defeat huge bosses and platform your way through a fantastic open world in this lavish take on classic action adventure games.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 6.8 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.