Metal Gear Solid V The Phantom Pain
یحیی رحیمی

رخداد بمب اتم بازی Metal Gear Solid 5 بدون اطلاع کونامی فعال شده است

یحیی رحیمی 17 بهمن 1396 بدون دیدگاه
1,437 بازدید

بخش آنلاین بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain دارای قسمتی است که کاربران می‌توانند به توسعه سلاح‌های اتمی بپردازند. توسعه این سلاح‌ها هزینه بسیار بالایی دارد ولی پایگاه اصلی را ازنظر دفاعی کاملاً تجهیز می‌کند. باوجوداینکه هنوز سلاح‌های اتمی زیادی در بازی قرار دارند اما رخدادی ویژه در بازی به‌طور خودکار فعال‌شده است و حتی کونامی نیز دلیل آن را نمی‌داند.

البته که بازیکنان دلیل‌های مشخصی همچون دفاع و پرستیژ را برای خرید بمب اتم عنوان می‌کنند اما سازنده بازی، هیدئو کوجیما، برای اینکه بازیکنان را مشتاق به نابود کردن بمب اتم‌های خود سازد؛ قول داده بود که اگر تمام بازیکنان سلاح‌های خود را نابود سازند، قفل رخدادی ویژه باز خواهد شد.

از بین بردن تمام این سلاح‌های اتمی کار بسیار سختی است و باوجوداینکه کاربران به نابودسازی سلاح‌های خود پرداختند؛ هنوز هم 9800 بمب اتم روی سرورهای PC وجود دارد؛ اما رخداد ویژه‌ای که کوجیما قول داده بود به‌طور خودکار فعال‌شده است و حتی برای کونامی نیز این مورد عجیب بوده است.

کونامی هنوز دلیل فعال شدن این بخش را نمی‌داند و در اکانت توییتر خود از کاربران عذرخواهی کرده است و گفته است که در حال تحقیق روی آن است و نباید این بخش باوجوداینکه تعداد بمب‌های اتم به صفر نرسیده است، فعال می‌شد.

کوجیما اما امید داشت که احساسات ضد سلاح‌های اتمی را از این طریق به بازیکنان القا کند. او قرار دادن یک رخداد ویژه را به‌جای خط داستانی کسل‌کننده ترجیح داده بود و باور داشت که القا کردن احساس ضد سلاح‌های هسته‌ای در صنعت بازی بسیار سخت است و نمی‌توان همانند فیلم‌های سینمایی آن حس نفرت را به تماشاگر القا کرد.

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.