بازی The Medium
یحیی رحیمی

همکاری کونامی و Bloober Team تائید شد: سایلنت هیل جدید در راه است؟

یحیی رحیمی 9 تیر 1400 بدون دیدگاه
435 بازدید

شرکت کونامی و استودیو Bloober Team در طی یک کنفرانس خبری از ثبت قرارداد همکاری با یکدیگر به‌منظور ساخت‌ بازی‌های جدید خبر دادند. استودیو Bloober Team همین سال پیش بازی The Medium را برای کنسول ایکس باکس و کامپیوتر توسعه داده و به‌تازگی هم خبر انتشار بازی کنسول پلی استیشن 5 منتشرشده است. قرارداد میان کونامی و بلوبر می‌تواند سرنخ‌هایی در مورد توسعه‌ی بازی سایلنت هیل جدید در اختیار ما قرار دهد.

خبر همکاری میان کونامی و شرکت Bloober Team از طریق بیانیه خبری مشترکی توسط طرفین منتشرشده و قرار است که این دو شرکت، به ساخت بازی‌های جدید بپردازند. مدیرعامل استودیو به نام Piotr Babieno در مورد فرصت ایجادشده نوشته است:

Piotr Babienoروز تاریخی برای ماست که حاصل چندین سال کار و تلاش است، اینکه شرکت مهمی مانند کونامی تصمیم گرفته تا همکاری استراتژیک با ما داشته باشد، به معنی آن است که به انجمن رهبران گیمینگ جهان پیوسته‌ایم و تبدیل به یک شریک یکسان برای بازی‌کننده‌های مهم این بازار شده‌ایم.

برای اینکه همه‌چیز مشخص باشد، باید بگویم که کونامی استودیو Bloober Team تیم را تصاحب نکرده و این‌یک همکاری استراتژیک است که به معنی کار مشترک ناشر و توسعه‌دهنده به‌منظور خلق محتوای جدید است. ازآنجایی‌که هر دو شرکت به ساخت بازی‌های ترسناک می‌پردازند، شایعه‌ی ساخت یک سایلنت هیل جدید قوت گرفته است. مجموعه‌های سایلنت هیل تابه‌حال توسط هیدئو کوجیما و گیرمو دل‌تورو ساخته‌شده اما مالکیت معنوی مجموعه در اختیار کونامی است و این شرکت می‌تواند در مورد آینده‌ی بازی تصمیم بگیرد.

سایلنت هیل

آیا سایلنت هیل جدید ساخته خواهد شد؟

سخنگوی کونامی در مورد ماهیت همکاری دو شرکت صحبت کرده و بر اساس صحبت‌های وی، استودیو بلوبر گیمز به ساخت چند بازی جدید خواهد پرداخت و در فرایند ساخت بازی‌های کونامی شرکت خواهد کرد. فعلاً هیچ‌گونه بازی به‌عنوان حاصل همکاری این دو بازی‌ساز اعلام‌نشده اما انتشار چنین خبری، هیجان طرفداران بازی سایلنت هیل را بالابرده و بسیاری باور دارند که همکاری آکیرا یامائوکا، آهنگ‌ساز بازی سایلنت هیل با استودیو Bloober Team، می‌تواند سرنخ مهمی برای بازی جدیدشان باشد.

بازی مدیوم که از ساخته‌های جدید استودیو Bloober Team است، علاقه‌مندان زیادی یافت و نمره‌های خوبی هم از سوی منتقدان دریافت کرد. ممکن است که سایلنت هیل جدید ساخته نشود اما همکاری این دو شرکت، قطعاً خبر خوبی برای عاشقان بازی‌های ترسناک خواهد بود و منتظر ساخت عناوین جذاب باشید.

ساخت جدیدترین شماره از مجموعه Silent Hill‌ با کارگردانی هیدئو کوجیما در سال 2015 لغو شد و از دل آن بازی، Death Stranding خارج شد که موفق به خلق یک سکوی پرتاب برای ایده‌های جدید کوجیما شد. باید منتظر خبرهای بیشتری از سوی طرفین باشیم. نظر شما چیست؟ آیا این همکاری به معنی برگشت یک عنوان قدیمی و پرطرفدار است؟

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.