بازی Need for Speed Unbound نید فور اسپید
محمد صادق شجاعی

بازی Need for Speed Unbound به صورت رسمی معرفی شد؛ رانندگی با تم انیمه

محمد صادق شجاعی 15 مهر 1401 2 دیدگاه
2,125 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، شرکت الکترونیک آرتز همان طور که وعده داده بود، تازه‌ترین بازی سری Need for Speed (نید فور اسپید) را با نام بازی Need for Speed Unbound معرفی کرد.

علاقه‌مندان به آثار رانندگی و سبک ریسینگ بدون شک با سری Need for Speed آشنا هستند. این مجموعه در عمر 28 ساله خود تجربه‌های مختلفی را ارائه کرده که تعدادی از آن‌ها جزو بهترین آثار تاریخ محسوب می‌شوند. در سال‌های اخیر سری نید فور اسپید با افت قابل‌توجهی رو‌به‌رو شده و در جذب بازیکنان و منتقدین شکست خورده است. حال پس از حدود سه سال وقفه نسبت به بازی Need for Speed Heat، شرکت EA اقدام به معرفی بازی جدید مجموعه مذکور تحت عنوان بازی Need for Speed Unbound کرده است.

همانند آثار قبلی سری Need for Speed، بازی Need for Speed Unbound روی مسابقات خیابانی و غیرقانونی تمرکز خواهد داشت. این اثر که وقایع آن در شهر خیالی Lakeshore رخ می‌دهد، بازیکنان را در قالب یک راننده تازه‌کار قرار می‌دهد. شما وظیفه دارید با پیروزی در مسابقات و انجام کار‌های مختلف به اندازه کافی شهرت به دست بیاورید تا بتوانید در بزرگ‌ترین مسابقه ماشین‌سواری غیر‌قانونی شهر یعنی The Grand شرکت کنید.

با استناد به اطلاعات درج شده در وب سایت رسمی بازی Need for Speed Unbound، بازیکنان باید در طول هفته به اندازه کافی پول نقد کسب کنند تا واجد شرایط حضور در The Grand شناخته شوند. ظاهرا سازندگان بازی جدید نید فور اسپید قصد دارند سیستمی مشابه Weekend League سری فیفا را پیاده کنند.

مشخصه اصلی بازی Need for Speed Unbound، سبک بصری منحصر‌به‌فرد آن است. این محصول استودیو Criterion Games ماشین‌های واقع‌گرایانه را با هنر گرافیتی ترکیب می‌کند. جلوه‌های بصری خاص اثر مذکور را می‌توانید در هنگام دریفت کردن، استفاده از نیترو، سقوط از ارتفاع و برخورد با دیگر ماشین‌ها مشاهده کنید.

بازی Need for Speed Unbound نید فور اسپید

Need for Speed Unbound دارای بیش از 100 ماشین است

شرکت الکترونیک آرتز در وب سایت خود تصویری از نقشه شهر Lakeshore منتشر کرده است. این شهر دارای بخش‌های مختلف و متعددی است که از بین آن‌ها می‌توان به منطقه شهری در شرق آن اشاره کرد. با این وجود که شرکت EA نقشه بازی Need for Speed Unbound را با آثار قبلی سری نید فور اسپید مقایسه نکرده، اما به نظر می‌رسد که شهر Lakeshore بزرگتر از بازی‌های قبلی خواهد بود.

استودیو کرایتریون گیمز لیست کامل ماشین‌های بازی Need for Speed Unbound را منتشر کرده است. به این واسطه بیش از 140 خودرو از مشهور‌ترین شرکت‌های دنیا در دسترس قرار خواهد گرفت. بسیاری از برند‌های بزرگ و شناخته‌شده آمریکایی و اروپاپی از جمله شورولت، فورد، بی‌ام‌دبلیو، مرسدس بنز و پورشه در فهرست ماشین‌های بازی جدید سری نید فور اسپید دیده می‌شود.

بازی Need for Speed Unbound روی کنسول‌های نسل هشتم منتشر نخواهد شد. به این واسطه علاوه بر کاربران کامپیوتر، تنها دارندگان کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس در تاریخ 2 دسامبر (11 آذر) قادر به تجربه این اثر خواهند بود. انتظار می‌رود که استودیو Criterion Games تریلر‌ها و اطلاعات بیشتر از گزینه‌های شخصی‌سازی، انواع مسابقات و احتمالا سیستم ساخت شخصیت را در ماه‌های آینده ارائه کند. در پایان شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرد که A$AP Rocky به عنوان یکی از شخصیت‌های قابل بازی در Need for Speed Unbound حضور خواهد داشت. همچنین تعدادی از آهنگ‌های این رپر در اثر مذکور وجود دارد.

نظر شما در مورد بازی جدید سری نید فور اسپید چیست؟ آیا ویژگی‌های مختلف آن توانسته‌اند نظر شما را جلب کنند؟ به نظر شما بازی Need for Speed Unbound با استقبال بازیکنان رو‌به‌رو خواهد شد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Dualshockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    عسگر

    مهمان

    کی میاد؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مهدی

    مهمان

    س خسته نباشید این بازی باری اندرید هست یانه

    پاسخ دهید