ماد اول شخص Spider-Man Remastered
یحیی رحیمی

ماد اول شخص Spider-Man Remastered منتشر شد

یحیی رحیمی 14 آذر 1401 بدون دیدگاه
1,004 بازدید

یک مادساز به نام jedijosh920 به‌تازگی ماد اول شخص Spider-Man Remastered را منتشر کرده است که امکان تار زدن و کاوش در شهر نیویورک را با دوربین تازه‌ای فراهم می‌کند. این ماد در حال تنها برای مشترکین پاترئون این مادساز در دسترس است، اما توضیحات منتشر شده نشان می‌دهد که به‌زودی نسخه رایگان ماد هم در دسترس قرار خواهد گرفت.

طبق توضیحات منتشرشده، تمامی مادهای این فرد به صورت رایگان منتشر می‌شوند و آیتم‌های انحصاری وجود ندارد. تنها مشترکین پاترئون این مادساز می‌توانند زودتر به ساخته‌های او دست پیدا کنند و به عبارتی دیگر، ماد اول شخص Spider-Man Remastered به‌زودی برای دیگران هم منتشر می‌شود. در نهایت هیچ‌کدام از مادهای او غیرقانونی نیست و از کدهای بازی بهره نمی‌گیرد و می‌توان بدون نگرانی آن‌ها را نصب و استفاده کرد.

ماد اول شخص Spider-Man Remastered اولین آیتمی نیست که توسط این فرد منتشر می‌شود. در واقع وی یکی از پرکارترین مادسازهای بازی اسپایدرمن است. وی ابزار قدرتمندی برای ساخت و نصب ماد بازی مرد عنکبوتی ساخته است. این ابزار در واقع اجازه‌ی نصب مادهای بیشتر را می‌دهد و کار را برای بازی‌کنان ساده می‌کند. ماد لباس‌های بازی Miles Morales دیگر ماد مهمی است که لباس ویژه مرد عنکبوتی را فعال می‌کند.

این فرد حتی ابزاری ساخته است که بتوان مستقیم با موتور بازی ارتباط گرفت و تغییراتی در ساختار اصلی ایجاد کرد. این ماد باعث می‌شود تا دیگر توسعه‌دهندگان به کدهای اصلی دسترسی پیدا کنند. ماد دیگری اجازه تغییر سرعت تار زدن را می‌دهد و اینکه با چه سرعتی بتوان در محیط حرکت کرد. ابزاری برای دیباگ منتشر شده است که گزینه‌هایی مانند تغییر میزان جان و برگزاری سریع‌تر بازی را می‌دهد. در ماد دیگری، مرد عنکبوتی می‌تواند تمام افراد موجود در شهر را به قتل برساند و محدودیت برداشته می‌شود.

ماد اول شخص Spider-Man Remastered

ماد اول شخص Spider-Man Remastered

گفتنی است ماد اول شخص Spider-Man Remastered برای بازی Miles Morales هم کاربردی خواهد بود. البته نیاز به تغییراتی وجود دارد تا بتوان ماد را به‌طور بهینه اجرا کرد. در صورتی که می‌خواهید تار زدن در شهر نیویورک را به صورت اول شخص تجربه کنید، مدتی منتظر بمانید تا این ابزار به صفحه مادساز در نکسوس‌ماد اضافه شود. به‌تازگی ماد تازه‌ای هم برای بازی مارول اسپایدرمن در دسترس قرار گرفته که دوربین بازی را مشابه عناوین سری بتمن آرکهام می‌کند و تجربه‌ای متفاوت ارائه می‌دهد.

شرکت سونی به‌تازگی هر دو بازی سری اسپایدرمن را به صورت کامل برای کامپیوتر ارائه کرد. این دو بازی با استقبال بازیکنان مواجه شد و افراد زیادی موفق به تجربه عناوین انحصاری پلی استیشن با کامپیوتر شخصی شدند.

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.