دانلود بک آپ بازی eFootball PES 2021 برای PC
دانلود بک آپ بازی eFootball PES 2021 برای PC پارسی گیم

دانلود بک آپ بازی eFootball PES 2021 برای PC

پارسی گیم 27 شهریور 1399 67 دیدگاه
27,314 بازدید

دانلود بازی eFootball PES 2021 برای کامپیوتر

دانلود بک اپ استیم بازی eFootball PES 2021

فوتبال برای طرفدارانش یک ورزش حساب نمی‌شود، این‌یک عشق پایدار است که روزهای تلخ و شیرینی را برای فرد می‌سازد. زمانی بود که تیمی مانند منچستریونایتد با الکس فرگوسن می‌تاخت و تمام دنیا را عاشق خود کرده بود و چه زمانی که بارسلونا با گواردیولا کولاک کرده بود همه این‌ها خاطرات خوشی است که برای همیشه در ذهن ما خانه کرده است. مهم نیست طرفدار کدام تیم فوتبال هستید اما همه شما سری بازی Pro Evolution Soccer یا PES را می‌شناسید. این سری بازی دستخوش افت شرکت کونامی شد و لایسنس بسیاری از لیگ‌های اروپایی را به رقیب دیرینه‌اش باخت اما بازی PES 2020 توانست بار دیگر روزهای خوش گذشته را به یاد طرفداران این سری بیندازد. با توجه به مشکلات ایجادشده توسط ویروس کرونا و تعطیلی لیگ‌های فوتبال، یک نسخه کاملاً جدید معرفی نشد و همان سیستم گیم پلی نسخه قبلی با بازیکنان و ترکیب‌های جدید در بازی eFootball PES 2021 به کار گرفته شد.

بخش‌های بزرگی مانند مستر لیگ با ارائه تجربه‌ای تک نفره به بازی eFootball PES 2021 برگشته‌اند بار دیگر می‌توان مزه قرار گرفتن به‌جای سرمربی‌های بزرگ و کنترل تیم‌های افسانه‌ای رئال مادرید و بارسلونا را بر عهده گرفت. این نسخه از بازی تغییری در زمینه گیم پلی و مودهای حاضر در بازی نداده و تنها ترکیب تیم‌ها، کیت‌ها و چهره بازیکنان تغییریافته است که اجازه تجربه‌ای کاملاً مدرن و جدید را از رقابت‌های فوتبال می‌دهد. همراه باشگاه‌های بزرگی مانند بایرن‌مونیخ، بارسلونا و منچستریونایتد شوید و در مسابقات آفلاین و آنلاین شرکت کنید. این نسخه از بازی، تیم فوتبال یوونتوس را هم به بازی اضافه کرده است و بالاخره ظاهر اصلی کریستیانو رونالدو را در بازی خواهید دید. بخش myClub مانند همیشه با رقابت‌های جدیدی تجهیز شده است و در صورت خرید نسخه‌های مخصوص، بلیت خرید بازیکنان جدید به شما داده می‌شود که پیشرفت در بخش آنلاین را آسان می‌کند.

تعطیلی لیگ‌های فوتبال و مشکلات ایجادشده برای استودیوهای بازی، باعث شد که کونامی تصمیم بزرگی در مورد بازی eFootball PES 2021 بگیرد و این اثر را بدون ارتقای سیستم گرافیکی و گیم پلی منتشر کند. این در حالی است که صحبت‌هایی از تغییر موتور گرافیکی بازی به آنریل 4 شنیده می‌شد اما چنین تصمیمی به مرحله اجرا نرسید و ممکن است در نسخه سال آینده از گرافیک و سیستم گیم پلی جدید رونمایی شود. حضور استادیوم‌های بزرگی مانند آلیانز و تیم‌های بزرگ و اسطوره‌های دنیای فوتبال، هیجان این بازی را به اوج خود رسانده و بالاخره می‌توان یک اثر درست‌وحسابی از فرانچایز PES را تجربه کرد. اگر به بازی‌های ورزشی علاقه‌مند هستید، گزینه‌هایی مانند NBA 2K21 و Captain Tsubasa Rise of New Champions را امتحان کنید.

در ادامه برای دانلود بازی eFootball PES 2021 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

توجه: این بازی به دلیل ماهیت آنلاین، دارای فایل کرک نمی باشد و برای اجرای آن باید نسخه های رسمی و اورجینال بازی را خریداری کنید. این نسخه ها شامل CD Key خواهد بود و با قیمت های مختلف قابل خریداری است.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 8.1/10 – 64bit
Processor: Intel Core i5-3470 / AMD FX 4350
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 670 / AMD Radeon HD 7870
Network: Broadband Internet connection
Storage: 40 GB available space
Additional Notes: Resolution 1280 x 720

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 – 64bit
Processor: Intel Core i7-3770 / AMD FX 8350
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 760 / AMD Radeon R9 270X
Storage: 11 GB available space
Additional Notes: Resolution 1280 x 720

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Celebrate 25 years of PES with the eFootball PES 2021 Season Update* – available at a special anniversary price!
*This product is an updated edition of eFootball PES 2020 (launched in September, 2019) containing the latest player data and club rosters. Please note that some leagues will have their rosters updated post-release. STANDARD EDITION
Purchase this version of the game and receive the following myClub content:
• 3 Player Contract Tickets x 10 weeks
• Premium Agent x 10 weeks
*Premium Agents can sign players from a large variety of clubs, including players from the club of whichever edition you have purchased.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 26.1 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.8 از میانگین رای 16 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

Steam-3.png (662×276)

ازآنجایی‌که سرعت دانلود در ایران کم و هزینه‌ی اینترنت به نسبت زیاد است، مطمئناً دانلود این حجم ‌از بازی‌ها برای کاربران معقول به نظر نمی‌رسد. از این رو راه دیگری جهت نصب بازی‌ها به نام Backup/Recovery وجود دارد که کاربر به‌واسطه‌ی آن می‌تواند فایل استیم بک‌آپ بازی را دانلود یا خریداری کرده و سپس از طریق ابزارهایی که نرم افزار در اختیار او می‌گذارد فایل‌های مورد نظر را بازگردانی کند. جهت انجام این کار در ابتدا باید بر روی گزینه‌ی Steam کلیک و سپس Backup And Restore Games را انتخاب کنید. پس از کلیک بر روی این گزینه پنجره ای به شکل زیر نمایان خواهد شد. در این قسمت می‌بایست Restore A Previous Backup را انتخاب کنید. توجه داشته باشید جهت تکمیل روند این کار باید دی‌وی‌دی یا فایل بک‌آپ مورد نظر را بر روی سیستم خود داشته باشید.

پس از کلیک بر روی گزینه‌ی گفته شده، پنجره جدیدی باز می‌شود که شما می‌خواهد که فایل پشتیبانی استیم را انتخاب و بر روی Next کلیک کنید. اگر فایل پشتیبانی مورد تائید واقع شود فرایند Restore به طور خودکار آغاز خواهد شد. میزان زمان مورد نیاز جهت تکمیل فرایند نیز نسبت به حجم بازی متغیر است. پس از کامل شدن این روند می‌توانید از بازی خود لذت ببرید.

Please note that the latest data for certain licensed leagues and teams will only be available via an update post-release. You will need an internet connection in order to download this update. See the official website for more details.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 67 دیدگاه
  • Avatar

    ali

    مهمان

    سلام خسته نباشید 2 سوال داشتم)(1:اینکه میشود زبان بازی را به فارسی تغییر داد یا نه)(2:اینکه آیا فایل بدون کرک این بازی هم وجود دارد یا نه )
    ممنون میشم جواب بدین

    پاسخ دهید
  • Avatar

    عرشیا

    مهمان

    سلام ببخشید من نصب کردم وقتی میزنم برم داخل بازی میره داخل ماکروسافت چی کار کنم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    amir

    مهمان

    سلام می خواستم بدونم این بازی رو میشه آفلاین یا دو نفره بازی کردباید cd key خریداری کرد

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امیز

    مهمان

    سلام این نسخه بکاپ هنوز قابل اجرا هست ؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به امیز

      پشتیبانی

      بله

  • Avatar

    امیرحسین

    مهمان

    سلام اگر الان ما این فایل ها را دانلود و نصب کنیم میتونیم بازی کنیم یا حتما باید سی دی کی داشته باشیم؟ الان اگر ما بکاپ استیم رو نصب کنیم آیا میشه بازی کرد یا نه؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    اامیر

    مهمان

    سلام توی نرم افزار استیم این بازی رایگان هست ایا؟
    و اینکه چگونه باید آن را با استیم نصب کرد؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به اامیر

      پشتیبانی

      سلام
      رایگان نیست

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 67 دیدگاه