سری Uncharted آنچارتد
محمد صادق شجاعی

شایعه: سری Uncharted ریبوت شده است

محمد صادق شجاعی 17 آذر 1401 بدون دیدگاه
169 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، گزارش جدیدی منتشر شده که بر اساس آن سری Uncharted (آنچارتد) ریبوت شده و در غیاب استودیو Naughty Dog، یک استودیوی ناشناس مسئولیت ساخت آن را بر عهده گرفته است.

سری Uncharted یکی از مشهور‌ترین مجموعه‌های تاریخ صنعت ویدیو گیم است که میلیون‌ها بازیکن در سراسر جهان دارد. تا‌کنون هفت اثر مختلف از این مجموعه منتشر شده که از بین آن‌ها می‌توان به Uncharted 2: Among Thieves و Uncharted 4: A Thief’s End اشاره کرد. همچنین اوایل سال جاری اقتباس سینمایی سری آنچارتد با بازی تام هالند اکران شد. آخرین اثر منتشر شده از سری Uncharted، بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection شامل نسخه ریمستر بازی‌های A Thief’s End و The Lost Legacy است.

در هفته‌های اخیر شایعاتی در مورد ساخت بازی جدیدی از سری آنچارتد در رسانه‌های مختلف منتشر شده است. در این گزارش‌ها جزئیات دقیق‌تری در مورد این اثر ارائه شده است. همان‌طور که TheLeak.co، یک رسانه با‌سابقه در افشای اطلاعات، گزارش کرده است، در اوایل سال سونی تصمیم به ریبوت سری Uncharted گرفت. طبق گزارش رسانه مذکور، بازی جدید مجموعه آنچارتد توسط یک استودیوی جدید و نا‌شناخته در حال ساخت است. اگر‌چه سازنده سری مذکور یعنی استودیو ناتی داگ، مسئولیت این پروژه را بر عهده ندارد، اما انتظار می‌رود که در مراحل اولیه تولید حضور داشته باشد.

سری Uncharted آنچارتد

ناتی داگ به سازنده بازی جدید Uncharted کمک خواهد کرد

در گزارش‌ها آمده است که روند ساخت بازی جدید سری Uncharted «هنوز در مراحل اولیه خود بوده» و این بدان معنا است که معرفی آن در آینده نزدیک بعید به نظر می‌رسد. اوایل سال جاری گزارش شد که استودیو Naughty Dog در حال ایجاد تیم‌هایی برای ساخت بازی‌های آینده مجموعه آنچارتد است. این در حالی بود که چند ماه بعد مشخص شد شرکت سونی مشغول ایجاد یک تیم توسعه داخلی جدید با کمک PlayStation Studios Visual Arts است.

اندکی پس از این خبر، در قالب یک آگهی شغلی مشخص شد که استودیوی جدید شرکت سونی در سن دیگو مستقر بوده و در کنار استودیو Naughty Dog در حال کار روی «یک پروژه جدید هیجان‌انگیز از یک مجموعه محبوب» است.

نظر شما در مورد ریبوت سری Uncharted چیست؟ آیا با این امر موافق هستید؟ به نظر شما غیاب استودیو ناتی داگ چه تاثیری روی بازی جدید مجموعه آنچارتد خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.