سریال The Last of Us
سارا هابطی

نمایش محتوای حذف‌شده از بازی The Last of Us در سریال جدید HBO

سارا هابطی 15 آذر 1401 بدون دیدگاه
273 بازدید

به تازگی تریلر جدیدی از سریال مورد انتظار لست آو آس از شبکه HBO پخش شده است که به محیط و محتوای حذف‌شده از بازی The Last of Us پرداخته که منجر به هیجان طرفداران گردیده است. با توجه به تریلر پخش شده، حتی اگر شما بازی را تجربه کرده باشید با دیدن بخش‌های جدید احتمالا شگفت‌زده خواهید شد.

تنها چند هفته تا پخش اولین قسمت از فصل اول سریال لست آو آس از شبکه HBO باقی مانده و به همین خاطر تریلر جدیدی از آن منتشر شده است که به محتوای حذف شده بازی اصلی اشاره دارد. افرادی که در ساخت این سریال نقش داشتند، از جمله نیل دراکمن (کارگردان بازی اصلی) از انتظارات طرفداران از این سریال صحبت کردند.

تریلر جدید همچنین تایید کرد که این سریال تا چه اندازه به بازی اصلی وفادار خواهد ماند. با این حال، دراکمن فاش کرد که این فقط یک بازسازی شات به شات با بازی پدرو پاسکال و بلا رمزی در نقش جوئل و الی نیست. چیزهای جدید زیادی در آنجا وجود خواهد داشت که در ابتدا قرار بود در بازی اصلی وجود داشته باشد.

محتوای حذف شده بازی The Last of Us

نمایش محتوای حذف‌شده از بازی The Last of Us

اضافه شدن لایه‌های اضافی از داستان الی و جوئل می‌تواند هیجان خاصی را به سریال The Last of Us اضافه کند که به دلایل مختلف نتوانستیم آن‌ها در بازی اصلی تجربه کنیم. در حال که برخی از طرفداران از انتشار این تریلر هیجان‌زده هستند و مایلند که بار دیگر به تجربه بازی بنشینند، از طرفی برخی افراد ساخت این سریال را بی معنی می‌دانند و معتقدند که آن‌ها همه چیز را از قبل در رابطه با این عنوان می‌دانند. اضافه شدن محتوای بیش‌تر به این سریال، شاید بتواند علاقه طرفداران را به دیدن این اثر تشویق کند.

علیرغم افشاگری دراکمن، تعدادی از عکس‌های تریلر جدید به طور طبیعی با عکس‌هایی که الهام‌بخش آن‌ها در بازی‌ها بود، مقایسه شده‌اند. بلا رمزی از این که تا به حال به انجام بازی اصلی نپرداخته، اشاره کرده است. اما به نظر می‌رسد تا حدودی توانسته طرفداران را راضی کند که می‌تواند نقش الی را به خوبی ایفا کند. از طرفی بازیگر نقش الی در بازی اصلی، اشلی جانسون به عنوان مادر الی در این سریال ایفا نقش خواهد کرد، نقشی که تاکنون در بازی وجود نداشته است. فصل اول سریال لست آو آس قرار است در تاریخ 15 ژانویه 2023 (25 دی 1401) از شبکه HBO پخش شود. نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا سریال لست آو آس می‌تواند انتظارات طرفداران را برآورده کند؟

منبع: thegamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.