Assassin's Creed: Valhalla Mirage
سارا هابطی

محتوای جدید اساسینز کرید والهالا شامل ماموریت بازی Mirage است

سارا هابطی 11 آذر 1401 بدون دیدگاه
1,600 بازدید

به لطف تغییر شکل در سیستم Animus محتوای جدید بازی اساسینز کرید والهالا به نام Last Chapter یک هفته زودتر به دست طرفداران رسید که براساس اطلاعات به دست آمده، این محتوای جدید به پایان داستان شخصیت اصلی بازی یعنی ایور می‌پردازد و در ادامه دارای ماموریت‌هایی می‌شود که به بازی Mirage مرتبط است.

در تازه‌ترین اخبار بازی به دست آمده متوجه شدیم که محتوای اضافی The Last Chapter که قرار بود در 6 دسامبر با ارائه آپدیت 1.6.2 به بازی Assassin’s Creed: Valhalla اضافه گردد، حال یک هفته زودتر منتشر شده و هم‌اکنون بازیکنان می‌توانند به تجربه آن بپردازند. در یکی از ماموریت‌های این محتوای جدید، مشخص می‌شود که ارتباطات خاصی میان این عنوان و بازی جدید Mirage وجود دارد. با توجه به محتوای تازه منتشر شده به نظر می‌رسد اطلاعات جالب و مخفی زیادی در رابطه با بازی‌های آینده اساسینز کرید Red، Assassin’s Creed: Infinity و … وجود دارد.

با این حال علاوه بر این که این محتوای اضافی به پایان رساندن داستان ایوور می‌پردازد بلکه این اثر نقش‌آفرینی را به بازی Assassin’s Creed Mirage متصل می‌کند، جایی که بازیکنان کنترل بسیم دوست ایوور را در قرن نهم شهر بغداد بر عهده خواهند گرفت. این ماموریت فرعی که Shared History نام دارد ایوور را به همراه مربی بسیم، روشن (Roshan) به کشف ماجراهای مختلف می‌فرستد.

محتوای جدید اساسینز کرید والهالا

انتشار محتوای جدید اساسینز کرید والهالا

شرکت یوبی سافت در رابطه با انتشار این محتوای جدید اینگونه گفت که Roshan (روشن) از Assassin’s Creed Mirage با آخرین آپدیت ما در Assassin’s Creed Valhalla حضور پیدا می‌کند و همچنین Eivor و Roshan در مرحله فرعی “Shared History” برای انجام ماموریتی با یکدیگر متحد خواهد شد. این بسته الحاقی آخرین محتوای اضافی منتشر شده برای بازی Assassin’s Creed: Valhalla به حساب می‌آید و بازیکنان باید به ایوور در راه رسیدن به سرنوشت نهاییش کمک کنند.

با این حال ما هنوز نمی‌دانیم تاریخ انتشار دقیق بازی Assassin’s Creed Mirage در سال 2023 چه زمانی است و با توجه به پیش نمایش‌ها می‌توان گفت که سیستم پارکور در این نسخه نقش مهم‌تری را ایفا خواهد کرد. همچنین اینطور به نظر می‌رسد که یوبی‌سافت برای بازگشت به ریشه‌های خود روی بازی Assassin’s Creed: Mirage بسیار عمیق‌تر کار خواهد کرد تا علاوه بر رضایت طرفداران جدید، نظر مثبت طرفداران قدیمی این فرنچایز محبوب را به دست بیاورد.

منبع: pcgamesn

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.