بازی Assassin’s Creed Mirage
یحیی رحیمی

شایعه: Assassin’s Creed Mirage تا سال 2024 تاخیر خورد

یحیی رحیمی 8 فروردین 1402 بدون دیدگاه
384 بازدید

یک افشاگر نزدیک به یوبی‌سافت از برنامه‌ریزی جدید انتشار بازی‌های این شرکت فرانسوی خبر داده است. طبق ادعای وی، بازی Assassin’s Creed Mirage دچار تاخیر شده است و این اثر کوتاه قرار نیست امسال منتشر شود. همچنین بازی The Crew Motorfest قرار نیست در موعد مقرر منتشر شود و تاریخ عرضه آن تغییر می‌کند. این اطلاعات توسط فردی فاش شده‌اند که کاور بازی اساسینز کرید میراژ را قبل از معرفی رسمی پخش کرد.

افشاگر ویژه یوبی‌سافت که با اسم مستعار ScriptLeaksR6 در توییتر فعالیت می‌کند، خبرهای ناامیدکننده‌ای برای طرفداران این شرکت دارد. او می‌گوید که بازی The Crew Motorfest که در حال حاضر با اسم رمز پروژه اورلاندو شناخته می‌شود؛ دچار تاخیر شده است. این اطلاعات توسط یوبی‌سافت ثبت شده‌اند، اما خبر هنوز عمومی نشده است. این افشاگر در مورد موتور گرافیکی اساسینز کرید میراژ نیز روشنگری کرده است. او مدعی است که موتور بازی با Assassin’s Creed Valhalla یکی است. در واقع بازی جدید بر اساس نسخه 2019 این موتور گرافیکی ساخته شده است.

افشاگر در پایان، تاریخ انتشار Assassin’s Creed Mirage را فاش کرده است. او مدعی است که بازی جدید در سه ماهه دوم سال 2024 منتشر می‌شود. به عبارت دیگر فصل بهار سال آینده و این بازی حداقل یک سال تاخیر می‌خورد. یکی از کاربران توییتر نوشته است که ساخت بازی اساسینز کرید میراژ با موتور قدیمی تعجب‌آور نیست، زیرا این بازی قرار بود محتوای الحاقی بازی والهالا باشد که در ادامه به یک بازی مستقل تبدیل شد. استفاده از موتور قدیمی هم باعث شده تا بازی همچنان برای کنسول‌های نسل قبل منتشر شود و شاهد یک بازی میان‌نسلی باشیم.

تاخیر انتشار Assassin’s Creed Mirage

تاخیر انتشار Assassin’s Creed Mirage

خبر خوب برای طرفداران این ناشر فرانسوی آن است که تمرکزها روی بازی Avatar قرار می‌گیرد. روز گذشته تصاویر بازی Avatar: Frontiers of Pandora توسط همین افشاگر درز پیدا کرد. این فرد مدعی است که بازی آواتار دچار تاخیر بیشتر نخواهد شد و احتمالاً بازی تراز اول بعدی یوبی‌سافت خواهد بود. اطلاعات کامل در مورد این بازی در رویداد Ubisoft Forward امسال اعلام می‌شود. گفتنی است یوبی‌سافت در نمایشگاه E3 حضور ندارد، اما کنفرانس مستقلی در تاریخ دهم ژوئن برگزار می‌کند.

طبق گفته این افشاگر، پیش‌خرید بازی آواتار به‌زودی آغاز می‌شود. در مورد اساسینز کرید بعدی نیز اطلاعات رسمی در دست نیست و یوبی‌سافت، تاریخ انتشار را اعلام نکرده است. ممکن است که تاخیر انتشار بازی در ماه‌های آینده اعلام شود. گفتنی است این بازی روی روند مخفی‌کاری تمرکز می‌کند و قرار است برای نسل هشتم و نهم و کامپیوتر منتشر شود. تاخیر دوباره بازی میراژ با توجه به توقف پیش‌خرید در ماه‌های گذشته، قابل پیش‌بینی بود. نظر شما چیست؟

منبع:‌ Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.